wie komen er op de meeting?
- MarthaMartha
- MarthaMartha
MarthaMartha schreef:Jij weet al waar het is begrijp ik???Bert Mulder schreef:Nou, je hoeft mij niet op je lijstje te zitten.
Weet zo ook dat ze er een urgel hebben, zo je kunt bij 't urgel zingen.
Ook hebben ze er wel wat spelletjes...
Hoe weet jij dat nou, en dat ze er een urgel hebben?
volgens mij heeft Bert er afgelopen jaar nog gebivakkeerd.....
- JolandaOudshoorn
Ik ga geen pelletjes pelen op de meeting! :roll: Heb n hekel aan pelletjes :| :| :|Lassie schreef:miss. een idee om wat leuks pelletjes mee te nemen? (zoals, mens erger je niet, rummikub, dominoo ofzoiets?) Het is maar een suggestie
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:Ik ga geen pelletjes pelen op de meeting! :roll: Heb n hekel aan pelletjes :| :| :|Lassie schreef:miss. een idee om wat leuks pelletjes mee te nemen? (zoals, mens erger je niet, rummikub, dominoo ofzoiets?) Het is maar een suggestie
geeft niet, we hebben ook een koffiedame nodig :mrgreen:
Bij deze meld ik me af voor de meetinghelma schreef:Daphne schreef:Ik ga geen pelletjes pelen op de meeting! :roll: Heb n hekel aan pelletjes :| :| :|Lassie schreef:miss. een idee om wat leuks pelletjes mee te nemen? (zoals, mens erger je niet, rummikub, dominoo ofzoiets?) Het is maar een suggestie
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:Bij deze meld ik me af voor de meetinghelma schreef:Daphne schreef:Ik ga geen pelletjes pelen op de meeting! :roll: Heb n hekel aan pelletjes :| :| :|Lassie schreef:miss. een idee om wat leuks pelletjes mee te nemen? (zoals, mens erger je niet, rummikub, dominoo ofzoiets?) Het is maar een suggestie
grapje.....(hoop ik...)
:arrow:helma schreef:Daphne schreef:Bij deze meld ik me af voor de meetinghelma schreef:Daphne schreef: Ik ga geen pelletjes pelen op de meeting! :roll: Heb n hekel aan pelletjes :| :| :|
grapje.....(hoop ik...)
Re: wie komen er op de meeting?
Ik zou zeggen: maak er 3199 van.refo schreef:Volgens mij mis je er 3200.
3201 bedoel je.Kaw schreef:Ik zou zeggen: maak er 3199 van.refo schreef:Volgens mij mis je er 3200.

Staat hij op de lijst dan?Tiberius schreef:3201 bedoel je.Kaw schreef:Ik zou zeggen: maak er 3199 van.refo schreef:Volgens mij mis je er 3200.
Kan ik mij nog aanmelden? :roll:helma schreef:voorlopig lijstje:
Kaw
Parsifal
Gian
marthaMartha
Judith
Jerasjah
Daphne
Afgewezen
Jolanda + baby
Jean le Fontain
Henriette
Sweelinck 25
Lassie
Christiaan
Vincent
Helma
Aritha (eventjes)
Mister (eventjes)
VandenDijk (na 19.00)
we missen nog steeds enkele namen......
(Vlinder en Memento vinden het nog steeds niet interessant genoeg :mrgreen: )
- MarthaMartha