monique schreef:
ag kzal er wel gouw overheen zijn ze zeggen geen hand vol maar een land vol jongens heh tis niet leuk maar oke tmoet maar

dan zal je er inderdaad wel gauw overheen zijn
monique schreef:
ag kzal er wel gouw overheen zijn ze zeggen geen hand vol maar een land vol jongens heh tis niet leuk maar oke tmoet maar
Sterkte Monique! Dapper vanje dat je zo'n moeilijke keuze gaat maken!monique schreef:ik de verkering uit ga maken
het niet meer verder kan
zijn ouders morgen avond bij mij komen praten
liefde voor mij egt ff niet meer besta
vervelend zeg! Geef hem maar een knuffel. En laat hem merken dat hij voor jou en God wel waardevol is!helma schreef:heb vanmiddag mijn zoontje thusigehouden van school
is weer zo gepest vanmorgen
fietssleutel verstopt, pakje drinken uit zijn tas gepikt
echt heel sneu
heb de meester gebeld dat ik hem vanmiddag thuis houd en dat hij dan in de klas er over kan praten
pas zei een jongen uit zijn klas: je bent ook gewoon de stomste jongen uit de klas, en daarom plagen we je
vorig jaar is het ook een poos geweest, later ging het wel beter
Hij is 'alleen' maar niet stoer genoeg.....volgens de publieke opinie
'k hoop toch ook dat de school dat goed aanpakt.. en dat het niet bij praten blijft....helma schreef:heb vanmiddag mijn zoontje thusigehouden van school
echt heel sneu
heb de meester gebeld dat ik hem vanmiddag thuis houd en dat hij dan in de klas er over kan praten
pas zei een jongen uit zijn klas: je bent ook gewoon de stomste jongen uit de klas, en daarom plagen we je
...en biddend bezig blijven voor Gods aangezicht.JolandaOudshoorn schreef:vervelend zeg! Geef hem maar een knuffel. En laat hem merken dat hij voor jou en God wel waardevol is!helma schreef:heb vanmiddag mijn zoontje thusigehouden van school
echt heel sneu
Hopelijk maak je hiermee de keuze. Sterkte ook met het gesprek, dat het maar verrijkend voor je mag zijn.Ariene schreef:Monique,
Heel veel sterkte!
ai hoe goedbedoeld ook, maar dat zou ik absoluut niet doen in eerste instantie..BJD schreef:'k hoop toch ook dat de school dat goed aanpakt.. en dat het niet bij praten blijft....helma schreef:heb vanmiddag mijn zoontje thusigehouden van school
echt heel sneu
Mischien is het wat om de ouders van de desbtreffende "daders" te bellen of nog beter.. langs te gaan?
uhm....Jo-Ann schreef:... jvdg toch nog in de chat geweest is...![]()
... hij de chat na wilde lezen?![]()
![]()
... hij benieuwd was wat jullie over hem gezegd hadden in de chat?![]()
... hij daar zelfs zijn nachtrust voor opofferde?![]()
... ik niet kon merken dat hij dol was op complimentjes?![]()
... wij die hem wel gegeven hebben?![]()
jvdg schreef:Vertel, vertel....
Ik ben dol op complimentjes.
jvdg schreef:henriët schreef:meestal strijk ik bij bepaalde peronen over mn hart.. maar nee ik ben streng nu..
in de chat.... daar hoor je t...![]()
Ik moet echt naar bed.
monique schreef:
zout in wonden is erg... voor de rest valt het wel meeTiberius schreef:Hendrikus met zijn zoutbusje.