Met alleen tomatensoep ............ ik wil toch wel wat meer hoor. Of is je menulijst langer?Ichtus schreef:Als ik de prijzen bekijk, kook ik toch echt tien keer liever gewoon thuis.

Met alleen tomatensoep ............ ik wil toch wel wat meer hoor. Of is je menulijst langer?Ichtus schreef:Als ik de prijzen bekijk, kook ik toch echt tien keer liever gewoon thuis.
De soep van Ichthus is beroemd en fenomenaal!Lourens schreef:Met alleen tomatensoep ............ ik wil toch wel wat meer hoor. Of is je menulijst langer?Ichtus schreef:Als ik de prijzen bekijk, kook ik toch echt tien keer liever gewoon thuis.
mmmm ik kom bij jou etenGabrielle schreef:zelfgebakken poffertjesmet een klontje roomboter en poedersuiker...
heeeerlijk
Hihi, ik ben blij dat ze bij mij vorlopig nog in het nest zittenMara schreef:Ons gezin groeide eerst, nu gaat het krimpen![]()
Vanavond nog maar met 1 kind, dus ik heb verse tongetjes gehaald, die ik ga bakken. Daarbij krieltjes en veldsla met sliertjes biet erdoor.
Is ander topic, ik weet het, maar moeders, vinden jullie dat juist fijn, steeds minder te moeten inkopen en koken of baal je er eigenlijk van ?
Als een kind 1 x een avond ergens anders eet, is het wel fijn, dan kun je iets eten wat dat kind niet lust.
Maar gaat het dagen of weken duren, vind ik het toch een beetje .... moeilijk. Lege nest syndroom ?
Klinkt goed!albion schreef:gebakken tongetjes en gebakken ansjovisjes + patat en verder weet ik het nog niet.