Dat is een bijzonder verlangen!Lassie schreef:...ik erg uit zie naar a.s. zondag
...ik dan weer naar de kerk hoop te gaan
....ik daar zo naar verlang.
Mijn hart roept uit tot God Die leeft
En aam mijn ziel het leven geeft!
Dat is een bijzonder verlangen!Lassie schreef:...ik erg uit zie naar a.s. zondag
Ja het gaat goed, en k heb al een flesje bv in de vriezer liggen voor het geval hij echt honger krijgt en ik in de kerk zit. We zullen zien hoe het gaat.Terri schreef:Ha gaat het goed? Ben je weer helemaal opgeknapt?Lassie schreef:...ik erg uit zie naar a.s. zondag
Fijn he als je weer naar de kerk kan, je leven is heel erg veranderd en dan komen er dingen in de knel, waar je gewoon niet buiten kan.
wat bedoel je? we hebben geen verborgen rubrieken waar forumleden kunnen posten.claus schreef:De nacht van Schelzer, alweer 45 jaar geleden...
Nog een vraag aan de moderatoren.
Hoe kan ik nu op de juiste wijze een stukje schrijven bij de 'verborgen' rubriek Heart Cry??
JolandaOudshoorn schreef:Wij van de week onverwachts bezoek kregen? Mijn zwagertje stond op de stoep om te vertellen dat hij die dag getrowd was! In november volgt nog een diner voor de familie en vrienden.
Een markt in een kerk?Gijs83 schreef: ...er morgen door vrouwenverenigingen een herfstmarkt wordt georganiseerd in de Noorderkerk in Rijssen?
Vast in de bijgebouwenZita schreef:Een markt in een kerk?Gijs83 schreef: ...er morgen door vrouwenverenigingen een herfstmarkt wordt georganiseerd in de Noorderkerk in Rijssen?
Je weet het nooit zeker. Ik ben weleens naar een rommelmarkt geweest waar de borduurwerken tegen de kansel aan stonden, en de ski's precies onder het psalmbord pasten. Daar was ik overigens weer snel weg, want zoiets is me toch echt te bar.Mister schreef:Vast in de bijgebouwenZita schreef:Een markt in een kerk?Gijs83 schreef: ...er morgen door vrouwenverenigingen een herfstmarkt wordt georganiseerd in de Noorderkerk in Rijssen?
Waarom dan?Zita schreef:Je weet het nooit zeker. Ik ben weleens naar een rommelmarkt geweest waar de borduurwerken tegen de kansel aan stonden, en de ski's precies onder het psalmbord pasten. Daar was ik overigens weer snel weg, want zoiets is me toch echt te bar.