Hoe kom ik daar? het lukt me niet, hij zegt dat gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt.... nou echt wel!MarthaMartha schreef:uitgeworpen schreef:Echt welkom hoor.
Kom je ook een keer kijken op de chat?
Ik ben nieuw op het forum
- MarthaMartha
Nee hoor!MarthaMartha schreef:MarthaMartha schreef:Hoe kom ik daar? het lukt me niet, hij zegt dat gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt.... nou echt wel!uitgeworpen schreef:Echt welkom hoor.
Kom je ook een keer kijken op de chat?

Ik zal je een nieuwe pb'en. Die voor de chat is anders dan voor het inloggen.
Groetjes Vlinder
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
Je hebt nu een nieuw bericht gehad. Hierin staan je gegevens voor de chat. Als je die invoert zal je zien dat je kunt chatten. Alleen....er is nu niemandMarthaMartha schreef:Hoe bedoel je: jij mij een andere pb'en? Snap er niks van, ben niet handig hiermee, ho, alweer een ebricht.........vlinder schreef: Nee hoor!![]()
Ik zal je een nieuwe pb'en. Die voor de chat is anders dan voor het inloggen.
Groetjes Vlinder
:mrgreen: :mrgreen:Hendrikus schreef:Nou, ik vind dat maar niks hoor, vrouwen in het ambt :mrgreen:vlinder schreef:Hmm als je opgelet had kon je weten dat ik dit vaker doe. Just only for the chat.
En verder....? Ach ja mod achter de schermen....
Hmm is dit een ambt? Hoogstens een roeping :mrgreen: :mrgreen:
- MarthaMartha
En nou nog ff op z'n Hollands. Wat ga jij daar precies doen in Londen?jvdg schreef:DV medio januari 2008 moet ik naar Londen voor een mediation op civiel-rechterlijk gebied, voortvloeiend uit een vastgelopen arbitrage, waarbij partijen geen lust hebben aan een civiele procedure.MarthaMartha schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Martha en nieuw op het forum... snap nog niet van alles hoe het werkt, maar dat zal wel komen. Ben verbaasd over alles ik tegenkom. Ik ben vrouw, midden dertig, van beroep mediator en nou ja, wat je meer wil weten vraag je maar.........
Is dit het vakgebied waar jij opereert?
Linquenda tellus, et domus, et placens uxorvlinder schreef:`@ Tib, waarom moet daphne het weghalen? Kun je het uberhaupt voor mij vertalen?
Het is latijn en betekent zoiets als: "eens moeten wij deze grond dit huis en de dierbare echtgenote verlaten"
Dus als zij niet getrouwd is, kan Daphne het laatste deel weglaten.
Gezellig babbelen over een financieel conflict.freek schreef:En nou nog ff op z'n Hollands. Wat ga jij daar precies doen in Londen?jvdg schreef:DV medio januari 2008 moet ik naar Londen voor een mediation op civiel-rechterlijk gebied, voortvloeiend uit een vastgelopen arbitrage, waarbij partijen geen lust hebben aan een civiele procedure.MarthaMartha schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Martha en nieuw op het forum... snap nog niet van alles hoe het werkt, maar dat zal wel komen. Ben verbaasd over alles ik tegenkom. Ik ben vrouw, midden dertig, van beroep mediator en nou ja, wat je meer wil weten vraag je maar.........
Is dit het vakgebied waar jij opereert?
Heb ik ook 's wat :mrgreen:
Oke, succes dan!!jvdg schreef:Gezellig babbelen over een financieel conflict.freek schreef:En nou nog ff op z'n Hollands. Wat ga jij daar precies doen in Londen?jvdg schreef:DV medio januari 2008 moet ik naar Londen voor een mediation op civiel-rechterlijk gebied, voortvloeiend uit een vastgelopen arbitrage, waarbij partijen geen lust hebben aan een civiele procedure.MarthaMartha schreef:Hallo allemaal,
Is dit het vakgebied waar jij opereert?![]()
Heb ik ook 's wat :mrgreen:

(houd je hoofd koel he)