't Is nog gelukt ook (heb niet zo'n makkelijke maat)!Marco schreef:Vanmiddag trouwpak uitzoeken!
Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
- MarthaMartha
gefeliciteerd danMarco schreef:'t Is nog gelukt ook (heb niet zo'n makkelijke maat)!Marco schreef:Vanmiddag trouwpak uitzoeken!

en naar je zin?
(of naar de zin van degene die je hielpen uitzoeken?)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gewinkeld op Rotterdam Zuid en heel leuk geslaagd! Heb onderhand een bruiloft, dus ja is wel leuk om dan wat nieuws te hebben. Verder zag ik veel leuks, maar ja ik had niets nodig verder voor de zomer..... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Wat ontzettend leuk!!! En moet je het nog lang weghouden????Marco schreef:'t Is nog gelukt ook (heb niet zo'n makkelijke maat)!Marco schreef:Vanmiddag trouwpak uitzoeken!
We zullen maar niet vragen hoe het eruit ziet...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
na om zo rond de klok van half elf m'n bed ingedoken te zijn, en nu nóg niet in slaap kunnen komen hoop ik vanmorgen dóór te kunnen slapen, dwars door het ochtendlicht in dat pal in de slaapkamer binnenvalt.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Nog 44 nachtjes slapen..!henriët schreef:Wat ontzettend leuk!!! En moet je het nog lang weghouden????
Marco schreef:Nog 44 nachtjes slapen..!henriët schreef:Wat ontzettend leuk!!! En moet je het nog lang weghouden????
en...krijgen we een uitnodiging???
Tuurlijk. Iedereen is welkom (als het maar in het kerkje past..)!helma schreef:Marco schreef:Nog 44 nachtjes slapen..!henriët schreef:Wat ontzettend leuk!!! En moet je het nog lang weghouden????
en...krijgen we een uitnodiging???
alles bijlezen vanaf vrijdagmorgen 

- Wilma van den Berg
helma schreef:alles bijlezen vanaf vrijdagmorgen

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Vandaag en morgen lekker vrij! Vandaag overdag een beetje uitrusten door te computeren. Vanavond om 18.30 uur is er in Oranjezangavond, dus daar naartoe(om toch een beetje Koninginnedag gevoel te krijgen).
Dus niet de straat op, want ik zag gisteren alweer verschillende 'bierkramen' (van Grolsch hier natuurlijk, anders willen ze hier drinken). Ik vind het echt ellendig de mensen die deze dag gebruiken om zich 'kapot' te zuipen. Ik kom daar dus maar niet in de buurt. Je weet soms niet wat je ziet en misschien valt het Rijssen nog wel relatief mee...
Dus niet de straat op, want ik zag gisteren alweer verschillende 'bierkramen' (van Grolsch hier natuurlijk, anders willen ze hier drinken). Ik vind het echt ellendig de mensen die deze dag gebruiken om zich 'kapot' te zuipen. Ik kom daar dus maar niet in de buurt. Je weet soms niet wat je ziet en misschien valt het Rijssen nog wel relatief mee...
Als je er niet komt, weet je ook niet wat je niét ziet, Gijs.Gijs83 schreef:Ik kom daar dus maar niet in de buurt. Je weet soms niet wat je ziet
Misschien is het wel gewoon heel gezellig.
En 't is mooi weer: dan ga je toch niet de hele dag binnen zitten?
kan ook knap vermoeiend én verslavend zijn hoor!!!Gijs83 schreef:Vandaag en morgen lekker vrij! Vandaag overdag een beetje uitrusten door te computeren....
Moderatorbericht:
Inderdaad, dat had ik nog willen schrijven: Ik moet ook niet vergeten dat ik "mijn hand in eigen boezem steek". Ik wilde alleen even aangeven dat de die praktijken die ik daar straks noemde heel erg vind!Rens schreef:kan ook knap vermoeiend én verslavend zijn hoor!!!Gijs83 schreef:Vandaag en morgen lekker vrij! Vandaag overdag een beetje uitrusten door te computeren....
Je bent er niet eens geweest...Gijs83 schreef:Ik wilde alleen even aangeven dat de die praktijken die ik daar straks noemde heel erg vind!
Waar heb je 't dan over?