Wim Magre is hier al wat langer bekend. Hij is lang wel eens begeleider van het gemengde koor Looft den Heer uit Notter o.l.v.Jan Quintus Zwart.Tiberius schreef:Nog nooit van die mensen gehoord.Zita schreef:Waar komt die plotselinge bekendheid van het Magréduo vandaan? Vorig jaar had ik nog nooit van ze gehoord, nu struikel je over de concerten van vader allenig of vader en zoon. Of ligt het aan mij dat ik eerder niks van die beroemdheden opgemerkt heb? Dit soort orgelconcerten zijn nou niet echt mijn favoriet, om het voorzichtig uit te drukken.Gijs83 schreef: ...Wim Magre vanavond concerteerd in de Grote Kerk in Harderwijk?
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
...70 jaar geleden de eerste gasexperimenten in Auschwitz plaatsvonden?
...165 jaar geleden Neptunus werd ontdekt door de Franse astronoom Urbain Le Verrier(1811-1877) en de Britse astronoom John Couch Adams(1819-1892)?
...deze vinding werd geverifieerd door Duits astronoom Johann Gottfried Galle(1812-1910)?
...het 110 jaar geleden bijna 25 graden werd?
...de Generale Synode van de PKN vandaag bijeenkomt in Lunteren?
...Michael Sijbom vandaag wordt ge-installeerd als burgemeester van Losser(bij Enschede)?
...de classis Rijssen van de Ger.Gem.vanavond vergadert in de Noorderkerk te Rijssen?
...Ds.A.P.Baaijens daar voor het eerst als predikant van Doetinchem bij zal zijn?
...daardoor en ook i.v.m.het vertrek van Ds.de Wit naar Barneveld de consulentschappen opnieuw verdeeld moeten worden?
...de groep CALL van Pieter Jan Leusink vanavond optreed in de Oude Kerk te Beekbergen?
...de Ter Steege Groep uit Rijssen morgen haart 100-jarig bestaan viert?
...dit weekend de kinderboekenmaand van start gaat?
...de HHK morgen haar zendingsdag in Amersfoort heeft?
...Het Zoeklicht morgen haar toogdag in Apeldoorn houd?
...daar het Holland-koor o.l.v.Jan Quintus Zwart zingt?
...De Koningin en de premier morgen samen in Drenthe zijn?
...het Urker Visserskoor morgen voor de ZGG zingt in Tholen?
...Stephanos morgen een samenzangavond in Tiel houdt waar ook Willemijn van Urk hoopt te zingen?
...Ds.A.Schot voor zondag een beslissing moet nemen over het beroep van Ger.Gem.Rijssen-West?
...165 jaar geleden Neptunus werd ontdekt door de Franse astronoom Urbain Le Verrier(1811-1877) en de Britse astronoom John Couch Adams(1819-1892)?
...deze vinding werd geverifieerd door Duits astronoom Johann Gottfried Galle(1812-1910)?
...het 110 jaar geleden bijna 25 graden werd?
...de Generale Synode van de PKN vandaag bijeenkomt in Lunteren?
...Michael Sijbom vandaag wordt ge-installeerd als burgemeester van Losser(bij Enschede)?
...de classis Rijssen van de Ger.Gem.vanavond vergadert in de Noorderkerk te Rijssen?
...Ds.A.P.Baaijens daar voor het eerst als predikant van Doetinchem bij zal zijn?
...daardoor en ook i.v.m.het vertrek van Ds.de Wit naar Barneveld de consulentschappen opnieuw verdeeld moeten worden?
...de groep CALL van Pieter Jan Leusink vanavond optreed in de Oude Kerk te Beekbergen?
...de Ter Steege Groep uit Rijssen morgen haart 100-jarig bestaan viert?
...dit weekend de kinderboekenmaand van start gaat?
...de HHK morgen haar zendingsdag in Amersfoort heeft?
...Het Zoeklicht morgen haar toogdag in Apeldoorn houd?
...daar het Holland-koor o.l.v.Jan Quintus Zwart zingt?
...De Koningin en de premier morgen samen in Drenthe zijn?
...het Urker Visserskoor morgen voor de ZGG zingt in Tholen?
...Stephanos morgen een samenzangavond in Tiel houdt waar ook Willemijn van Urk hoopt te zingen?
...Ds.A.Schot voor zondag een beslissing moet nemen over het beroep van Ger.Gem.Rijssen-West?
...20 jaar geleden acht personen voor twee jaar de afgesloten kas Biosfeer 2 in Arizona betrokken?
...vorig jaar Loes de Zeeuw-Lases (63), VVD-burgemeester van Neerijnen tijdens haar vakantie in Thailand overleed?
...het vandaag de Europese dag van de talen is?
...Friesland vandaag de slag bij Warns van 1345 herdenkt?
...de GZB vanavond een zendingsavond in Ermelo belegd?
...er van in Ger.Gem.Rotterdam-IJsselmonde gestemd gaat worden uit: Ds.C.van Krimpen en Ds.M.Mondria?
...de SGP in Uddel vanavond een avond heeft met Tweede Kamerlid Dijkgraaf?
...er deze week gecollecteerd wordt voor het Fonds verstandelijk gehandicapten?
...vorig jaar Loes de Zeeuw-Lases (63), VVD-burgemeester van Neerijnen tijdens haar vakantie in Thailand overleed?
...het vandaag de Europese dag van de talen is?
...Friesland vandaag de slag bij Warns van 1345 herdenkt?
...de GZB vanavond een zendingsavond in Ermelo belegd?
...er van in Ger.Gem.Rotterdam-IJsselmonde gestemd gaat worden uit: Ds.C.van Krimpen en Ds.M.Mondria?
...de SGP in Uddel vanavond een avond heeft met Tweede Kamerlid Dijkgraaf?
...er deze week gecollecteerd wordt voor het Fonds verstandelijk gehandicapten?
- Bonny
- Contacteer:
....sommige neutrino's misschien sneller dan het licht gaan?
....E = mc2 misschien toch niet altijd opgaat?
....tijdreizen wellicht mogelijk is?
....ik na 5 jaar Moby Dick (Engelse versie) heb uitgelezen?
....ik me een volleerd walvisjager voel?
....ik nu The Grapes of Wrath gepakt heb, nu in het Nederlands?
....E = mc2 misschien toch niet altijd opgaat?
....tijdreizen wellicht mogelijk is?
....ik na 5 jaar Moby Dick (Engelse versie) heb uitgelezen?
....ik me een volleerd walvisjager voel?
....ik nu The Grapes of Wrath gepakt heb, nu in het Nederlands?
The Groom's still waiting at the altar
...dat je maar één post hoeft te doen in een "aanbod" topic opeens het hele RF weer wakker is. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
...toch sla ik dit aanbod af.huisman schreef:...dat je maar één post hoeft te doen in een "aanbod" topic opeens het hele RF weer wakker is.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
..dit zal ik maar niet vergeestelijken.Luther schreef:...toch sla ik dit aanbod af.huisman schreef:...dat je maar één post hoeft te doen in een "aanbod" topic opeens het hele RF weer wakker is.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vanmorgen heb ik een preek zitten naluisteren van een predikant die gisteren in het midden des lands was. Hij was zo helder en duidelijk over het aanbod. Dan snap ik ineens al die discussies niet meer.huisman schreef:...dat je maar één post hoeft te doen in een "aanbod" topic opeens het hele RF weer wakker is.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Volgens mij zijn we nu al klaar in de dat topic. In eensgezindheid. En dat is volgens mij wel voor het eersthenriët schreef:Vanmorgen heb ik een preek zitten naluisteren van een predikant die gisteren in het midden des lands was. Hij was zo helder en duidelijk over het aanbod. Dan snap ik ineens al die discussies niet meer.huisman schreef:...dat je maar één post hoeft te doen in een "aanbod" topic opeens het hele RF weer wakker is.

-
En jij had zelfs de nodige citaten klaar liggen, dus je doet het er gewoon om!huisman schreef:...dat je maar één post hoeft te doen in een "aanbod" topic opeens het hele RF weer wakker is.

Maar de winst is dat iedereen nu wel vanaf heden jouw lijn volgt

Laatst gewijzigd door GJdeBruijn op 26 sep 2011, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
.... huisman een hele kast vol citaten heeftGJdeBruijn schreef:En jij had zelfs de nodige citaten klaar liggen, dus je doet het er gewoon om!huisman schreef:...dat je maar één post hoeft te doen in een "aanbod" topic opeens het hele RF weer wakker is.

Misschien omdat er een hoop forummers naar een ander forum vertrokken zijn....?Willem schreef:Volgens mij zijn we nu al klaar in de dat topic. In eensgezindheid. En dat is volgens mij wel voor het eersthenriët schreef:Vanmorgen heb ik een preek zitten naluisteren van een predikant die gisteren in het midden des lands was. Hij was zo helder en duidelijk over het aanbod. Dan snap ik ineens al die discussies niet meer.huisman schreef:...dat je maar één post hoeft te doen in een "aanbod" topic opeens het hele RF weer wakker is.
...190 jaar geleden Mexico's onafhankelijkheid werd erkend na 11 jaar oorlog?
...30 jaar geleden de eerste reguliere inzet van de TGV op de Ligne à Grande Vitesse (LGV) Sud-Est tussen Parijs en Lyon plaatsvond?
...het in Belgie vandaag de dag van de Franse gemeenschap is?
...het vandaag werelddag voor toerisme is?
...de vrouwenbond van de Ger.Gem.vandaag haar huishoudelijke vergadering in Geldermalsen heeft waar o.a.Dr.H.J.Agteresch hoopt te spreken?
...vandaag bij gemeentebestuur Rijssen-Noord ofwel de wijk Veeneslagen in de spotlights staat?
...dat de benaming Rijssen-Noord in de Ger.Gem.op een ander gebied in Rijssen slaat?
...o.a. de burgemeester vanmiddag een fietstocht maakt door deze nieuwbouwwijk?
...er vanavond in de HHK's van Moerkapelle en Stolwijk gestemd gaat worden over Ds.R.P.van Rooijen?
...er vanavond in de GG van Nieuwerkerk in Zeeland gestemd gaat worden uit Ds.W.J.Karels of Ds.M.Karens?
...Ds.W.C.Meeuse(PKN Bilthoven) vandaag voor week met een bootreis van Amicitia over de Rijn vertrekt?
...30 jaar geleden de eerste reguliere inzet van de TGV op de Ligne à Grande Vitesse (LGV) Sud-Est tussen Parijs en Lyon plaatsvond?
...het in Belgie vandaag de dag van de Franse gemeenschap is?
...het vandaag werelddag voor toerisme is?
...de vrouwenbond van de Ger.Gem.vandaag haar huishoudelijke vergadering in Geldermalsen heeft waar o.a.Dr.H.J.Agteresch hoopt te spreken?
...vandaag bij gemeentebestuur Rijssen-Noord ofwel de wijk Veeneslagen in de spotlights staat?
...dat de benaming Rijssen-Noord in de Ger.Gem.op een ander gebied in Rijssen slaat?
...o.a. de burgemeester vanmiddag een fietstocht maakt door deze nieuwbouwwijk?
...er vanavond in de HHK's van Moerkapelle en Stolwijk gestemd gaat worden over Ds.R.P.van Rooijen?
...er vanavond in de GG van Nieuwerkerk in Zeeland gestemd gaat worden uit Ds.W.J.Karels of Ds.M.Karens?
...Ds.W.C.Meeuse(PKN Bilthoven) vandaag voor week met een bootreis van Amicitia over de Rijn vertrekt?
Je vergeet Google: 13 jaar vandaag.
het soms beter is de bijsluiter niet helemaal te lezen....? De mogelijke bijwerkingen zijn erger dan de kwaal.
let sin never hold true, that Love never broke through.