Had dan toch naar de Naar Buiten gegaan...Gian schreef:Naar het strand geweest. Verschrikkelijk..
Heet, scherpe stenen in het water, verbrand, krentebollen met zand en zonnemelk, wespen, naaktloperij, slierten tussen je tenen..
Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
- JolandaOudshoorn
Ben Naar Buiten geweest. Was fijn. Werd hartelijk begroet bij de ingang, het weer was goed, mijn dochter heeft zich prima vermaakt, de andere ook overigens. En de samenzang aan het eind van de avond is ook wel uniek! (jammer dat heel veel mensen niet mee durven te zingen)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Eerst eens lekker naar de kappert en daarna naar Buiten... 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Waarom durven ze dat nietJolandaOudshoorn schreef:Ben Naar Buiten geweest. Was fijn. Werd hartelijk begroet bij de ingang, het weer was goed, mijn dochter heeft zich prima vermaakt, de andere ook overigens. En de samenzang aan het eind van de avond is ook wel uniek! (jammer dat heel veel mensen niet mee durven te zingen)

- JolandaOudshoorn
dat heb ik ze niet gevraagdGijs83 schreef:Waarom durven ze dat nietJolandaOudshoorn schreef:Ben Naar Buiten geweest. Was fijn. Werd hartelijk begroet bij de ingang, het weer was goed, mijn dochter heeft zich prima vermaakt, de andere ook overigens. En de samenzang aan het eind van de avond is ook wel uniek! (jammer dat heel veel mensen niet mee durven te zingen)
Er werd toch niet iets gezongen, wat volgens hen niet door de beugel konJolandaOudshoorn schreef:dat heb ik ze niet gevraagdGijs83 schreef:Waarom durven ze dat nietJolandaOudshoorn schreef:Ben Naar Buiten geweest. Was fijn. Werd hartelijk begroet bij de ingang, het weer was goed, mijn dochter heeft zich prima vermaakt, de andere ook overigens. En de samenzang aan het eind van de avond is ook wel uniek! (jammer dat heel veel mensen niet mee durven te zingen)

- JolandaOudshoorn
Gijs83 schreef:Er werd toch niet iets gezongen, wat volgens hen niet door de beugel konJolandaOudshoorn schreef:dat heb ik ze niet gevraagdGijs83 schreef:Waarom durven ze dat nietJolandaOudshoorn schreef:Ben Naar Buiten geweest. Was fijn. Werd hartelijk begroet bij de ingang, het weer was goed, mijn dochter heeft zich prima vermaakt, de andere ook overigens. En de samenzang aan het eind van de avond is ook wel uniek! (jammer dat heel veel mensen niet mee durven te zingen)

Tja, je weet maar nooit! Wat werd o.a. gezongen danJolandaOudshoorn schreef:Gijs83 schreef:
Er werd toch niet iets gezongen, wat volgens hen niet door de beugel kon![]()
wat denk jij??

- JolandaOudshoorn
psalmen en gezangen. oa Op bergen en in dalen en aan het eind het wilhelmus. die werd overigens wel uit volle borst staande meegezongen.Gijs83 schreef:Tja, je weet maar nooit! Wat werd o.a. gezongen danJolandaOudshoorn schreef:Gijs83 schreef:
wat denk jij??
"En we praten en we zingen en we lachen allemaalGijs83 schreef:Tja, je weet maar nooit! Wat werd o.a. gezongen danJolandaOudshoorn schreef:Gijs83 schreef:
wat denk jij??
Want daar achter de hoge bergen ligt het laaaand
van de RD-card."
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- JolandaOudshoorn
Soms bekroop mij ook het gevoel dat veel mensen dat zo dachten. Aan de andere kant, het was gewoon gezellig, net als een dagje Amsterdam. En de kinderen hebben genoten, dus deze mama ook.refo schreef:"En we praten en we zingen en we lachen allemaalGijs83 schreef:Tja, je weet maar nooit! Wat werd o.a. gezongen danJolandaOudshoorn schreef:Gijs83 schreef:
wat denk jij??
Want daar achter de hoge bergen ligt het laaaand
van de RD-card."
Overigens, toegangsprijs is 7,50 en de auto is 3,00 dus altijd nog geodkoper dan amsterdam waar je aan parkeergeld alleen al 50,00 kwijt ben.
Met de trein zijn wij dan nog goedkoper uit....
;-)

Vanochtend heb ik wat huishoudelijke taken verricht. Net even naar de stad geweest voor een kadootje. Tussen door de was ophangen en afhalen. Vanavond naar een verjaardag (dat wordt wat met dit weer in de trein)