Rens schreef:
En hiermee (een invaliden-auto'tje dus) mag je nu eenmaal niet op de grote weg, laat staan op de snelweg.....je moet dus zoveel mogelijk de fietspaden volgen, tenzij staat aangegeven dat je op een bepaalde weg met een bromfiets daar mag rijden.........
Ja, dat is em!
Even kijken, dat is zo ongeveer, pak weg, 200 km....
as je nu gemiddeld zo'n 25 km/uur doet, zal het je zo'n 8 uur duren...
Heb je een paar mogelijkheden... 's nachts zal het rustiger zijn op het fietspad.... Of, je ziet ergens onderweg 's nachts over te blijven, en gaat op je gemak de volgende dag terug...
Of, je vind een vriend(in) om je even te rijden...
(ik zal hier eerst een 1/2 uur naar het vliegveld toe moeten rijden, dan 2 uur daar wachten, 8 uur vliegen (onmogelijk, want dat is een directe vlucht, die hebben ze niet op het ogenblik, dus zeg maar nog zo'n 4 uur in elk geval, zo'n uurtje van Schiphol naar de ontmoeting rijden...totaal zeg zo'n 15-16 uur...)
(moet je me wel gauw laten weten zodat ik bijtijds de vlucht kan boeken...)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.