Wat een watjeAuto schreef:... mijn zoon net gebeld werd
... hij gevraagd werd om vanavond te komen voetballen
... hij toen even naar buiten keek
... hij toen even moest vragen meen je dit of zit je te geinen?
(het stortregende op dat moment)

Wat een watjeAuto schreef:... mijn zoon net gebeld werd
haha, normaal hij ook, maar het weer is hier niet helemaal om naar huis te schrijven. Hij was al drijf uit school gekomen.JolandaOudshoorn schreef:Wat een watjeAuto schreef:... mijn zoon net gebeld werd
(het stortregende op dat moment)Mijn zoon vindt het juist prachtig om in de regen te voetballen, kan je lekkere slidings maken. Ik ben er wat minder blij mee.... de kleding en de knieen zien er dan niet uit
Ik zie het al helemaal voor meAuto schreef:haha, normaal hij ook, maar het weer is hier niet helemaal om naar huis te schrijven. Hij was al drijf uit school gekomen.JolandaOudshoorn schreef:Wat een watjeAuto schreef:... mijn zoon net gebeld werd
(het stortregende op dat moment)Mijn zoon vindt het juist prachtig om in de regen te voetballen, kan je lekkere slidings maken. Ik ben er wat minder blij mee.... de kleding en de knieen zien er dan niet uit
Maar het meest lachwekkende om te zien was hoe zijn ogen als schoteltjes werden, hij zich omdraaide en naar de regen ging kijken en toen pas antwoord gaf.
haha, ik zie het helmaal gebeuren.Auto schreef:haha, normaal hij ook, maar het weer is hier niet helemaal om naar huis te schrijven. Hij was al drijf uit school gekomen.JolandaOudshoorn schreef:Wat een watjeAuto schreef:... mijn zoon net gebeld werd
Maar het meest lachwekkende om te zien was hoe zijn ogen als schoteltjes werden, hij zich omdraaide en naar de regen ging kijken en toen pas antwoord gaf.
Auto schreef:... mijn zoon net gebeld werd
Soort voorstel om te komen waterpoloën.henriët schreef:Auto schreef:... mijn zoon net gebeld werd
Echt een pittige wildebras dus...JolandaOudshoorn schreef:Wat een watjeAuto schreef:... mijn zoon net gebeld werd
Tja Demo, een appel valt niet ver van de boom, jij hebt toch ook oog voor verschillen en voor detail?Democritus schreef:Baby's soms verbazend zijn:
Krijg je van oma een speelbal die vol zit met allemaal gekleurde merkjes (omdat je wasmerkjes zo leuk vindt).................. gaat hij uitgerekend met het echte wasmerkje van de speelbal spelen (zitten meer dan 20 merkjes op in allemaal mooie kleuren).
Democritus schreef:Baby's soms verbazend zijn:
Krijg je van oma een speelbal die vol zit met allemaal gekleurde merkjes (omdat je wasmerkjes zo leuk vindt).................. gaat hij uitgerekend met het echte wasmerkje van de speelbal spelen (zitten meer dan 20 merkjes op in allemaal mooie kleuren).
jij moet eens leren dat er vrijwel geen niet-eetbare vis is, Jet!henriët schreef:Ik zo ga zwemmen met mn schoonzus,
het in een stad zal zijn 'in het midden des lands'
Ik morgen een dagje Urk heb.
We tussendemiddag een maaltijd krijgen..
ik hoop dat wanneer er vis bij zit, het een eetbaar iets is..
(hihi, kon niet missen dat je zoiets reactie zou gaan geven..)Hendrikus schreef:jij moet eens leren dat er vrijwel geen niet-eetbare vis is, Jet!henriët schreef:Ik zo ga zwemmen met mn schoonzus,
het in een stad zal zijn 'in het midden des lands'
Ik morgen een dagje Urk heb.
We tussendemiddag een maaltijd krijgen..
ik hoop dat wanneer er vis bij zit, het een eetbaar iets is..