Mocht je in dat laatste geval het probleem hebben dat jullie het niet op krijgen....merel schreef:Veel plezier!
Vanmorgen vroeg samen met mijn man al anderhalf uur gewandeld. Nu wafels bakken en daarna een uur fietsen om vervolgens te kanoën met z'n allen.
Als we terug komen ga ik een pruimencrumble en pruimenjam maken en patat bakken.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Vanmorgen vroeg 3 ommetjes gelopen. Roerei met spek gemaakt voor t gezin. Met de kids om de boodschappen en kado'tje voor moeder en vrouw gekocht. Nu koffie :-)
Ik mag van mijn vrouw niet meer werken vandaag. Morgen weer een drukke dag. Dus ga ik zo de motor maar eens starten en rustig een rondje toeren.
Ik was daar onlangs ook voor de tentoonstelling. Het museum vind ik minder interessant.Floppy schreef:Onderweg naar museum het Valkhof in NIjmegen. Prachtig weer trouwens.
De jam, crumble of patatZeeuw schreef:Mocht je in dat laatste geval het probleem hebben dat jullie het niet op krijgen....merel schreef:Veel plezier!
Vanmorgen vroeg samen met mijn man al anderhalf uur gewandeld. Nu wafels bakken en daarna een uur fietsen om vervolgens te kanoën met z'n allen.
Als we terug komen ga ik een pruimencrumble en pruimenjam maken en patat bakken.
De eerste 2. Het laatste ken ik eigenlijk niet. Het schijnt op friet te lijken, maar dat heb ik van horen zeggen.merel schreef:De jam, crumble of patatZeeuw schreef:Mocht je in dat laatste geval het probleem hebben dat jullie het niet op krijgen....merel schreef:Veel plezier!
Vanmiddag even in het gezellige Rijssen geweest!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Dat eten ze inderdaad boven de rivieren.Zeeuw schreef:De eerste 2. Het laatste ken ik eigenlijk niet. Het schijnt op friet te lijken, maar dat heb ik van horen zeggen.merel schreef:De jam, crumble of patatZeeuw schreef:Mocht je in dat laatste geval het probleem hebben dat jullie het niet op krijgen....merel schreef:Veel plezier!
De jam en crumble komen wel op, maar dat ontpitten is best een karwei. Al had ik een oma die waar je de pitten op je boterham eruit moest vissen. Zij vond het te veel werk
- FlyingEagle
Ik ook, maar dan op bezoek bij vriendenpierre27 schreef:Vanmiddag even in het gezellige Rijssen geweest!

Prachtige omgeving, zit in Ruurlo. Morgen naar de kerk in Doetinchem!FlyingEagle schreef:Ik ook, maar dan op bezoek bij vriendenpierre27 schreef:Vanmiddag even in het gezellige Rijssen geweest!
Mooi gebied! Ken je deze website? https://www.mooi-achterhoek.nl/wandelro ... delroutes/pierre27 schreef: Prachtige omgeving, zit in Ruurlo. Morgen naar de kerk in Doetinchem!
~~Soli Deo Gloria~~
Erg mooi ja, ik kreeg wat tips van collega's uit Rijssen. De website ken ik niet.Hendrikus schreef:Mooi gebied! Ken je deze website? https://www.mooi-achterhoek.nl/wandelro ... delroutes/pierre27 schreef: Prachtige omgeving, zit in Ruurlo. Morgen naar de kerk in Doetinchem!
Mooie wandelroutes, goed beschreven. Aanrader!pierre27 schreef:Erg mooi ja, ik kreeg wat tips van collega's uit Rijssen. De website ken ik niet.Hendrikus schreef:Mooi gebied! Ken je deze website? https://www.mooi-achterhoek.nl/wandelro ... delroutes/pierre27 schreef: Prachtige omgeving, zit in Ruurlo. Morgen naar de kerk in Doetinchem!
~~Soli Deo Gloria~~
Thnx vr de tips!Hendrikus schreef:Mooie wandelroutes, goed beschreven. Aanrader!pierre27 schreef:Erg mooi ja, ik kreeg wat tips van collega's uit Rijssen. De website ken ik niet.Hendrikus schreef:Mooi gebied! Ken je deze website? https://www.mooi-achterhoek.nl/wandelro ... delroutes/pierre27 schreef: Prachtige omgeving, zit in Ruurlo. Morgen naar de kerk in Doetinchem!
We zouden eerst gaan zwemmen, maar de pomp in het zwembad is kapot. Daarom nu op de fiets
naar het Mariniers museum.
naar het Mariniers museum.