Hm... ik zeg maar niks meer... straks moet ik mijn duitse bier weggooien

Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je, als je je zo opsteld als "republikein", je niet de politieke sympathie van de goegemeente hier op je hals haalt.Adorote schreef:Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Geneve was eerder republiek dan Nederland.Adorote schreef:Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Volgens mij ging dit topic over voetbal en niet over politiek. Overigens word je geen bondscoach door erfopvolging, dus...Adorote schreef:Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
gewoon net doen of je ze niet zietLuther schreef:Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
(Zo, dat ben ik ook weer kwijt.)
Helpt dat, happen?Luther schreef:Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
Dan moet ik de laatste weken het halve forum overslaan.helma schreef:gewoon net doen of je ze niet zietLuther schreef:Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
Gian schreef:Wij doen ook actief mee. Deze week hebben we elke dag ons oranje zonnescherm op en neer laten zakken.
Gian schreef:Wij doen ook actief mee. Deze week hebben we elke dag ons oranje zonnescherm op en neer laten zakken.