Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Nikon d40
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik moet je wat beCanon. Iets wat ik eerst Nikon: je bent mijn Sony.
een lekker taartje... hmmmmmmmm(FOUT)
vrijdagavond(nog voor mijn verjaardag) van mijn kameraden een cd gekregen: "Als 't bazuingeschal" van Arjan en Edith Post en Klaas-Jan Mulder. Hele mooie cd!
o leuk! Klaas Jan Mulder..speelt die nou piano en orgel. off was dat niet zo?Gijs83 schreef:vrijdagavond(nog voor mijn verjaardag) van mijn kameraden een cd gekregen: "Als 't bazuingeschal" van Arjan en Edith Post en Klaas-Jan Mulder. Hele mooie cd!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
wim schreef:Ik moet je wat beCanon. Iets wat ik eerst Nikon: je bent mijn Sony.

~~Soli Deo Gloria~~
- monique
huhHendrikus schreef:wim schreef:Ik moet je wat beCanon. Iets wat ik eerst Nikon: je bent mijn Sony.

herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
deze is alleen voor jongensmonique schreef:huhHendrikus schreef:wim schreef:Ik moet je wat beCanon. Iets wat ik eerst Nikon: je bent mijn Sony.

~~Soli Deo Gloria~~
Nee, Klaas Jan speelt orgel al meer dan 50 jaar! Ik ben een keer naar een concert in de Veluwehal geweest, waar hij in volle Veluwehal het psalmgezang begeleidde! Echt indrukwekkend! Dat zijn echt momenten om nooit te vergeten!judith schreef:o leuk! Klaas Jan Mulder..speelt die nou piano en orgel. off was dat niet zo?Gijs83 schreef:vrijdagavond(nog voor mijn verjaardag) van mijn kameraden een cd gekregen: "Als 't bazuingeschal" van Arjan en Edith Post en Klaas-Jan Mulder. Hele mooie cd!
Hij speelt ook bijzonder goed piano, dat was zijn hoofdvak op het conservatorium. Erg jammer dat hij op het moment niet meer speelt, vond zijn concerten altijd bijzonder.Gijs83 schreef:Nee, Klaas Jan speelt orgel al meer dan 50 jaar! Ik ben een keer naar een concert in de Veluwehal geweest, waar hij in volle Veluwehal het psalmgezang begeleidde! Echt indrukwekkend! Dat zijn echt momenten om nooit te vergeten!judith schreef:o leuk! Klaas Jan Mulder..speelt die nou piano en orgel. off was dat niet zo?Gijs83 schreef:vrijdagavond(nog voor mijn verjaardag) van mijn kameraden een cd gekregen: "Als 't bazuingeschal" van Arjan en Edith Post en Klaas-Jan Mulder. Hele mooie cd!
- MarthaMartha
monique schreef:huhHendrikus schreef:wim schreef:Ik moet je wat beCanon. Iets wat ik eerst Nikon: je bent mijn Sony.
nou moe........... oke, de eerste waren makkelijk, die sony moest ik even over nadenken....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
een male/male koppelstukje voor de kabelradio, en twee DIN-stekkertjes voor de speakers van m'n Beomaster. moest er wel helemaal voor naar Leeuwarden! maar goed, ik moest toch in Leeuwarden zijn voor m'n belastingaangifte..
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Een electrische tandenborstel 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
een scgone keuken, een boekje en schone bedden met dank aan Helma!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
super!!!JolandaOudshoorn schreef:een scgone keuken, een boekje en schone bedden met dank aan Helma!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!