Ik nu ook!henriët schreef:een huis als een spiegel

Ik nu ook!henriët schreef:een huis als een spiegel
wat een schat, geef m een dikke pluim van me!!!!!!!!!!!helma schreef:in de week dat we weg waren heeft onze zoon van 16 als verrassing boven alle deuren/kozijnen geschilderd![]()
M&M en mijn twee -lieve- dochters hebben die week op hun knieën de plavuizen geschrobt zodat alle voegen weer een poosje keurig wit zijn![]()
En iedere keer dat ik het zie geniet ik ervan en ben ik dankbaar!!
Wat geweldig Helma, geniet ervan. En MM & kinderen: wat een geweldig actie!helma schreef:in de week dat we weg waren heeft onze zoon van 16 als verrassing boven alle deuren/kozijnen geschilderd![]()
M&M en mijn twee -lieve- dochters hebben die week op hun knieën de plavuizen geschrobt zodat alle voegen weer een poosje keurig wit zijn![]()
Hendrikus schreef:wie meent te spiegelen, ziet toe dat zij niet uitglijdehenriët schreef:een huis als een spiegel
Wow, wat lief!! MM en kidshelma schreef:in de week dat we weg waren heeft onze zoon van 16 als verrassing boven alle deuren/kozijnen geschilderd![]()
Gijs83 schreef:PostklerenEindelijk!!!
(nu ben ik echte postbode)
Er zaten bij:
-3 blouses
-3 poloshirts
-regenpak
-al seaseonjack(zomer- en winterjas in 1)
-2 soorten wanten
-1 cap(pet)
-muts(die zat wel een beetje erg strak!)
-das(of shawl)
De broeken(2 zwarte afritsbroeken en 2 spijkerbroeken) staan nog als backorder. Dus krijg ik nog een keer!
Je weet wat die letters betekenen hè?caprice schreef:
Daar gaat Gijs.
En wat jongere geef de man de vrijheid zich minder bewust te zijn van hun kleding dan de vrouw?????!!Jongere schreef: ...
Wel moet je altijd bewust zijn van je kleding (vooral als vrouw).
Zijn eigen verdorven lichaam. Het zit 'm hier niet zozeer in die vrouw, maar meer in de man. Mannen zijn (volgens mij is dat wel bewezen) veel meer vatbaar voor verleidingen op seksueel gebied. Bovendien is het als vrouw iets makkelijker om je verleidelijk te kleden. Dat hoef ik allemaal niet uit te leggen verder.albion schreef:En wat jongere geef de man de vrijheid zich minder bewust te zijn van hun kleding dan de vrouw?????!!Jongere schreef: ...
Wel moet je altijd bewust zijn van je kleding (vooral als vrouw).