Oh leuk, haken dus!MarthaMartha schreef:geweldig, ik ben bijna op de helft met m'n tweede omslagdoek / babydeken.
de eerste is klaar en geweldig mislukt, ik twijfel tussen uithalen en opnieuw beginnen of gewoon in de kliko mikken.
die waar ik nu mee bezig ben gaat super.
(oranje, groene en gele blokken en gewoon stokjes, geen gezeur, gewoon stokjes.....)
Hee, super!!Orchidee schreef:Sjaal is klaar![]()
Zal best lekker warm zitten, kun je er voor mij ook één maken, als ik lief kijk?Ichtus schreef:Hee, super!!Orchidee schreef:Sjaal is klaar![]()
Kan je zelf ook breien?Mariavt schreef:
Zal best lekker warm zitten, kun je er voor mij ook één maken, als ik lief kijk?
Orchidee schreef:Sjaal is klaar![]()
dat lijkt mij ook het beste....Orchidee schreef:Oh leuk, haken dus!MarthaMartha schreef:geweldig, ik ben bijna op de helft met m'n tweede omslagdoek / babydeken.
de eerste is klaar en geweldig mislukt, ik twijfel tussen uithalen en opnieuw beginnen of gewoon in de kliko mikken.
die waar ik nu mee bezig ben gaat super.
(oranje, groene en gele blokken en gewoon stokjes, geen gezeur, gewoon stokjes.....)
Dit is gebreid...heb denk ik 30 jaar niet meer gebreid![]()
Maar dit vind ik wel erg leuk!
Soms moet je gewoon rigoreus zijn en iets wegmikken, gewoon weer fris met iets nieuws beginnen.
Ik heb in het verleden ook regelmatig naaiwer in de vuilnisbak gegooid, dan viel het zo tegen...hup weg ermee, nieuw lapje, nieuwe, frisse ideeén![]()
Succes verder hé!
Ria schreef:kauwgumbal en een fineliner? mm, goeie combinatie! ^^
Ria schreef:kauwgumbal en een fineliner? mm, goeie combinatie! ^^
super!Ria schreef:kauwgumbal en een fineliner? mm, goeie combinatie! ^^
Leuk!!!!!Orchidee schreef:Sjaal is klaar![]()