St. Nicolaas

Wie viert Sinterklaas?

Wel
36
58%
Niet
24
39%
Anders?
2
3%
 
Totaal aantal stemmen: 62

Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Adorote schreef:Deze draad gaat toch over Sint Nicolaas,Respect Josephus moet hier nog uitgevonden worden; in iedergeval als ze echt zouden doen hier wat de Heilige Schrift voorhoud, zou men niet vervuld van haat zijn tegen hun Katholieke zoniet RK mede broeders en zusters in de Heer; maar met hen die vervuld van haat zijn, hebben het recht op discussie op en normale wijze verspeelt; het probleem van de haatdragenden, en van niemand anders totaal niet.
Adorote, dus jij komt hier, RK zijnde, op een reformatorisch forum en mag ALLES zeggen, en dan ons de les nog willen lezen omdat we gereformeerd zijn?

GIVE ME A BREAK!

En vragen beantwoorden doe je ook nooit. Zal ik dezelfde vraag nog eens stellen.

Waarom kom je hier, op een reformatorisch forum om met de, volgens Trente, vervloekte heretics te praten? Wat drijft je? Zoals uit je posten blijkt is het niet dat je meent om ons tot de RK leer te bekeren.

En waarom zoekt de paus toenadering tot de moslems, maar is Trente nog nooit herroepen?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Bert Mulder schreef:Adorote, dus jij komt hier, RK zijnde, op een reformatorisch forum en mag ALLES zeggen, en dan ons de les nog willen lezen omdat we gereformeerd zijn?

GIVE ME A BREAK!

En vragen beantwoorden doe je ook nooit. Zal ik dezelfde vraag nog eens stellen.

Waarom kom je hier, op een reformatorisch forum om met de, volgens Trente, vervloekte heretics te praten? Wat drijft je? Zoals uit je posten blijkt is het niet dat je meent om ons tot de RK leer te bekeren.
Adorote komt hier om argumenten te verzamelen tegen de roomse antichrist. Zodat hij zijn broeders kan weerspreken.
Wij geven hem gewoon materiaal, dat hij weer doorgeeft. Zodat het krachtige geluid van de Reformatie ook weer in de kloostertuinen weerklinkt.
Bert Mulder schreef:En waarom zoekt de paus toenadering tot de moslems, maar is Trente nog nooit herroepen?
Het is met de paus zo, dat je alles mag leren en belijden. Het maakt niet uit wat.
Als het maar niet de waarheid is.
Adorote

Bericht door Adorote »

Bert Mulder schreef:
Adorote schreef:Deze draad gaat toch over Sint Nicolaas,Respect Josephus moet hier nog uitgevonden worden; in iedergeval als ze echt zouden doen hier wat de Heilige Schrift voorhoud, zou men niet vervuld van haat zijn tegen hun Katholieke zoniet RK mede broeders en zusters in de Heer; maar met hen die vervuld van haat zijn, hebben het recht op discussie op en normale wijze verspeelt; het probleem van de haatdragenden, en van niemand anders totaal niet.
Adorote, dus jij komt hier, RK zijnde, op een reformatorisch forum en mag ALLES zeggen, en dan ons de les nog willen lezen omdat we gereformeerd zijn?

GIVE ME A BREAK!

En vragen beantwoorden doe je ook nooit. Zal ik dezelfde vraag nog eens stellen.

Waarom kom je hier, op een reformatorisch forum om met de, volgens Trente, vervloekte heretics te praten? Wat drijft je? Zoals uit je posten blijkt is het niet dat je meent om ons tot de RK leer te bekeren.

En waarom zoekt de paus toenadering tot de moslems, maar is Trente nog nooit herroepen?

Wie zegt dat ik RK zou zijn, dat kan je niet weten , en het is ook heel erg dom om dingen te beweren die je niet weet en waarschijnlijk ook helemaal niet waar zijn.
Plaats reactie