strand en zwembad: onverantwoord

gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Snap dit echt niet hoor, dat over begeren. Dus als ik een vrouw in een bekiekmie zie, dan zou ik bepaalde gevoelens moeten hebben voor die vrouw. Dat is lijkt mij de gedachte die er bij jullie speelt.

Nou, vanmiddag op het zwembad heb ik niet een keer zulke gedachten gehad hoor. Weet niet hoe de hormoonhuishouding van jullie in elkaar steekt.

Vind dit allemaal ver overtrokken.
Wees God er dankbaar voor dat jij die gevoelens niet hebt. Maar probeer ook een beetje begrip op te brengen voor mannen die daar wel gevoelig op zijn. Niet alles wat jij niet hebt hoef je als overtrokken of onzin af te schilderen.
Heeft dat niet met wat anders te maken dat mannen dat voelen. Mischien andere discussie, maar is het dan wel goed in huis???? (als je begrijpt wat ik bedoel)
Nee Tukker, we snappen er helemaal niets van..
Leg uit....

En doe niet zo ongeloofwaardig braaf onschuldig....:sne

:%
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

viswijven...

:,
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
viswijven...

Vandaag weer heerlijk op het zwembad gelegen. Waren bulten 'refo's' . Netjes in badpak. Nogwel donkerblauw ook nog. Mijn vrouw zei toen, maak daar even een foto van, dan kun je die vanavond op OSW zetten. Heb dat maar niet gedaan.:,:,:,:,:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Majorca
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Majorca
mensen, kun je als goed christen nog wel met fatsoen naar zwembaden en stranden met dit weer?
Er is daar tenslotte meer erotiek dan in een gemiddelde Playboy.
Ken jij de playboy dan? :D
(deze had ik natuurlijk verwacht...)

Antw:
Niet echt. Maar ik ben wel zo "wereldwijs" dat ik weet wat je daar ongeveer kan verwachten.

:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
viswijven...

Vandaag weer heerlijk op het zwembad gelegen. Waren bulten 'refo's' . Netjes in badpak. Nogwel donkerblauw ook nog. Mijn vrouw zei toen, maak daar even een foto van, dan kun je die vanavond op OSW zetten. Heb dat maar niet gedaan.:,:,:,:,:,:,
Wat moet ik nu met mijn gele zwembrloek met de pijpen tot op mijn knien?:D
memento

Bericht door memento »

Foei Jelle. Ik heb tenminste nog een donkerblauwe. Al dat lichte gedoe :P
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door memento
Foei Jelle. Ik heb tenminste nog een donkerblauwe. Al dat lichte gedoe :P

:P:P:P:P:P:P:,:,:,:,
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

Zoals jullie van mij gewend zijn hier weer een geheel afwijkende mening.
Net terug van vakantie met daarbij 3 hele stranddagen!

Het aangehaalde psalmcitaat: Wend wend mijn oog van d'ijdelheden af zou dan ook op moeten gaan als men elkaar treft op ref. zaterdagavondbijeenkomsten.
Denk dat beide geslachten zich voor die gelegenheden ook "opdoffen" om er op hun "mooist" uit te zien.
Het zelfde (kan) opgaan voor zondagse Erediensten dat lijken soms ook net modeshows......

Het verbaast me dat sommigen uit "de geref. gezindte" het strand van Scheveningen opzoeken.
Mijn vrouw (poolse en RK) keek daar de 1e keer haar ogen uit.
Wij gaan tegenwoordig naar Katwijk...

In tegenspraak met de aangehaalde psalm is het Hooglied of de ontmoeting van Jacob met Lea > een hele schone vrouw: we zouden nu zeggen: Hij - Jacob dus- viel als een blok voor haar...het was in zijn ogen een mooie vrouw!
Mag je dus een mooie vrouw wel of niet begeren?
Ahum snap heus wel dat als je getrouwd bent dat dit niet mag. psalmist David deed het wel heel rigoureus....stuurde de man van de vrouw Bathseba die hij begeerde de dood in.

Terug naar nu:
Wil je niet geconfronteerd worden met naakt/topless: Vermijd naaktstranden, en Scheveningen & Zandvoort.
Goede alternatieven: Katwijk, Zeeland.
Buitenland: België en....Polen!

Wil je niet geconfronteerd worden met schaars geklede dames (Raar he voor mannen schijnt het niet veel uit te maken...) BLIJF BINNEN. Of....juist niet!
Deed de Heere Jezus dit ook? Zich afsluiten van de "wereld".
Of zou je je niet beter dienstbaar kunnen maken door bv. te evangeliseren..
Waar??? Op Scheveningen misschien?
memento

Bericht door memento »

Of zou je je niet beter dienstbaar kunnen maken door bv. te evangeliseren..
Waar??? Op Scheveningen misschien?
Vroeger ben ik idd een paar keer een man tegen gekomen die in pak (en dat bij warm weer) evangelisatiefolders liep uit te delen...
wim

Bericht door wim »

op scheveningen moet je er vandaag bijna overheen wandelen wil je bij het verkoelende water van de zee komen...
Waarom denkt iedereen bij Scheveningen meteen aan dat kleine gedeelte bij de boulevard? Ten zuiden van de haven is er nog veeeel meer strand. Ook niet altijd rustig, maar niet te vergelijken met die drukte bij de boulevard.

Zelf kom ik overigens vrijwel nooit op het strand, terwijl het op loopafstand is.

[Aangepast op 31/7/04 door wim]
Daphne

Bericht door Daphne »

:bou::bou::bou::bou:Ik ga naar ut strannnnnnnd vandaaaaaaag :D:bou::bou::bou::bou:
Jongere

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
:bou::bou::bou::bou:Ik ga naar ut strannnnnnnd vandaaaaaaag :D:bou::bou::bou::bou:
:$:$:$:$:$:bu:bu:bu:ha:ha:ha
nee toch zeker!?
Plaats reactie