oke, sorry dat ik je aanvielrefo schreef:Jij deed net of je Zita was. Dit was dus niet voor jou.Orchidee schreef:Kunnen jullie niet lezen ofzorefo schreef:Ik vraag me een paar dingen af:
-waarom koop je niet bij de garage?
-of waarom geef je je garage niet een zoekopdracht?
-waarom schakel je 1 van die 6 mannen niet in?
-waarom blijf je zo doorgaan met 2 van die ervaringen?
Verder ter overweging:
-geen enkele nette ondernemer verkoopt met opzet troep
-niet aan vrouwen en niet aan mannen
-verkopers ruiken of iemand verstand heeft van auto's of niet
-ook als je eigen garagist een koop goedkeurt kan er nog veel onzichtbaars mis zijn
Wat wil je eigenlijk besteden? Het klinkt alsof je slechts geld genoeg hebt voor een exemplaar uit de onderkant van de markt.![]()
Mijn eerste autootjes zijn 22 jaar geleden, en toen hadden mijn broers nog geen van allen een rijbewijs of auto...( ze zijn allemaal een stuk jonger dan mij), maar in latere jaren en auto's heb ik natuurlijk mijn broers bij de hand genomen, en hebben autoverkopers me nooit geen kunstje meer geflikt
En Zita, als je zo bang bent van de boze autowereld, leen dan wat bij. Koop iets van een gloednieuwe Suzuki Alto oid en je rijdt drie jaar zonder zorgen.
De advertenties verschijnen nu vanzelf.
<<Edit>> Hee, als ik hem plaats zie ik Suzuki Alto advertenties tussen de tekst verschijnen. Maar niet meer als die er eenmaal staat.

Suzuki Alto is inderdaad top hoor, ook na die 3 jaar...
ik rij al 21 jaar met Altootjes, en 1 is er zelfs bijna 16 jaar oud geworden

ik koop ze altijd 2e hands, met de kop er flink vanaf, en echt nog nooit hebben ze me in de steek gelaten, alleen die van bijna 16, werd wat tochtig hier en daar