Hm... ik zeg maar niks meer... straks moet ik mijn duitse bier weggooien
Koop je Oranjeproducten?
Alleen de Franse alpenkaas kan niet, want Frankrijk speelt ook op het WK, Thailand en Griekenland hebben zich niet geplaatst 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him." 
						- 

Adorote

Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld  , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan  een of andere fam  . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt  kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.

- 

Petrus

Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je, als je je zo opsteld als "republikein", je niet de politieke sympathie van de goegemeente hier op je hals haalt.Adorote schreef:Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Wat is er mis met het Nederlandse staatsbestel én met het vorstenhuis van Oranje??
Niets, maar dan ook niets.............
Goed, oke, ik ben niet een fán van de Koningin....verre van dát, maar mijn volle sympathie gaat uit naar het toekomstige vorstenpaar.
Ik heb overigens redelijk wat Oranjespullen in huis: de Banier, SGP-klanken etc..........
- Bert Mulder
 - Contacteer:

Geneve was eerder republiek dan Nederland.Adorote schreef:Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
						Volgens mij ging dit topic over voetbal en niet over politiek. Overigens word je geen bondscoach door erfopvolging, dus...Adorote schreef:Neen geen denken aan , we waren en zijn de eerst republiek ter wereld , een heel wat gezondere regerinigsvorm dan een of andere fam . aan het hoofd van een natie laten staan, die in levensstijl voorrechten hebben die ronduit belachelijk zijn,zij voegen niets toe aan de welvaart van het land, ze profiteren er van ; als men daar heel goed over nadenkt kan men niets anders dan dat ten zeerste afwijzen.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
						Re: Koop je Oranjeproducten?
Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie

Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
(Zo, dat ben ik ook weer kwijt.)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
gewoon net doen of je ze niet zietLuther schreef:Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
Helpt dat, happen?Luther schreef:Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
Want zo hap je natuurlijk ongewild een heerlijk stukje mee van die taart.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Dan moet ik de laatste weken het halve forum overslaan.helma schreef:gewoon net doen of je ze niet zietLuther schreef:Ik stoor me enorm aan de opzettelijke provocerende postings die je de laatste tijd (weer) op dit forum doet.tukkertje schreef:Vanavond aan de oranjetaart. Mjammie
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
On topic maar weer en laten we bepaalde zaken alsjeblieft liggen!

Wij doen ook actief mee. Deze week hebben we elke dag ons oranje zonnescherm op en neer laten zakken.

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian schreef:Wij doen ook actief mee. Deze week hebben we elke dag ons oranje zonnescherm op en neer laten zakken.
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
						- JolandaOudshoorn

Gian schreef:Wij doen ook actief mee. Deze week hebben we elke dag ons oranje zonnescherm op en neer laten zakken.
Ik heb een voetbaloutfitje gekocht voor mijn zoon met een oranje shirtje. Maar het huis oranje versieren vind ik persoonlijk te ver gaan. En die voetbal kleding zal hij vast na het WK nog eens aantrekken
Ik weet, mijn Verlosser leeft