Ja, nog niet bekend. Of woensdag, of vrijdag, maar de meeste kans maakt de vrijdag.jvdg schreef:Waarschijnlijk?caprice schreef:Nee, waarschijnlijk een verjaardag.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
effe off-topic..........je avatar is heel mooi aritha...................aritha schreef:Leuk, wat voor stof?Daphne schreef:een super leuk zwart overslag blousje bij de SpS, in de pre-sale, 50%korting![]()
Glanzend?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
de ervaring van een migraine aanval....
wat ben ik vrijdag ziek geweest!

- JolandaOudshoorn
oeps, niet leuk. Gaat het nu alweer een beetje?helma schreef:de ervaring van een migraine aanval....![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
en de jouwe awfullRens schreef:effe off-topic..........je avatar is heel mooi aritha...................aritha schreef:Leuk, wat voor stof?Daphne schreef:een super leuk zwart overslag blousje bij de SpS, in de pre-sale, 50%korting![]()
Glanzend?
ieder zn meug..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
- een handdoekenset voor m'n ma (echt schattig creme)
- 20 (verschillende) kaarten
- een pakje vochtige doekjes
- postzegels
- 20 (verschillende) kaarten
- een pakje vochtige doekjes
- postzegels
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
waarom vertel je dat je maandverband gekocht hebt?Marnix schreef:Een broek, nieuw maandverband, 2 grote dozen aardbeien van de markt.

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
ja, nergens last meer vanJolandaOudshoorn schreef:oeps, niet leuk. Gaat het nu alweer een beetje?helma schreef:de ervaring van een migraine aanval....![]()
't kwam plotseling en na een halve dag verdween het weer plotseling

en ik hoop dat het eenmalig was eigenlijk.....
Zo niet, dan adviseer ik je om eens naar de huisarts te gaan. Er zijn hele goede anti-migraine-medicijnen.helma schreef:en ik hoop dat het eenmalig was eigenlijk.....
- MarthaMartha
joh.... dat wist ik niet!helma schreef:de ervaring van een migraine aanval....![]()
wat ellendig!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mijn vrouw deed mee aan de Pauzetoets van Radio 4 en kreeg zojuist het volgende mailtje:
"Hartelijk gefeliciteerd! U heeft de Pauzetoets van gisteren gewonnen. De prijs-cd "In a state of jazz" van pianist Marc-André Hamelin komt naar u toe."
"Hartelijk gefeliciteerd! U heeft de Pauzetoets van gisteren gewonnen. De prijs-cd "In a state of jazz" van pianist Marc-André Hamelin komt naar u toe."
- Wilma van den Berg
wim schreef:Mijn vrouw deed mee aan de Pauzetoets van Radio 4 en kreeg zojuist het volgende mailtje:

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Nou, die meneer kan in elk geval heel aardig pianospeulenWilma van den Berg schreef:wim schreef:Mijn vrouw deed mee aan de Pauzetoets van Radio 4 en kreeg zojuist het volgende mailtje:
"Hartelijk gefeliciteerd! U heeft de Pauzetoets van gisteren gewonnen. De prijs-cd "In a state of jazz" van pianist Marc-André Hamelin komt naar u toe."Leuk....

http://www.youtube.com/watch?v=wWkrN89XiHw
Het eerste nummer slechts met één hand....
~~Soli Deo Gloria~~
Inderdaad knap gedaan. Hij eindigd alleen een beetje kansloos...Hendrikus schreef:Nou, die meneer kan in elk geval heel aardig pianospeulenWilma van den Berg schreef:wim schreef:Mijn vrouw deed mee aan de Pauzetoets van Radio 4 en kreeg zojuist het volgende mailtje:
"Hartelijk gefeliciteerd! U heeft de Pauzetoets van gisteren gewonnen. De prijs-cd "In a state of jazz" van pianist Marc-André Hamelin komt naar u toe."Leuk....
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wWkrN89XiHw
Het eerste nummer slechts met één hand....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
nieuw beltegoed.... 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.