Jo-Ann schreef:helma schreef:Caprice, van harte gefelciteerd met je verloving!!Tsjonge, nog een nieuwtje! Nu maar hopen dat ze dit lezen...helma schreef:Barmhartigheid gefeliciteerd met je verloving!
Gefeliciteerd Caprice en Barmhartigheid!
Gefelie
- MarthaMartha
Re: Gefelie
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gefeliciteerd!!Jo-Ann schreef:helma schreef:Caprice, van harte gefelciteerd met je verloving!!Tsjonge, nog een nieuwtje! Nu maar hopen dat ze dit lezen...helma schreef:Barmhartigheid gefeliciteerd met je verloving!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
Van harte allebei. En Jet wil ze wel van ons overbrengenJo-Ann schreef:helma schreef:Caprice, van harte gefelciteerd met je verloving!!Tsjonge, nog een nieuwtje! Nu maar hopen dat ze dit lezen...helma schreef:Barmhartigheid gefeliciteerd met je verloving!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
vanuit huize helma een felicitatie voor MM..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- zusterelly
Van Harte gefeliciteerd.MarthaMartha schreef:Jo-Ann schreef:helma schreef:Caprice, van harte gefelciteerd met je verloving!!Tsjonge, nog een nieuwtje! Nu maar hopen dat ze dit lezen...helma schreef:Barmhartigheid gefeliciteerd met je verloving!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Rens nog van harte gefeliciteerd met je 61e verjaardag

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
daar sluit ik me bij aan...albion schreef:Rens nog van harte gefeliciteerd met je 61e verjaardag
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
Een ieder die om welke reden dan ook te feliciteren is, wil ik van harte al het goede toewensen en bovenal Gods zegen!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Rens, van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
achterom kijkend heb je veel redenen gezien je gezondheid, Hem de dank en de eer te geven! Hij was t die je weer een jaar bij je jaren gaf.
van harte wens ik je Zijn zegen, Zijn nabijheid in dit nieuwe levensjaar.
Gij zijt, o HEER', van d' allervroegste jaren
Voor ons geweest een toevlucht in gevaren.
Eer berg en rots uit niet geboren waren,
Eer d' aarde rustt' op hare grondpilaren
Van eeuwigheid, o God Die eeuwig leeft,
Zijt Gij de God, Die eind noch oorsprong heeft!
Caprice en Barmhartigheid, wetend dat jullie niet meer rf en.. maar nog wel lezen zo af en toe...
nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie verloving.Verloven is een stap dichter naar het huwelijk.. weet dat de basis van het huwelijk TROUW is. Trouw zal het gevoel van liefde in stand houden in goede mooie en moeilijke momenten. Deze trouw is niet los te denken van het gebed.
Vandaar
Vraagt naar den HEER' en Zijne sterkte,
Naar Hem, die al uw heil bewerkte.
Zoekt dagelijks Zijn aangezicht,
Gedenkt aan 't geen Hij heeft verricht,
Aan Zijn doorluchte wonderdaan;
En wilt Zijn straffen gadeslaan.
Die gunst heeft God Zijn volk bewezen,
Opdat het altoos Hem zou vrezen,
Zijn wet betrachten, en voortaan
Volstandig op Zijn wegen gaan.
Men roem' dan d' Oppermajesteit
Om zoveel gunst, in eeuwigheid.
( @ Martha Martha en Democitus.. ook van harte.. de wensen zijn op andere manier al overgebracht
)
achterom kijkend heb je veel redenen gezien je gezondheid, Hem de dank en de eer te geven! Hij was t die je weer een jaar bij je jaren gaf.
van harte wens ik je Zijn zegen, Zijn nabijheid in dit nieuwe levensjaar.
Gij zijt, o HEER', van d' allervroegste jaren
Voor ons geweest een toevlucht in gevaren.
Eer berg en rots uit niet geboren waren,
Eer d' aarde rustt' op hare grondpilaren
Van eeuwigheid, o God Die eeuwig leeft,
Zijt Gij de God, Die eind noch oorsprong heeft!
Caprice en Barmhartigheid, wetend dat jullie niet meer rf en.. maar nog wel lezen zo af en toe...
nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie verloving.Verloven is een stap dichter naar het huwelijk.. weet dat de basis van het huwelijk TROUW is. Trouw zal het gevoel van liefde in stand houden in goede mooie en moeilijke momenten. Deze trouw is niet los te denken van het gebed.
Vandaar
Vraagt naar den HEER' en Zijne sterkte,
Naar Hem, die al uw heil bewerkte.
Zoekt dagelijks Zijn aangezicht,
Gedenkt aan 't geen Hij heeft verricht,
Aan Zijn doorluchte wonderdaan;
En wilt Zijn straffen gadeslaan.
Die gunst heeft God Zijn volk bewezen,
Opdat het altoos Hem zou vrezen,
Zijn wet betrachten, en voortaan
Volstandig op Zijn wegen gaan.
Men roem' dan d' Oppermajesteit
Om zoveel gunst, in eeuwigheid.
( @ Martha Martha en Democitus.. ook van harte.. de wensen zijn op andere manier al overgebracht

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...zusterelly schreef:Van Harte gefeliciteerd.MarthaMartha schreef:Jo-Ann schreef:helma schreef:Caprice, van harte gefelciteerd met je verloving!!Tsjonge, nog een nieuwtje! Nu maar hopen dat ze dit lezen...helma schreef:Barmhartigheid gefeliciteerd met je verloving!

Nu snap ik waarom sommigen zo gebrand zijn op een meeting...

artistiek schreef:
Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
Nu snap ik waarom sommigen zo gebrand zijn op een meeting...

Dat valt wel mee, hoor.artistiek schreef:Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
Zover ik weet, is dit (MM+D) het eerste echte RF-koppeltje.
NIETTiberius schreef:Dat valt wel mee, hoor.artistiek schreef:Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
PB me maar even, dan.henriët schreef:NIETTiberius schreef:Dat valt wel mee, hoor.artistiek schreef:Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()

want???Tiberius schreef:PB me maar even, dan.henriët schreef:NIETTiberius schreef:Dat valt wel mee, hoor.artistiek schreef:Sjonge, dit is eigenlijk ook een soort koppel-forum...![]()
hihi..
krijg ik alsnog mn dertiende maand..???!!!