Leuk!!Mara schreef:BreienMaar nu even niet.
Ik heb een paarse trui op de pennen (nld nr 9) staan.
Voor als het gaat sneeuwen.
Ben zelf bezig met een paarse trui. Maar vind het nu iets te warm om te breien

Leuk!!Mara schreef:BreienMaar nu even niet.
Ik heb een paarse trui op de pennen (nld nr 9) staan.
Voor als het gaat sneeuwen.
....tukkertje zit de hele dag aan de waterkanttukkertje schreef:Vissen. En het is vakantie, dus..................
Ichtus schreef:....tukkertje zit de hele dag aan de waterkanttukkertje schreef:Vissen. En het is vakantie, dus..................
Arme vissen!tukkertje schreef:Vissen. En het is vakantie, dus..................
Schaam je. Hoe kun je je kind dat onthouden. Gemiste kans in de opvoeding.Luther schreef:Arme vissen!tukkertje schreef:Vissen. En het is vakantie, dus..................
Pas vroeg mijn oudste of hij een vishengel mocht kopen en met een vriendje gaan vissen. Ik heb geen toestemming verleend omdat ik 't dierenmishandeling vind.
Ach joh. Als ze dat vissen nou leuk vinden? Je eet toch zelf ook wel vis/ vlees?Luther schreef:Arme vissen!tukkertje schreef:Vissen. En het is vakantie, dus..................
Pas vroeg mijn oudste of hij een vishengel mocht kopen en met een vriendje gaan vissen. Ik heb geen toestemming verleend omdat ik 't dierenmishandeling vind.
tukkertje schreef:Schaam je. Hoe kun je je kind dat onthouden. Gemiste kans in de opvoeding.Luther schreef:Arme vissen!tukkertje schreef:Vissen. En het is vakantie, dus..................
Luther schreef:tukkertje schreef:Schaam je. Hoe kun je je kind dat onthouden. Gemiste kans in de opvoeding.Luther schreef:Arme vissen!tukkertje schreef:Vissen. En het is vakantie, dus..................
Pas vroeg mijn oudste of hij een vishengel mocht kopen en met een vriendje gaan vissen. Ik heb geen toestemming verleend omdat ik 't dierenmishandeling vind.![]()
![]()
Sportvissers laten een dier eerst lijden en vervolegns mikken ze 'm weer terug. Dierenmishandeling noem ik dat.
Haal 'm dan op, doodt het dier en eet het op.
Hoe denk je dat de discipelen destijds visten?Luther schreef:tukkertje schreef:Schaam je. Hoe kun je je kind dat onthouden. Gemiste kans in de opvoeding.Luther schreef:Arme vissen!tukkertje schreef:Vissen. En het is vakantie, dus..................
Pas vroeg mijn oudste of hij een vishengel mocht kopen en met een vriendje gaan vissen. Ik heb geen toestemming verleend omdat ik 't dierenmishandeling vind.![]()
![]()
Sportvissers laten een dier eerst lijden en vervolegns mikken ze 'm weer terug. Dierenmishandeling noem ik dat.
Haal 'm dan op, doodt het dier en eet het op.
Met een net.Joannah schreef:Hoe denk je dat de discipelen destijds visten?
Bonny schreef: En mijn hobby? 't Is nu vakantie maar anders:
Ja hoor. Dat zei ik: Vis om te eten, maar niet om te spelen of te ontspannen. En het dier te laten lijden en daarna weer terug te gooien in het water. Dat dient werkelijk geen enkel doel.tukkertje schreef:Dus je eet ook geen vis of vlees als ik dit zo lees.
Luther schreef:Ja hoor. Dat zei ik: Vis om te eten, maar niet om te spelen of te ontspannen. En het dier te laten lijden en daarna weer terug te gooien in het water. Dat dient werkelijk geen enkel doel.tukkertje schreef:Dus je eet ook geen vis of vlees als ik dit zo lees.
Bastubasela schreef:wat bespeel je?