yes....Big Sister is watching youhenriët schreef:ieks..helma schreef:henriët schreef:een afspraak bij de kapper
je bent pas nog geweest toch??
is dit uhmm... controle..

yes....Big Sister is watching youhenriët schreef:ieks..helma schreef:henriët schreef:een afspraak bij de kapper
Sociale RF controle...helma schreef:yes....Big Sister is watching youhenriët schreef:ieks..helma schreef:henriët schreef:een afspraak bij de kapper
is dit uhmm... controle..![]()
HAHA, lache, we zijn dus allebei deze week geweest....henriët schreef:ieks..helma schreef:henriët schreef:een afspraak bij de kapper
nee hoor niet pas,
al een heeeele tijd terug..
en zo je weet.. wil ik het weer lang laten groeien..maar dan moet t soms even bijgepunt..
enne.. toen moest t geknipt.. en nu moet t bijgeknipt
Wilma van den Berg schreef:HAHA, lache, we zijn dus allebei deze week geweest....henriët schreef:ieks..helma schreef:henriët schreef:een afspraak bij de kapper
nee hoor niet pas,
al een heeeele tijd terug..
en zo je weet.. wil ik het weer lang laten groeien..maar dan moet t soms even bijgepunt..
enne.. toen moest t geknipt.. en nu moet t bijgeknipt
Mij totaal onbekend.Droelie schreef:
Nieuwe cd![]()
![]()
De heren zijn:jvdg schreef:Mij totaal onbekend.Droelie schreef:
Nieuwe cd![]()
![]()
Vertel eens wat meer over deze heren.
Wat zingen ze, en in welke stijl?
Zo zou je het kunnen noemen...Gian schreef:Refotoppers in concert
Geheel waar, maar wat een armoe.........Droelie schreef:Zo zou je het kunnen noemen...Gian schreef:Refotoppers in concert
...jvdg schreef:Geheel waar, maar wat een armoe.........Droelie schreef:Zo zou je het kunnen noemen...Gian schreef:Refotoppers in concert
Tja, het is ook gewoon een manier om je brood te verdienen hoor...jvdg schreef:Geheel waar, maar wat een armoe.........Droelie schreef:Zo zou je het kunnen noemen...Gian schreef:Refotoppers in concert
Zeg het maar Droelie.................Droelie schreef:...jvdg schreef:Geheel waar, maar wat een armoe.........Droelie schreef:Zo zou je het kunnen noemen...Gian schreef:Refotoppers in concert