Nee, natuurlijk niet.GerefGemeente-lid schreef: ↑18 sep 2024, 08:34Als de PVV extreem is, is jouw politieke standpunt dat ook.
Mag ik dat zo zeggen?
Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
Re: Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
Ik vind dat iemand die nog steeds wachtgeld krijgt vanuit Brussel voorzichtig moet zijn met het roepen over een eerlijkere verdeling van de welvaart
Wilders is een dictator. Binnen de PVV heeft niemand een stem, alleen hij.GerefGemeente-lid schreef: ↑18 sep 2024, 08:34Als de PVV extreem is, is jouw politieke standpunt dat ook.
Mag ik dat zo zeggen?
Dat lijkt me niet de definitie van een dictator.merel schreef: ↑18 sep 2024, 09:57Wilders is een dictator. Binnen de PVV heeft niemand een stem, alleen hij.GerefGemeente-lid schreef: ↑18 sep 2024, 08:34Als de PVV extreem is, is jouw politieke standpunt dat ook.
Mag ik dat zo zeggen?
-
Het gaat bij zulke verwijten om de leuke oneliner en niet om de juistheid.Wim Anker schreef: ↑18 sep 2024, 09:59Dat lijkt me niet de definitie van een dictator.merel schreef: ↑18 sep 2024, 09:57Wilders is een dictator. Binnen de PVV heeft niemand een stem, alleen hij.GerefGemeente-lid schreef: ↑18 sep 2024, 08:34Als de PVV extreem is, is jouw politieke standpunt dat ook.
Mag ik dat zo zeggen?
-
Mooie Schriftgedeelte uit Prediker van dhr. Bosma.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Met Prediker gestart, geweldig!
Wat is dan wel de definitie van een dictator? Het woord betekent alleenheerser. Je hoeft niet over de hele wereld te gaan om voor dat woord in aanmerking te komen. Iemand kan ook een dictator zijn in zijn gezin.Wim Anker schreef: ↑18 sep 2024, 09:59Dat lijkt me niet de definitie van een dictator.merel schreef: ↑18 sep 2024, 09:57Wilders is een dictator. Binnen de PVV heeft niemand een stem, alleen hij.GerefGemeente-lid schreef: ↑18 sep 2024, 08:34Als de PVV extreem is, is jouw politieke standpunt dat ook.
Mag ik dat zo zeggen?
En Frans staat nu moedig te doen. Krijgt t.n.t. geen enkele interruptie.
Bij de definitie hoort in ieder geval ook dat mensen geen keuze hebben om te luisteren naar een "dictator". Dat is bij Wilders niet het geval, niemand wordt gedwongen voor hem te werken of op de PVV te stemmen.DDD schreef: ↑18 sep 2024, 10:38Wat is dan wel de definitie van een dictator? Het woord betekent alleenheerser. Je hoeft niet over de hele wereld te gaan om voor dat woord in aanmerking te komen. Iemand kan ook een dictator zijn in zijn gezin.Wim Anker schreef: ↑18 sep 2024, 09:59Dat lijkt me niet de definitie van een dictator.merel schreef: ↑18 sep 2024, 09:57Wilders is een dictator. Binnen de PVV heeft niemand een stem, alleen hij.GerefGemeente-lid schreef: ↑18 sep 2024, 08:34 Als de PVV extreem is, is jouw politieke standpunt dat ook.
Mag ik dat zo zeggen?
Dat vind ik een goed punt. Al denk ik dat veel dictaturen beginnen bij vrijwillige onderwerping. Dat maakt het zo ingewikkeld.
-