en nu....Naar Buiten

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

wij stappen na een bakkie koffie zo lekker de auto in! :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Lizzy
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 feb 2005, 11:45
Locatie: Benthuizen

Bericht door Lizzy »

Daphne schreef:wij stappen na een bakkie koffie zo lekker de auto in! :D
Fijne dag Daphne :wink:
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Ik stap zo op m'n scootmobiel en ga er toch eens een kijkje nemen..............met de scoot over het terrein heen.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Bericht door jan03 »

Rens schreef:Ik stap zo op m'n scootmobiel en ga er toch eens een kijkje nemen..............met de scoot over het terrein heen.............
Vergeet niet je notenkraker mee te nemen Rens!
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

Sweelinck 25 schreef:Ik heb geen geld teveel, en ga ook geen cd`s verkopen. Maar gewoon kijken, en veel orgel-spelen. Ik vind het altijd toch wel leuk zo`n dagje. Zovaak gaan wij toch niet weg. En daar komen tenminsten nog normale mensen.
:shock: :shock: :shock:

Op onze plaatselijke braderie komen ook heel normale mensen. Maar wel heel wereldse :roll:
Sweelinck 25 schreef:En op het laatst nog heerlijk gezongen. Prachtig was dat, ong 200 mensen, met Bob van Stempvoort.
Ik hoopte vorig jaar eindelijk een keer - tijdens Naar Buiten - op normaal tempo te zingen. Dat viel vies tegen :roll:
Die Bob is trouwens wel heel bijdehand.
Jan03 schreef:Ik denk het niet, maar op zich maakt dat niet uit vind ik. Ik kan het alleen niet rijmen dat het er enerzijds supercommercieel en materialistisch aan toe moet gaan en dat er anderzijds ernaast op hele noten gezongen moet worden.
Om het geweten te sussen misschien.
Kaw schreef:maar mijn wederhelft was een beetje kreukelig
Wat moet ik daar onder verstaan? :wink:


Allen die Naar Buiten gaan, veel plezier iig. Ik had ook wel gewillen -al was t maar voor de boeken - maar ik heb helaas geen tijd.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

jvdg schreef:
uitgeworpen schreef:.
De intree is al zo duur... :(
En daar betaalt de fiscus niet aan mee..........
Ok, de entree kost geld. Maar laten we niet teveel zeuren. Als ik kijk naar andere "beurzen" (tuinbeurzen, trouwbeurzen, vrouwenbeurzen en zeken vakbeurzen) dan is de entreeprijs voor Naar Buiten nog een schijntje!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

jan03 schreef:
Rens schreef:Ik stap zo op m'n scootmobiel en ga er toch eens een kijkje nemen..............met de scoot over het terrein heen.............
Vergeet niet je notenkraker mee te nemen Rens!
Dat huiskamer-pijporgel klonk trouwens wele héél erg mooi (scheelt natuurlijk dat de organist kon spelen, en dan dus écht spelen, en niet van het do-re-mi-fa-so-la-si-do boer d'r ligt 'n kip in 't water-gehalte.......)

verder heb ik een paar hele leuke uurtjes gehad, met Jelle (van OSW) staan/ziiten praten, nog een bekende uit m'n oude woonplaats tegengekomen (wat is de wereld dan klein!)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
uitgeworpen
Berichten: 939
Lid geworden op: 11 sep 2006, 20:10

Bericht door uitgeworpen »

Ik ben geweest en heb gevraagd naar Daphne, bij om Sions wil.
Ze kenden haar wel en ze zou wel komen en misschien liep ze wel ergens rond en...

Maar ik heb haar niet gezien.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

uitgeworpen schreef:Ik ben geweest en heb gevraagd naar Daphne, bij om Sions wil.


:D Ik hoorde het ja! Het eerste wat mn nicht zei: Daphne, er vroeg net een mevrouw naar je... met een turquase shirtje en een wandel(kinder?)wagen.... :D
uitgeworpen schreef:Ze kenden haar wel

Gelukkig wel zeg... t is mn familie :o :D

uitgeworpen schreef:en ze zou wel komen en misschien liep ze wel ergens rond en...
jah k was er dus... een uurtje nadat jij bij de stand was :roll:
uitgeworpen schreef:Maar ik heb haar niet gezien.

Heb een tijd lang (bijna de hele middag) geholpen in de stand... maar heb je niet meer terug gezien :|

Hoorde wel dat Renseman nog met zn scoot langs gereden was :lol:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
henri
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jun 2007, 22:14
Locatie: Gelderland

Bericht door henri »

JolandaOudshoorn schreef:Ok, de entree kost geld. Maar laten we niet teveel zeuren. Als ik kijk naar andere "beurzen" (tuinbeurzen, trouwbeurzen, vrouwenbeurzen en zeken vakbeurzen) dan is de entreeprijs voor Naar Buiten nog een schijntje!
Je zult toch wel gek zijn om te gaan betalen om te gaan kijken wat er allemaal te koop is? De meeste dingen die je daar aangesmeerd worden, kun je in een doorsnee winkelstraat ook krijgen.
Ik ben er één keer geweest en dat was één keer teveel.:(
God heeft ons geen kalme reis beloofd, maar wel een behouden aankomst
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Ik ben er nog nooit geweest, omdat het toch een beetje ver is en meestal in mijn vakantie valt.
Maar ik vind het wel jammer, want het lijkt me reuzegezellig. :D

En die paar centen? Ach, zolang je nog dubbelcassettes voor 1 euro kan kopen, zal het met dat commerciële wel meevallen. :wink:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Hoorde wel dat Renseman nog met zn scoot langs gereden was :lol:
ik kon helaas niet bij de eettent komen door alle tafels en stoelen die zo dicht opeen stonden.....kon er echt niet tussendoor komen.

ik heb dus met een lege maag rondgecrossed..............maar gezellig was het zeker.

Jammer dat ik geen forummers gezien heb, heb er wel naar uitgekeken zo al rijdende...........iig geen Daphne, want die moest blijkbaar nog arriveren..................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Rens schreef:Jammer dat ik geen forummers gezien heb, heb er wel naar uitgekeken zo al rijdende...........iig geen Daphne, want die moest blijkbaar nog arriveren..................
Ook geen mevrouw met turquoise shirtje en een wandelwagen? :wink:
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Tiberius schreef:
Rens schreef:Jammer dat ik geen forummers gezien heb, heb er wel naar uitgekeken zo al rijdende...........iig geen Daphne, want die moest blijkbaar nog arriveren..................
Ook geen mevrouw met turquoise shirtje en een wandelwagen? :wink:
:lol: :lol: :lol:

Daphne heeft er op de heenweg 1.5 uur over gedaan... van file in file reed ik.... op de terugweg was het met 45 min. bekeken...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
uitgeworpen
Berichten: 939
Lid geworden op: 11 sep 2006, 20:10

Bericht door uitgeworpen »

Turquoise bloes met wit shirt en gouden kruisje om haar nek, maar....zonder wandelwagen met een jongetje aan de hand en een meisje er heel dichtbij... :wink:

Misschien heb ik Rens gezien.
Had ik geweten dat je zou komen dan had ik elke scootmobiel aangehouden...
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
Plaats reactie