De vaste dan, ofwel de "oude garde" Als je voor meer dan 25 uren op contract staat heb je te vrezen ja. Ik sta voor er voor 15 uren als postbezorger en dat is een nieuwe functie, dus ik vrees nog niet zo. Wel zijn er veranderen op komst, maar daar zijn we al uitgebreid over ge-informeerd. Alleen is nog de vraag wanneer die precies doorgevoerd gaan worden...Orchidee schreef:Dat is zeker te hopen...het ziet er voor veel postbode's niet zo rooskleurig uithuisman schreef:
Ik stem op de postbode.. (hoop dat hij zijn baan mag houden..........)
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Vogeltje... 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wilhelm, Zonderling, Tiberius... in het gebedskringtopic.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Wilhelm, Zonderling, Tiberius... in het gebedskringtopic.

jan03
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
weggevlogen misschien...Orchidee schreef:Vogeltje...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Rens.
Hebben misschien hun eigen kring....?Luther schreef:Wilhelm, Zonderling, Tiberius... in het gebedskringtopic.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Oude Waarheid...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat gevoel had ik vorige week ook ja....raar hè?Mister schreef:Rens.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nopz. Mijn vader is 30 jaar in dienst. Kreeg een brief dat over een jaar het gebouw waar hij nu werkt niet eens meer bestaat. Hij mag voor veel minder salaris ergens anders gaan solliciteren of een andere baan zoeken. Wie neemt nog iemand aan van 50+? Je hebt veel minder kansen op de arbeidsmarkt.Orchidee schreef:Dat is zeker te hopen...het ziet er voor veel postbode's niet zo rooskleurig uithuisman schreef:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Oefffffffffff dat is geen goed nieuwsvlinder schreef:Nopz. Mijn vader is 30 jaar in dienst. Kreeg een brief dat over een jaar het gebouw waar hij nu werkt niet eens meer bestaat. Hij mag voor veel minder salaris ergens anders gaan solliciteren of een andere baan zoeken. Wie neemt nog iemand aan van 50+? Je hebt veel minder kansen op de arbeidsmarkt.Orchidee schreef:Dat is zeker te hopen...het ziet er voor veel postbode's niet zo rooskleurig uithuisman schreef:

Me too.....vlinder schreef:Dat gevoel had ik vorige week ook ja....raar hè?Mister schreef:Rens.
Dat is niet raar.
Een soort van heimwee.
Dat gevoel komt regelmatig terug als er weer iemand dreigt zich terug te trekken, waarvan je weet dat het niet lang zal duren of hij is er weer...jvdg schreef:Me too.....vlinder schreef:Dat gevoel had ik vorige week ook ja....raar hè?Mister schreef:Rens.
Dat is niet raar.
Een soort van heimwee.
~~Soli Deo Gloria~~