Natuurlijk zitten veel asielzoekers hier onterecht. Het is de vraag of je dat moet beperken met onbarmhartigheid.
Hier eenmaal aanwezig moeten we ze wel te eten geven. En dáár is Christus niet onduidelijk over. Dan moeten we het risico van uitvreters maar op de koop toe nemen.
Of het waar is weet ik niet, maar ik heb me laten vertellen dat toen de naam 'christianos' voor het eerst werd gebruikt dit woord een dubbele betekenis had. Het komt van het griekse woord voor 'zalf' en kon ook gelezen worden als 'zalf-mens'. Wij zouden zeggen: een watje, iemand die overal intrapt. Het viel blijkbaar op dat ze anders deden dan anderen. Nogmaals, of het zo was weet ik dus niet, maar het spreekt wel aan. Ze bestreden het heidendom met hoe ze zelf waren en spraken inmiddels goed van hun Verlosser.
Het gevaar van het voederen van een niet-hongerige nemen we maar op de koop toe. Inmiddels vertellen we ze van onze Verlosser. (zie de evangelisatie-topic

Ik begrijp daarom werkelijk niets meer van onze SGP. Knuffelen met de VVD en de PVV. Heel fout.
Rutte vindt de SGP een leuke partij met leuke mensen. Dat krijg je met zo'n man als Staaij. Die moet Rutte echt eens iets gaan uitleggen.
Overigens heeft de incompetent geachte mw Huizinga wel weer een leuke baan. Minister of staatsecretaris bij VROM levert weinig waardering op met al die ontevreden Nederlanders. Dan maar elders.