Wat doen we vandaag? [5]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag? [5]
met mijn drie logeetjes naar het strand in Katwijk.
niet warm = niet druk
lekker zandkastelen bouwen....
niet warm = niet druk
lekker zandkastelen bouwen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
1. Eten
2. Naar de opticiën
3. Naar mijn werk
4. Dat wijst zich dan wel uit
2. Naar de opticiën
3. Naar mijn werk
4. Dat wijst zich dan wel uit
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
werken 

Alvast tassen pakken.
Wat boodschapjes doen
Wat bezoekjes afleggen
Wat zaken regelen
Wat boodschapjes doen
Wat bezoekjes afleggen
Wat zaken regelen
Kano-en (kan ff de trema niet vinden)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Deels inpakken. We gaan van morgen t/m dinsdag weer op vakantie.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
naar de bank gaan. Ik ben best wel naief, en dacht dat als je vreemde valuta kunt kopen bij de bank, dat je ze vast ook wel kan terugbrengen. Nee dus. Ik moet naar een grenswisselkantoor met m'n Estse kronen.
Weet iemand of goede doelen wel iets kunnen met vreemde valuta?
Verder tracht ik te bedenken wat ik voor mn volgende vakantie (vanaf zaterdag) nog allemaal moet doen, schiet ik compleet in de stress en voer alsnog weinig uit, en verpleeg ik een zieke kat die weigert te erkennen dat ze ziek is.
Weet iemand of goede doelen wel iets kunnen met vreemde valuta?
Verder tracht ik te bedenken wat ik voor mn volgende vakantie (vanaf zaterdag) nog allemaal moet doen, schiet ik compleet in de stress en voer alsnog weinig uit, en verpleeg ik een zieke kat die weigert te erkennen dat ze ziek is.
Dat is vast een calvinistische kat!Zita schreef:...en verpleeg ik een zieke kat die weigert te erkennen dat ze ziek is.
Maarre... ik heb best een oplossing voor zieke katten. Informeer maar eens bij Auto en bij Jean le Fontain.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
in MM's huis?Luther schreef:Deels inpakken. We gaan van morgen t/m dinsdag weer op vakantie.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Luxe hoor! Ik dacht altijd, dat Luther niet zo luxe leefde! Welke plaats mag zien nu verheugen in de komst van Luther?Luther schreef:Deels inpakken. We gaan van morgen t/m dinsdag weer op vakantie.
luxe?
Tuurlijk is vakantie een luxe. Maar als je nou op een huis past van iemand in een andere omgeving. Lekker toch?
Ik heb mijn lijstje voor vandaag bijna klaar... Alleen brengt mijn man een beetje roet in het eten.
Tuurlijk is vakantie een luxe. Maar als je nou op een huis past van iemand in een andere omgeving. Lekker toch?
Ik heb mijn lijstje voor vandaag bijna klaar... Alleen brengt mijn man een beetje roet in het eten.
da's voor de smaak, Lassie. Wat is eten nou zonder een beetje roet erin?Lassie schreef: Alleen brengt mijn man een beetje roet in het eten.

~~Soli Deo Gloria~~
gggrrrr...Hendrikus schreef:da's voor de smaak, Lassie. Wat is eten nou zonder een beetje roet erin?Lassie schreef: Alleen brengt mijn man een beetje roet in het eten.

eh... in bed gelegen tot 11 uur...
Snel uit bed...
Posttassen op m'n fiets, post in de tassen laden... en racen maar + rontbrengen natuurlijk
Na 2 uur was ik klaar.
Even gelezen...
Naar t dorp. kadootjes gekocht voor mn vader en mijn broertje... Weer naar huis.
Eten.
Naar C1000.
Ff voor de laptop.
Straks even naar buiten.
FIjne avond allemaal!!!

Snel uit bed...

Posttassen op m'n fiets, post in de tassen laden... en racen maar + rontbrengen natuurlijk

Na 2 uur was ik klaar.

Naar t dorp. kadootjes gekocht voor mn vader en mijn broertje... Weer naar huis.
Eten.

Naar C1000.

Ff voor de laptop.

Straks even naar buiten.

FIjne avond allemaal!!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
nou nee, nu effe niet.... heb al een stelletje loge's eigenlijk....hmprff schreef:in MM's huis?Luther schreef:Deels inpakken. We gaan van morgen t/m dinsdag weer op vakantie.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!