Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
- MarthaMartha
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
mijn broer aan het klussen, zijn zoontje wat rond rent door de tuin
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Sneeuw...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Een gordijn! 

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Hangen die bij jullie buiten?Ria schreef:Een gordijn!
jvdg schreef:Hangen die bij jullie buiten?Ria schreef:Een gordijn!

't Is nog geen zomer anders zou je misschien denken dat ze buiten hangen om te luchten, maar ja om deze tijd doe je dat ook niet meer.......

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Een grijze lucht, waar een miezerig regentje uitkomt.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hier ook al....Orchidee schreef:Een grijze lucht, waar een miezerig regentje uitkomt.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
de boerhvrouw die de kliko aan de weg zet terwijl de vuilniswagen al geweest is.
wahaha en de boerhman zit ook z'n kliko aan de weg.Lassie schreef:de boerhvrouw die de kliko aan de weg zet terwijl de vuilniswagen al geweest is.
Jammer dat ik niet de hele dag thuis zit anders zouden zou ik niet meer bij komen van het lachen. De ene kliko die al vroeg buiten stond en ondertussen is geleegd staat dus tussen de twee volle kliko's.

Heuvels en bossen...
Het zonnetje schijnt ove onze nieuwe 'oprijlaan' met z'n 2 'prive'-parkeerplaatsen!!!
Heerlijk de zon, de hele dag al 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Oude-Waarheid
Ja maar als je buiten komtOrchidee schreef:Heerlijk de zon, de hele dag al

Het is niet aangenaam weer voor een postbode...Oude-Waarheid schreef:Ja maar als je buiten komtOrchidee schreef:Heerlijk de zon, de hele dag aleen koude wind
mijn mannetje die thuis komt.