Je mag vinden wat je vind, jammer dat je ad hominem speelt, ik vraag me af wat de reden is waarom je in die rol kruipt. Ik ga niet proberen in te vullen, al is die drang er wel.Simon0612 schreef:Ik vind je reactie nogal zwaar overdreven, daarnaast schiet je in mijn allergie zone door de manier waarop je dit zegt. Doet mij denken aan gemaakte vroomheid. Daar wil ik het bij laten.HersteldHervormd schreef: Op mijn werk is er niemand die opschept over zijn kerkverband.
Volgens mij zit je wel in een kerkverband waar de wet scherp gepreekt word, en als je dan goed oplet (waar ik natuurlijk wel vanuit ga) dan hoor je iedere zondag toch wel de boodschap dat ons hart niet ziek, maar dood is. Door misdaden en zonden.
Ik hou er helemaal niet van om andere geestelijk op hun verkeerdheden te wijzen, maar dit was wel even een reactie die bij mij opborrelde. Zo van, oh wat doen wij het goed (= wat doet de GG het slecht). Ja, ik heb ook twijfels over de procedure van de GG, maar ga niet openbaar ons eigen seminarium vergelijken met de GG en uiteindelijk dan ook openbaar concluderen dat het bij ons allemaal veel beter gaat. Mag PP dan niet blij zijn hoe het gaat? Jawel, maar is de uiting in mijn ogen wat onhandig.