Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
vandaag: heb ik gezellig gewinkelt met mijn zus!! Enne..daarna ben ik nog ff bij een vriendin langs geweest...teon eten....en nog ff heel lang een andere vriendin aan de lijn gehad....die net weer beter is, (die had de bof gehad) En nu ff op de Pc..en straks nog ff dwarsfluiten enne daarna...TEKENEN..off lezen ofzo... 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ze waren inderdaad groot, maar aan 2 kanten over het bord? Nou nee dat niet. Ik heb zowel pannenkoeken als schnitzels nog nooit lekkerder gehad als daar. Is echt een aanrader!jvdg schreef: Lang geleden heb ik daar ook wel eens een Wiener schnitzel gegeten, hij hing aan twee kanten over het bord.
Hij was gigantisch groot; nooit heb ik een groter schnitzel op mijn bordje gehad.
Zijn ze nog zo groot Gijs?
Dat zegt nog niet zoveel, want wij weten niet hoeveel schnitzels en pannenkoeken jij al buiten de deur hebt gegeten.Gijs83 schreef:Ik heb zowel pannenkoeken als schnitzels nog nooit lekkerder gehad als daar.
Wat is je referentiekader, om het maar eens duur te formuleren?
overigens is het: nooit lekkerder dan daar

Mijn docent op de lerarenopleiding noemde dat een 'gefabriekte' regel. Het is een taalregel die ooit door iemand bedacht is, maar nergens op slaat. Want onze taal kent in de praktijk beide vormen, ook vroeger al.Hendrikus schreef:overigens is het: nooit lekkerder dan daar
- MarthaMartha
vrijgezel zeker..........Gijs83 schreef: Kosten voor mij: 0,0(dat heb je met suikertante)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat boeit niet. Ordnung muss seinAfgewezen schreef:Mijn docent op de lerarenopleiding noemde dat een 'gefabriekte' regel. Het is een taalregel die ooit door iemand bedacht is, maar nergens op slaat. Want onze taal kent in de praktijk beide vormen, ook vroeger al.Hendrikus schreef:overigens is het: nooit lekkerder dan daar

http://www.onzetaal.nl/advies/alsdan.php
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/354/
http://www.janstroop.nl/columns/Groterals.shtml
Net geshopt...
blouse
polo-shirt
soort vestje
cd-r's
met een gratis nijntje bij de bruna
blouse
polo-shirt
soort vestje
cd-r's
met een gratis nijntje bij de bruna

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
boodschappen, dokter, apotheek, eten, lezen, spelletjes met vier logeetjes, eten, spelletje, drinken, 2 jongste kids naar bed, spelletje met die oudste 2, toen die ook naar bed, nu even rf en bende ruimen, en zo mijn bed in......
(want ze zijn morgenvroeg ááákelig vroeg wakker)
(want ze zijn morgenvroeg ááákelig vroeg wakker)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vanochtend: huishouden en boodschappen doen
vanmiddag/avond: naar Utrecht (stadswandeling+uit eten)
vanmiddag/avond: naar Utrecht (stadswandeling+uit eten)
werken, en daarna nog wat boodschappen doen...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
je hebt er prachtig weer bij!Lassie schreef:vanmiddag/avond: naar Utrecht (stadswandeling+uit eten)
geniet ervan!
hier ff de boel opruimen, een was draaien, oud papier verzamelen en wegbrengen, een luik maken(al doet mn man dat) we hebben nl al 2 weken een donkere kamer
, boodschappen, en dan nog s ff kijken wat voor leuks we gaan doen.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- sweelinck 25
- 2,5 uur gewerkt, weer naar huis gestuurd
alles was al weer klaar.
- Douche en omklede
- Naar Rotterdam Airport
- Eten bij oma
- Voorbereiden voor morgen, 2 keer spelen.

- Douche en omklede
- Naar Rotterdam Airport
- Eten bij oma
nou zeg, dat is ook de moeite niet, voor 2,5 uur, nu ja, je bent lekker vroeg op!!sweelinck 25 schreef:- 2,5 uur gewerkt, weer naar huis gestuurdalles was al weer klaar.
- Douche en omklede
- Naar Rotterdam Airport
- Eten bij oma
gezelligheid in rotterdam.. ga je alleen kijken of iemand halen of brengen??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- sweelinck 25
M`n moeder en broertje wegbrengen.henriët schreef:nou zeg, dat is ook de moeite niet, voor 2,5 uur, nu ja, je bent lekker vroeg op!!sweelinck 25 schreef:- 2,5 uur gewerkt, weer naar huis gestuurdalles was al weer klaar.
- Douche en omklede
- Naar Rotterdam Airport
- Eten bij oma
gezelligheid in rotterdam.. ga je alleen kijken of iemand halen of brengen??