Gevaren? Dat hij aan je hand vastgeplakt raaktAd Anker schreef:We zetten hem hier maar neer, vind je het goed? Ik had deze discussie nog gans niet gelezen, vandaar mijn onnozelheid.Floppy schreef:Ok; inmiddels ben ik uitgelachen. Wat vind je niet duur?Ad Anker schreef:... Ik wil er overigens een aanschaffen, niet te duur. Iemand tips?
Nee, tot nu toe heb ik een telefoon waar ik mee kan bellen en sms-en. Ik gebruik dat ding nauwelijks.
Zo'n smartphone is erg handig. Ik vind de whatsapp prachtig, vooral de groepsapp van mijn familie bijvoorbeeld. via de phone van mijn vrouw deel ik ook in die vreugde. Het snel een fotootje kunnen versturen e.d. vind ik leuk, vooral nu ik met facebook om principiële redenen gestopt ben.
Verder ben ik een druk baasje en vind ik het handig dat ik een digitale agenda op zak heb. Het gebeurt steeds vaker dat ik dingen vergeet of dubbel afspreek, dat is niet handig.
Daarnaast is je mail checken zonder dat ik daarvoor een laptop op moet starten ook wel prettig.
Maar wat zijn precies de nadelen/gevaren?

Een ander gevaar is dat je hem kwijt kan raken, met alle data erop (die dan in kwaadwillende handen kan vallen).
Je bent denk ik de eerste die een smartphone koopt omdat hij met Facebook gestopt is... Overigens heb ik ook geen Facebook.
Mijn advies wat prijs betreft: geef niet meer dan 200 euro uit, en niet minder dan 100.