student Ger Gem.

Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

Je zou bijna zeggen: duurt lang.... :wink:
Jongere
Berichten: 7757
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Dit was natuurlijk voor niemand een verrassing. Ik twijfelde er tenminste niet aan gezien de ligging van de gemeente, de geschiedenis van de beroepen, de verhouding tussen leden en doopleden, het aantal diakenen en het weerbericht.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16800
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Jongere schreef:Dit was natuurlijk voor niemand een verrassing. Ik twijfelde er tenminste niet aan gezien de ligging van de gemeente, de geschiedenis van de beroepen, de verhouding tussen leden en doopleden, het aantal diakenen en het weerbericht.
Als je er nou ook nog even bij zegt waar je 't over hebt, snappen wij misschien ook welk weerbericht jij hebt gehoord. :wink:
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

Ik hoorde alleen maar dat t ging regenen,,, naar verder zou ik niet weten wat dat met een student in de Ger Gem te maken heeft ... :wink:
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23961
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Jongere wist al meteen naar welke gemeente de kandidaten gaan. Hij leidde dat af aan de door hem opgesomde gegevens.

Het is nu voor iedereen een koud kunstje om uit te rekenen naar welke gemeente Heijkamp zal gaan.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

refo schreef:Jongere wist al meteen naar welke gemeente de kandidaten gaan. Hij leidde dat af aan de door hem opgesomde gegevens.

Het is nu voor iedereen een koud kunstje om uit te rekenen naar welke gemeente Heijkamp zal gaan.

Ok, reken dan eens even voor..... Ik dacht dat de Heere de weg wees... maar ik kan het natuurlijk mis hebben :roll: :?
Laatst gewijzigd door JALP op 02 jul 2007, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
BDS '73

Bericht door BDS '73 »

Klaas-Jan schreef:Nu Kand. G. Heijkamp te Geldermalsen nog...
Laten we poolen. Allemaal een euro inleggen en wie het goed heeft, wint de pot!

Ik zeg: Elspeet
Een
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 jun 2006, 08:42

Bericht door Een »

refo schreef:Jongere wist al meteen naar welke gemeente de kandidaten gaan. Hij leidde dat af aan de door hem opgesomde gegevens.

Het is nu voor iedereen een koud kunstje om uit te rekenen naar welke gemeente Heijkamp zal gaan.
Goed op basis van de statistiek die volgens jongere erbij nodig is doe ik een fatsoenlijke gok :wink:

Elspeet
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

BDS '73 schreef:
Klaas-Jan schreef:Nu Kand. G. Heijkamp te Geldermalsen nog...
Laten we poolen. Allemaal een euro inleggen en wie het goed heeft, wint de pot!

Ik zeg: Elspeet

Ehhh... is dit refogokken??
Een
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 jun 2006, 08:42

Bericht door Een »

BDS '73 schreef:
Klaas-Jan schreef:Nu Kand. G. Heijkamp te Geldermalsen nog...
Laten we poolen. Allemaal een euro inleggen en wie het goed heeft, wint de pot!

Ik zeg: Elspeet
Zo we posten tegelijk hetzelfde!
BDS '73

Bericht door BDS '73 »

Moeten we de pot delen, straks
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Moderator waarschuwing

Lieve mensen,

Het is ongepast en hier ongewenst om op een dergelijke wijze over beroepingswerk te spreken.
We houden overeind, dat God bepaalt, tot wie Hij predikers zendt en wanneer Hij hen zendt.

Met vriendelijke groet,
Tiberius, moderator
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Bericht door JALP »

Tiberius,
Van harte mee eens...!! Laten we dat ook vooral overeind houden. Stel je voor dat wij als mensen moesten beslissen.


Maar het is natuurlijk wel zo dat ook bij het beroepingswerk vaak ´voorspeld´ wordt en die ´voorspellingen´ ook geuit worden.
BDS '73

Bericht door BDS '73 »

Lieve moderator,

Ik overdrijf een beetje om aan te tonen dat ik het een bizarre manier vind hoe hier gespeculeerd, gerekend, geanalyseerd wordt over de ligging, de gaven, de toekomst, de bestemming van de studenten en de gemeenten.

Waarom gooi je niet alle postings eruit die niet feitelijk zijn? Gewoon alleen een mededeling: St. Joosse gaat naar HI Ambacht. Meer niet. Wat een ieder daarvan vindt, kunnen ze aan de borreltafel kwijt.

Ik zou er al veel eerder een slotje op gegooid hebben, maar ja, wie ben ik? Daarom probeer ik op een wat ludiekere manier aan te tonen wat ik hiervan vind.
Anti-quoq
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2007, 21:23

Bericht door Anti-quoq »

BDS '73 schreef:Lieve moderator,

Ik overdrijf een beetje om aan te tonen dat ik het een bizarre manier vind hoe hier gespeculeerd, gerekend, geanalyseerd wordt over de ligging, de gaven, de toekomst, de bestemming van de studenten en de gemeenten.

Waarom gooi je niet alle postings eruit die niet feitelijk zijn? Gewoon alleen een mededeling: St. Joosse gaat naar HI Ambacht. Meer niet. Wat een ieder daarvan vindt, kunnen ze aan de borreltafel kwijt.

Ik zou er al veel eerder een slotje op gegooid hebben, maar ja, wie ben ik? Daarom probeer ik op een wat ludiekere manier aan te tonen wat ik hiervan vind.
Lieve BDS'73,
We zijn heel blij dat we in Ambacht weer een predikant krijgen, maar om hem nu direct tot heilige te verklaren..... (St. Joosse).
Gesloten