Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
er ligt al een poos iets van Lisa St Aubin de Teran, maar het is zo lang geleden dat ik niet eens meer weet hoe het heet. Het was ook niet mooi en erg ingewikkeld. Te literair voor mijn brein, denk ik.
Overigens lees ik nu heerlijk deel 4 van Anne of Green Gables.
Overigens lees ik nu heerlijk deel 4 van Anne of Green Gables.
Worden er ook nog oudvaders gelezen door de refoforummers? Als ik de topicpagina's doorblader word ik er eerlijk gezegd niet al te vrolijk van.
- Johann Gottfried Walther
Ik ben een boek van de Reformator, Martin Butzer aan het lezen. Goed gekeurd?Erasmiaan schreef:Worden er ook nog oudvaders gelezen door de refoforummers? Als ik de topicpagina's doorblader word ik er eerlijk gezegd niet al te vrolijk van.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
Misschien dat mensen hun horizon iets willen verbreden.
Zie de vorige pagina...Erasmiaan schreef:Worden er ook nog oudvaders gelezen door de refoforummers? Als ik de topicpagina's doorblader word ik er eerlijk gezegd niet al te vrolijk van.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Pardon wat wil je daarmee zeggen?Bureaucraat schreef:Misschien dat mensen hun horizon iets willen verbreden.
Las men maar eens wat meer werk van Oudvaders, behalve dat men de boeken heeft.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
Oudvaders zijn niet zaligmakend. Ook in deze tijd zijn er voldoende christenen die voor ons een boodschap hebben en die middels het medium boek aan ons willen geven.
Je zaligheid of betrokkenheid als christen valt of staat niet met het lezen van oudvaders. God spreekt via meer mensen dan enkel de oudvaders.
Je zaligheid of betrokkenheid als christen valt of staat niet met het lezen van oudvaders. God spreekt via meer mensen dan enkel de oudvaders.
- MarthaMartha
ja, die zijn er.Erasmiaan schreef:Worden er ook nog oudvaders gelezen door de refoforummers? Als ik de topicpagina's doorblader word ik er eerlijk gezegd niet al te vrolijk van.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dus weg met die waardevolle boeken??Bureaucraat schreef:Oudvaders zijn niet zaligmakend. Ook in deze tijd zijn er voldoende christenen die voor ons een boodschap hebben en die middels het medium boek aan ons willen geven.

nieuwvaders? 

-
Jahoor hier wel....... maar ik lees niet alleen oudvaders. Ook nieuwe schrijvers hebben goede dingen Piper, Packer, Keller etc,Erasmiaan schreef:Worden er ook nog oudvaders gelezen door de refoforummers? Als ik de topicpagina's doorblader word ik er eerlijk gezegd niet al te vrolijk van.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
-
De Schotse verbondsleer van Ds. C. Harinck.
Heb inmiddels al heel wat mooie dingen gelezen.... die verhelderend zijn.
Heb inmiddels al heel wat mooie dingen gelezen.... die verhelderend zijn.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- Bonny
- Contacteer:
Oudvader = waardevolJohann Gottfried Walther schreef:Dus weg met die waardevolle boeken??Bureaucraat schreef:Oudvaders zijn niet zaligmakend. Ook in deze tijd zijn er voldoende christenen die voor ons een boodschap hebben en die middels het medium boek aan ons willen geven.
rest = niet waardevol??
The Groom's still waiting at the altar
Mensen, ON TOPIC please
Ja hoor. Ik ben nu bezig in de Eigenschappen des geloofs van Comrie.Erasmiaan schreef:Worden er ook nog oudvaders gelezen door de refoforummers? Als ik de topicpagina's doorblader word ik er eerlijk gezegd niet al te vrolijk van.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)