heel goedHendrikus schreef: Postbode struikelt over een worst op pootjes.
In verband met de auteursrechten is scannen helaas niet toegestaan

met deze omschrijving kan ik me de zaak wel voorstellen

heel goedHendrikus schreef: Postbode struikelt over een worst op pootjes.
In verband met de auteursrechten is scannen helaas niet toegestaan
Mijn avatar kwam deze keer wel heel goed tot z'n recht. Donald vond het beroep wat erg bij hem paste: lekker in de buitenlucht, geen baas die op je vingers kijkt. Nou dat past ook wel bij mij. En die honden... ik was er als klein kind(maar later ook nog) altijd 'hondsbang' voor, maar meestal valt het best mee. Ze blaffen vaak wel als ze me zien aankomen(dan zijn ze binnen of alleen in huis), maar verder ook eigenlijk niets. En er zitten ook lieverds tussen hoor! Eentje is altijd vrolijk als-tie mij ziet..., maar een ander loopt weer weg, die is bang voor mij...MarthaMartha schreef:heel goedHendrikus schreef: Postbode struikelt over een worst op pootjes.
In verband met de auteursrechten is scannen helaas niet toegestaan![]()
met deze omschrijving kan ik me de zaak wel voorstellen
als je het zo zien mag!Wilma van den Berg schreef:...mijn ma zojuist belde om een telefoonnummer te vragen
...dit was in verband met een ongeluk wat ze vlak bij haar bestemming van vanmorgen gekregen heeft
...ik er best wel van geschrokken ben maar het gelukkig te overzien is en minder ernstig dan gedacht
...het wéér zo blijkt in en met alles bewaard en gespaard te moeten worden, door Hem, ook al hebben we mooie dingen en kunnen we alles. 't Geeft geen garantie
...ik de lijn mocht trekken naar Zijn Borgwerk als garantie voor Zijn kerk. Dan wordt alles anders.
http://www.nu.nl/algemeen/1929441/schie ... troom.htmlRens schreef:.......wij hier vannacht in de noordoosthoek met een urenlange stroomstoring te kampen hebben gehad?
.......ik het merkte doordat de radio, die ik 's nachts altijd aan heb, ineens zweeg en daardoor wakker werd....
.......ik daarna, rond klok van 01.00, niet meer geslapen heb...........én dat het verrekte koud werd in huis?
.......de stroom rond 05.15 weer "op het net" zat........én dus de CV het ook weer deed?
Lassie schreef:je onderschrift verraadt je wel een beetje.