Wist je dat [9] ...

monique

Re: Wist je dat [9] ...

Bericht door monique »

MarthaMartha schreef:
monique schreef:
ag kzal er wel gouw overheen zijn ze zeggen geen hand vol maar een land vol jongens heh tis niet leuk maar oke tmoet maar
:oO

oohw ja... zo kan het ook natuurlijk :sweat
tsjah of tog niet bah ik weet het gewoon niet mn schoonzus zegt jij moet er 100% procent
agter staan maar dat doe ik niet ik hou gewoon nog van hem ik doe het voor mn ouders omdat ik het zielig vind maar ik wil hem zoiezo nog gaan zien ik kan het denk ik gewoon niet uitmaken
nee ik kan het gewoon niet eerst maar eens kijken wat die ouders gaan zeggen
ik moet kijken daarna wat het beste voor mij is en voor hem
wat is liefde tog ingewikkeld zeg bluuuh en zeker als het zo moet :oO
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
jvdg

Bericht door jvdg »

henriët schreef:jvdg...
wat is daarop je antwoord.. toch nog in de chat geweest.....???
Eventjes, was toch wel nieuwsgierig.......
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

zusterelly schreef:Ik nog steeds die brief over EPD niet heb gekregen van de overheid :fi
Die moet je zaterdag 1 november met de Huis-aan-Huispost van de postbode hebben gehad. Anders even aan een bekende vragen of die hem nog heeft liggen(wie niet vraag ik mij af). Goed om te weten: hij is ongeadresseerd(misschien dacht je dat) en bevat algemene informatie en evt.kun je bezwaar maken.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

henriët schreef:
BJD schreef:
helma schreef:heb vanmiddag mijn zoontje thusigehouden van school
is weer zo gepest vanmorgen
fietssleutel verstopt, pakje drinken uit zijn tas gepikt
echt heel sneu
heb de meester gebeld dat ik hem vanmiddag thuis houd en dat hij dan in de klas er over kan praten

pas zei een jongen uit zijn klas: je bent ook gewoon de stomste jongen uit de klas, en daarom plagen we je
vorig jaar is het ook een poos geweest, later ging het wel beter
Hij is 'alleen' maar niet stoer genoeg.....volgens de publieke opinie
'k hoop toch ook dat de school dat goed aanpakt.. en dat het niet bij praten blijft....
Mischien is het wat om de ouders van de desbtreffende "daders" te bellen of nog beter.. langs te gaan?
ai hoe goedbedoeld ook, maar dat zou ik absoluut niet doen in eerste instantie..
jolanda heeft er verstandig aan gedaan.. om de meester in te lichten, en vanmiddag de kans te geven erover te praten (hopelijk benut de meester dat).
laat je zoontje ook vriendjes meenemen naar huis, desnoods een van de pesters.. dan zien ze dat je ook met jouw zoontje spelen kan.. maar dit is niet altijd voldoende.. ik zou zeggen, wacht even de reactie van de meester\klas af ( bel de meester vanavond even)
en ga dan pas verder nadenken over evt vervolg'stappen'
sterkte jolanda! geef je zoontje het gevoel van waarde! dat doe je, dat geloof ik zeker, en zeg m dat hij een parel is in Gods hand..
Volgens mij vergis je je Henriët het gaat om Helma en niet om Jolanda. Maar vergissen is menselijk...
BJD

Bericht door BJD »

henriët schreef:
BJD schreef:
helma schreef:heb vanmiddag mijn zoontje thusigehouden van school
is weer zo gepest vanmorgen
fietssleutel verstopt, pakje drinken uit zijn tas gepikt
echt heel sneu
heb de meester gebeld dat ik hem vanmiddag thuis houd en dat hij dan in de klas er over kan praten

pas zei een jongen uit zijn klas: je bent ook gewoon de stomste jongen uit de klas, en daarom plagen we je
vorig jaar is het ook een poos geweest, later ging het wel beter
Hij is 'alleen' maar niet stoer genoeg.....volgens de publieke opinie
'k hoop toch ook dat de school dat goed aanpakt.. en dat het niet bij praten blijft....
Mischien is het wat om de ouders van de desbtreffende "daders" te bellen of nog beter.. langs te gaan?
ai hoe goedbedoeld ook, maar dat zou ik absoluut niet doen in eerste instantie..
jolanda heeft er verstandig aan gedaan.. om de meester in te lichten, en vanmiddag de kans te geven erover te praten (hopelijk benut de meester dat).
laat je zoontje ook vriendjes meenemen naar huis, desnoods een van de pesters.. dan zien ze dat je ook met jouw zoontje spelen kan.. maar dit is niet altijd voldoende.. ik zou zeggen, wacht even de reactie van de meester\klas af ( bel de meester vanavond even)
en ga dan pas verder nadenken over evt vervolg'stappen'
sterkte jolanda! geef je zoontje het gevoel van waarde! dat doe je, dat geloof ik zeker, en zeg m dat hij een parel is in Gods hand..
Jij spreekt over "eerste instantie" maar ik lees eruit dat het niet de eerste keer is en het kennelijk een langslepend probleem is.....(vorig jaar ook e.d.) op een gegeven moment moet je ander stappen ondernemen dan alleen er over te laten praten.
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Gijs83 schreef:
zusterelly schreef:Ik nog steeds die brief over EPD niet heb gekregen van de overheid :fi
Die moet je zaterdag 1 november met de Huis-aan-Huispost van de postbode hebben gehad. Anders even aan een bekende vragen of die hem nog heeft liggen(wie niet vraag ik mij af). Goed om te weten: hij is ongeadresseerd(misschien dacht je dat) en bevat algemene informatie en evt.kun je bezwaar maken.
Ik heb'm uiteindelijk via één of andere website aangevraagd. Zal deze week wel komen denk ik.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Gijs83 schreef:(wie niet vraag ik mij af)
Ik.
zusterelly

Tiberius schreef:
Ik.
Oh heb jij 'm ook niet ontvangen?
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ariene

Bericht door Ariene »

zusterelly schreef:
Tiberius schreef:
Ik.
Wij ook niet...

(Of hij is gelijk bij de oude kranten terecht gekomen omdat ik nu begrijp dat de brief ongeadresseerd was)
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

zusterelly schreef:
Tiberius schreef:
Ik.
Jawel hoor. Ik heb er zelfs een korte blik op geworpen.
Maar hij ligt nu in de oud-papier-container.
wim

Bericht door wim »

monique schreef: tsjah of tog niet bah ik weet het gewoon niet mn schoonzus zegt jij moet er 100% procent
agter staan maar dat doe ik niet ik hou gewoon nog van hem ik doe het voor mn ouders omdat ik het zielig vind maar ik wil hem zoiezo nog gaan zien ik kan het denk ik gewoon niet uitmaken
nee ik kan het gewoon niet eerst maar eens kijken wat die ouders gaan zeggen
ik moet kijken daarna wat het beste voor mij is en voor hem
wat is liefde tog ingewikkeld zeg bluuuh en zeker als het zo moet :oO
Hopelijk kun je hier later om lachen.
Probleem op dit moment is dat je misschien zelf een beetje lastig kunt inschatten wat het beste voor je is.
Neem het advies van degenen die je goed kent serieus en ga niet uitsluitend af op je gevoel. Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb huwelijken stuk zien gaan omdat negatieve signalen uit de omgeving tijdens de verkeringstijd niet serieus genomen werden. Aan de andere kant hoeven negatieve signalen niet altijd iets te betekenen, dus vaar daar ook niet blind op. Kortom: aan mijn advies heb je ook niet veel.
Sterkte ermee!
zusterelly

Ariene schreef: (Of hij is gelijk bij de oude kranten terecht gekomen omdat ik nu begrijp dat de brief ongeadresseerd was)
Oeps dat kan bij ons ook wel eens zijn gebeurd. :blush Heb ik de postbode mogelijk toch onjuist verdacht van slordigheid.
albion

Bericht door albion »

wim schreef:
Neem het advies van degenen die je goed kent serieus en ga niet uitsluitend af op je gevoel. Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb huwelijken stuk zien gaan omdat negatieve signalen uit de omgeving tijdens de verkeringstijd niet serieus genomen werden. Aan de andere kant hoeven negatieve signalen niet altijd iets te betekenen, dus vaar daar ook niet blind op. Kortom: aan mijn advies heb je ook niet veel.
Sterkte ermee!

Of die negatieve signalen werkten juist averechts en ging men toch door en toen het te laat was, kwamen ze er pas achter dat de raadgevers toch gelijk hadden.
Jullie zijn nog jong. Misschien kunnen jullie even een 'pauze' nemen, dus geen contact met elkaar. Niet telefonisch, geen afspraken maken. Zorg dat je tijd gevuld is met andere dingen zodat je je niet verveelt, waarschijnlijk kom je er dan achter of je hem mist of niet. Sterkte!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:
Die brief zat netjes tussen de overige poststapel in, maar na lezing weggedaan, puur omdat ik het wel prima vindt. Ik hoef dus niet te reageren: alleen reageren als je het NIET eens bent......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

-mijn vriendin vandaag niet kan komen omdat ze iets aan haar lies heeft? De dokter dacht aan een liesbreuk, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Wat het wel is, dat weten ze nog niet
-mijn schoonmoeder en -zus vandaag naar een begrafenis zijn van een jonge moeder (43 jaar) Mijn schoonmoeder heeft lang op haar kinderen gepast en mijn schoonzus was bevriend met haar. Ze had kanker, zelf was ze arts, maar ze heeft het niet opgemerkt. Het is erg snel gegaan. Ze laat een man en 3 kinderen achter, de jongste is nog maar 10 jaar.
-mijn zwager is genomineerd voor fietsenwinkel van het jaar 2009. Nu worden ze nog getest etc. Iedereen die hem genomineerd heeft: BEDANKT!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten