Oranjegekte

takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Wij hebben van die afrikaantjes (oranje bloemen) in de tuin staan :,
en waarom ineens die vlag aan de zijkant?:,:,:,:,:t:t
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door takkie

Waarom? :sne:sne:sne jij denkt slecht...

Nou, omdat ik een Nederlander ben :D:D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Lassie

Bericht door Lassie »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Oorspronkelijk gepost door takkie

Waarom? :sne:sne:sne jij denkt slecht...

Nou, omdat ik een Nederlander ben :D:D
Ik weet het al: Prins Bernhard is vandaag jarig.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oranjegekte. jazeker is die er, tot totaal gestoord toe. Ik hoor hier dat men € 1000,- voor een plaatsje betaald om in het stadion te komen.
Als ik zo als zaterdagavond op straat volwassen mensen tegen kom geheel in het oranje gekleed, het gezicht beschilderd met de kleuren rood wit en blauw, en ik hoor dan ook nog eens het dronken gelal wat ze uitbrengen, dan vraag ik me wel af wie of er nu gek is.

Als ik dan op zondag morgen in de kerk kom en er wordt gecollecteerd voor de zending dan denk ik nog wel eens aan die €1000,- voor een zitplaats. Hiervan hadden vele kinderen van voedsel kunnen voorzien en materiaal kunnen ontvangen om te kunnen leren.
Zou het niet beter zijn dat iedereen deze sportverdwazing zou booikotten? Het is toch echt te dol dat men hiervoor zoveel geld over heeft.
Oranje gekte? jazeker die is er tot grote ergenis toe, vergaderingen moeten wijken, mensen melden zich ziek omdat ze voetbal moeten kijken. Kijk dat is nu oranjegekte, oranjegekte kost de gemeenschap handen vol met geld.
Meneer advokaat, wordt het enen moment de grond ingeboord en het andere moment hemelhoog opgeheven.
Ook dit is oranjegekte.
Andre

Bericht door Andre »

Inderdaad oranjegekte, vooral aan de vooravond van de zondag.
Ze worden vereerd als goden.

Vanmiddag zei er iemand, als je je hart er maar niet opzet.
Ja dan ben je er altijd van af.

Met zoveel dingen als in het dagelijks leven moeten ik en jullie , onszelf afvragen, dienen we de Heere ermee.
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Hier is zelfs de supermarkt eerder dicht vanavond... :! Verder vind ik al die wapperende vlaggetjes wel vrolijk staan hoor, maar mij niet gezien met oranje shirts en oranje geverfd haar...
Lassie

Bericht door Lassie »

Ach, volgende week is alles weer weg. :,

Zou je zoiets tegen kunnen houden? Lijkt mij niet.

Je mag gerust weten dat ik vanavond ook nog wel een stukje voetbal ga kijken.
Lecram

Bericht door Lecram »

Mensen, ik heb zojuist vernomen dat we van die voetbalellende verlost zijn. Dus zondag GEEN finale met Nederland erin.

:bou::bou::bou::bou::bou:
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Mensen, ik heb zojuist vernomen dat we van die voetbalellende verlost zijn. Dus zondag GEEN finale met Nederland erin.

ah, vandaar dat het zo stil op straat blijft
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oranjegekte. jazeker is die er, tot totaal gestoord toe. Ik hoor hier dat men € 1000,- voor een plaatsje betaald om in het stadion te komen.
Als ik zo als zaterdagavond op straat volwassen mensen tegen kom geheel in het oranje gekleed, het gezicht beschilderd met de kleuren rood wit en blauw, en ik hoor dan ook nog eens het dronken gelal wat ze uitbrengen, dan vraag ik me wel af wie of er nu gek is.

Als ik dan op zondag morgen in de kerk kom en er wordt gecollecteerd voor de zending dan denk ik nog wel eens aan die €1000,- voor een zitplaats. Hiervan hadden vele kinderen van voedsel kunnen voorzien en materiaal kunnen ontvangen om te kunnen leren.
Zou het niet beter zijn dat iedereen deze sportverdwazing zou booikotten? Het is toch echt te dol dat men hiervoor zoveel geld over heeft.
Oranje gekte? jazeker die is er tot grote ergenis toe, vergaderingen moeten wijken, mensen melden zich ziek omdat ze voetbal moeten kijken. Kijk dat is nu oranjegekte, oranjegekte kost de gemeenschap handen vol met geld.
Meneer advokaat, wordt het enen moment de grond ingeboord en het andere moment hemelhoog opgeheven.
Ook dit is oranjegekte.
:u:u:u:u:u:u:u:u:u
parsifal

Bericht door parsifal »

hmm, als alle ruiten heel blijven zou het helemaal mooi zijn :)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door parsifal
hmm, als alle ruiten heel blijven zou het helemaal mooi zijn :)
Er lopen wat dat betreft teveel gekken rond. Die Advokaat kan beter in Portugal blijven. Die zal wel weer van alles naar zijn hoofd geslingerd krijgen. Wat een dwazen lopen er toch rond.
refo

Bericht door refo »

Wat heeft een advocaat met voetballen te maken? :stu

Alle wedstrijden van oranje op doordeweekse dagen. Da's veel waard.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Lecram

Heerlijk he Lecram. :D kunnen ze weer overgaan tot de orde van de dag.
Alhoewel ik het wel jammer vind dat het morgenavond weer veel drukker op straat is, terwijl ik vanavond wel geniet van de heerlijke rust.:D
Gesloten