Koop je Oranjeproducten?

Marnix

Bericht door Marnix »

Alleen de Franse alpenkaas kan niet, want Frankrijk speelt ook op het WK, Thailand en Griekenland hebben zich niet geplaatst ;)

Hm... ik zeg maar niks meer... straks moet ik mijn duitse bier weggooien :P
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Petrus

Bericht door Petrus »

Adorote schreef:Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je, als je je zo opsteld als "republikein", je niet de politieke sympathie van de goegemeente hier op je hals haalt.

Wat is er mis met het Nederlandse staatsbestel én met het vorstenhuis van Oranje??

Niets, maar dan ook niets.............

Goed, oke, ik ben niet een fán van de Koningin....verre van dát, maar mijn volle sympathie gaat uit naar het toekomstige vorstenpaar.

Ik heb overigens redelijk wat Oranjespullen in huis: de Banier, SGP-klanken etc..........
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Adorote schreef:Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Geneve was eerder republiek dan Nederland.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Unionist

Bericht door Unionist »

Volgens mij ging dit topic over voetbal en niet over politiek. Overigens word je geen bondscoach door erfopvolging, dus...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
tukkertje
Contacteer:

Re: Koop je Oranjeproducten?

Bericht door tukkertje »

Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.

(Zo, dat ben ik ook weer kwijt.)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
helma

Bericht door helma »

Luther schreef:
Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.

gewoon net doen of je ze niet ziet
Joannah

Bericht door Joannah »

Luther schreef:

Helpt dat, happen?
Want zo hap je natuurlijk ongewild een heerlijk stukje mee van die taart.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

helma schreef:
Luther schreef:

gewoon net doen of je ze niet ziet
Dan moet ik de laatste weken het halve forum overslaan.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Auto

Bericht door Auto »

On topic maar weer en laten we bepaalde zaken alsjeblieft liggen!
Gian

Bericht door Gian »

Wij doen ook actief mee. Deze week hebben we elke dag ons oranje zonnescherm op en neer laten zakken.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

:fouet
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Gian schreef:Wij doen ook actief mee. Deze week hebben we elke dag ons oranje zonnescherm op en neer laten zakken.
:humhihi was dat nou echt nodig :quoi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Gian schreef:Wij doen ook actief mee. Deze week hebben we elke dag ons oranje zonnescherm op en neer laten zakken.
:haha Mijn schoonmoeder heeft ook zo'n oranje zonwering. Toen ze hem naar beneden liet zakken, vroeg mijn zoon: he oma, doet u ook mee met de huizen versieren??

Ik heb een voetbaloutfitje gekocht voor mijn zoon met een oranje shirtje. Maar het huis oranje versieren vind ik persoonlijk te ver gaan. En die voetbal kleding zal hij vast na het WK nog eens aantrekken ;)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten