Het grote WEERTOPIC

Zita
Moderator

Re: Het grote WEERTOPIC

Bericht door Zita »

*girly* schreef:
Rens schreef:

De gevoelstemperatuur kan zowel vrijdag als zaterdag beneden de -15 graden komen.

.

Brrr ik moet er niet aan dénken!! Ik zal het best koud hebben, maar m'n zuis nog veel erger! Die heeft al kruiken, fleece-dekens, etc. geregeld...Brrrrrrr dat worden typisch van die bevroren foto's :nonnon
waarom doet ze dan nog de foto's buiten? Het is toch de bedoeling dat het bruidspaar er leuk op staat?
*girly*

Bericht door *girly* »

Zita schreef:
*girly* schreef:
Rens schreef:

De gevoelstemperatuur kan zowel vrijdag als zaterdag beneden de -15 graden komen.

.

Brrr ik moet er niet aan dénken!! Ik zal het best koud hebben, maar m'n zuis nog veel erger! Die heeft al kruiken, fleece-dekens, etc. geregeld...Brrrrrrr dat worden typisch van die bevroren foto's :nonnon
waarom doet ze dan nog de foto's buiten? Het is toch de bedoeling dat het bruidspaar er leuk op staat?
Ze doen een gedeelte wel binnen...Maar hier in de buurt wisten ze geen mooie locatie binnen...Dus vandaar dat er wel een aantal foto's buiten gemaakt moeten worden, maar dat is in de binnenstad, dus denk eerlijk gezegd dat de temp dar wel iets hoger zal liggen
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Oosterling

Bericht door Oosterling »

-
Laatst gewijzigd door Oosterling op 24 feb 2010, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Marnix

Bericht door Marnix »

Kan je wat sneeuw naar Istanbul blazen? Mijn broer wordt depressief van het feit dat we hier heel veel sneeuw hebben en daar nog niets is gevallen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Marnix schreef:Kan je wat sneeuw naar Istanbul blazen? Mijn broer wordt depressief van het feit dat we hier heel veel sneeuw hebben en daar nog niets is gevallen :)
Oh, maar hier ligt ook bijna niets hoor, alleen bevroren, aangekoekte, bepekelde zwarte rommel... (Dus hij mag het gratis af komen halen.)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Marnix

Bericht door Marnix »

In de Randstad misschien.... maar ja, daar is alles wat minder ongerept, wat zwarter etc :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Marnix schreef:In de Randstad misschien.... maar ja, daar is alles wat minder ongerept, wat zwarter etc :)
Zegguuuuuuh... gaan we katten? :fi
Rens

Bericht door Rens »

Heb je witte ongerepte sneeuw nodig?

Kom het hier dan alsjeblieft weghalen....................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Rens schreef:Heb je witte ongerepte sneeuw nodig?

Nee laat maar liggen daar...
Lekker hoog en droog ;)
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Rens schreef:Heb je witte ongerepte sneeuw nodig?

dan is het niet langer ongerept...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Jean le Fontain
Contacteer:

Bericht door Jean le Fontain »

Luther schreef:
Marnix schreef:Kan je wat sneeuw naar Istanbul blazen? Mijn broer wordt depressief van het feit dat we hier heel veel sneeuw hebben en daar nog niets is gevallen :)
Oh, maar hier ligt ook bijna niets hoor, alleen bevroren, aangekoekte, bepekelde zwarte rommel... (Dus hij mag het gratis af komen halen.)
Wel zelf losbikken!
Fjodor

Bericht door Fjodor »

Als mensen willen schaatsen, het kan nu officieel op de plassen rond loosdrecht, ankeveen etc. Ze rijden namelijk met van die wagentjes om het sneeuwvrij te houden.
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Fjodor schreef:Als mensen willen schaatsen, het kan nu officieel op de plassen rond loosdrecht, ankeveen etc. Ze rijden namelijk met van die wagentjes om het sneeuwvrij te houden.
Je kan ook naar de kop van de boezem komen in Groot Ammers
Heerlijk!! Alleen vinden mijn dochters het niet zo leuk. :cry
Ik weet, mijn Verlosser leeft
judith

Bericht door judith »

Ze zeggen hier dat het vanacht -13 gaat vriezen... Zou het?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

judith schreef:Ze zeggen hier dat het vanacht -13 gaat vriezen... Zou het?
Ze geven het hier ook op, dus dat zal wel dan...
Gesloten