Sjonge, net zo ziek als eerst?Maanenschijn schreef:Onder een deken zitten en hopen dat Corona weer snel wat minder belabberd maakt. Ons gezin doet een tweede rondje Corona.
Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
- Maanenschijn
Valt nog mee, vandaag wel gewoon thuis gewerkt.
Snotterig en beetje kuchen. Maar mijn zwakke plek zijn mijn gewrichten en spieren. Dat weet Corona ook, dus daar veel last van.
Snotterig en beetje kuchen. Maar mijn zwakke plek zijn mijn gewrichten en spieren. Dat weet Corona ook, dus daar veel last van.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Zojuist gehoord dat ik GESLAAGD ben!aggieoudje schreef:Vanavond de 1e van 9 maandagavonden cursus. Best pittig na een lange werkdag(en gewoon een fulltime werkweek) nog 3,5 uur cursus in de avond, had op het einde wel moeite met concentreren en mijn geeuwen in houden. Ook nog een pak huiswerk mee gekregen dus in vrije tijd er thuis ook nog aan werken.
Zal eerlijk gezegd blij zijn als het erop zit!
Op 2 onderdelen zelfs hoger dan de norm gescoord! Wat een opluchting zeg!
Dankbaar!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Heel mooi.
-
Super leuk, gefeliciteerd! Hard werken word beloond, dat zie je maar weeraggieoudje schreef:Zojuist gehoord dat ik GESLAAGD ben!aggieoudje schreef:Vanavond de 1e van 9 maandagavonden cursus. Best pittig na een lange werkdag(en gewoon een fulltime werkweek) nog 3,5 uur cursus in de avond, had op het einde wel moeite met concentreren en mijn geeuwen in houden. Ook nog een pak huiswerk mee gekregen dus in vrije tijd er thuis ook nog aan werken.
Dankbaar!

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
Klinkt wel naar inderdaad, hopelijk knap je snel op.Maanenschijn schreef:Valt nog mee, vandaag wel gewoon thuis gewerkt.
Van harte!aggieoudje schreef:Zojuist gehoord dat ik GESLAAGD ben!aggieoudje schreef:Vanavond de 1e van 9 maandagavonden cursus. Best pittig na een lange werkdag(en gewoon een fulltime werkweek) nog 3,5 uur cursus in de avond, had op het einde wel moeite met concentreren en mijn geeuwen in houden. Ook nog een pak huiswerk mee gekregen dus in vrije tijd er thuis ook nog aan werken.
Dankbaar!
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Gefeliciteerd inderdaad.
En beterschap voor Maanenschijn.
En beterschap voor Maanenschijn.
@aggieoudje: gefeliciteerd!
@Maanenschijn: sterkte en beterschap.
Helaas herkenbaar dat corona je zwakke gewrichten weet te vinden.
Vandaag voor het eerst sinds corona in oktober/november weer op de fiets naar het werk geweest.
Dat lag niet alleen aan weer en wind, maar ook aan ontzettend zere handen. Waarvan ook het vermoeden is dat het een reumavorm is...
@Maanenschijn: sterkte en beterschap.
Helaas herkenbaar dat corona je zwakke gewrichten weet te vinden.
Vandaag voor het eerst sinds corona in oktober/november weer op de fiets naar het werk geweest.
Dat lag niet alleen aan weer en wind, maar ook aan ontzettend zere handen. Waarvan ook het vermoeden is dat het een reumavorm is...
- Niet meer zo actief -
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Gefeliciteerd!aggieoudje schreef:Zojuist gehoord dat ik GESLAAGD ben!aggieoudje schreef:Vanavond de 1e van 9 maandagavonden cursus. Best pittig na een lange werkdag(en gewoon een fulltime werkweek) nog 3,5 uur cursus in de avond, had op het einde wel moeite met concentreren en mijn geeuwen in houden. Ook nog een pak huiswerk mee gekregen dus in vrije tijd er thuis ook nog aan werken.
Dankbaar!
Maanenschijn en gezin: beterschap.
Van harte gefeliciteerd!aggieoudje schreef:Zojuist gehoord dat ik GESLAAGD ben!aggieoudje schreef:Vanavond de 1e van 9 maandagavonden cursus. Best pittig na een lange werkdag(en gewoon een fulltime werkweek) nog 3,5 uur cursus in de avond, had op het einde wel moeite met concentreren en mijn geeuwen in houden. Ook nog een pak huiswerk mee gekregen dus in vrije tijd er thuis ook nog aan werken.
Dankbaar!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Wordt jouw werk door dit diploma ook anders?
Kalk gestrooid op ons gazonnetje.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.