Ja, dat was ook erg leuk!JolandaOudshoorn schreef:leuk! Nog naar de zeeleeuwen show geweest?Ichtus schreef:dagje doorgebracht in Ouwhands Dierenpark...
Er was ook een show van Hans Klok, heel apart.
Ja, dat was ook erg leuk!JolandaOudshoorn schreef:leuk! Nog naar de zeeleeuwen show geweest?Ichtus schreef:dagje doorgebracht in Ouwhands Dierenpark...
je zou bijna denken dat je er zin aan hebtalbion schreef:Huis schoongemaakt
Gewassen en gestreken
Koffers gepakt
En morgen gaan we op pad richting England.![]()
Thks. Ik zag dat het weer niet echt super is, maar dat mag de pret niet drukken!Hendrikus schreef:je zou bijna denken dat je er zin aan hebtalbion schreef:Huis schoongemaakt
Gewassen en gestreken
Koffers gepakt
En morgen gaan we op pad richting England.![]()
![]()
enjoy!
In een ander topic heb je kunnen lezen dat ik op zoek ben naar een camera die bij mij past.fluitje schreef:Gisteren begonnen op mijn nieuwe functie. nou ja beginnen, eerst de mails die tijdens vakantie opgespaard waren verwerken.
Rustig 'toekomst'plannen maken.
Morgen ga ik met de uitvoering mee, betekent dus mee en lekker de regio in en beginnen met leren fotograferen en dan niet op standje automatisch maar handmatig instellen van camera en lens.
Wat moeten we bij zo'n zwembad voorstellen: doorsnede 2 meter, 60 cm hoog met waterstand 40 cm? of doorsnede 5 meter met hoogte 2 meter en waterstand 1,50 meter?Lassie schreef:ik duik zo lekker het zwembad in (achterin de tuin).
Inclusief legionellabacteriën.Auto schreef:Wat moeten we bij zo'n zwembad voorstellen: doorsnede 2 meter, 60 cm hoog met waterstand 40 cm? of doorsnede 5 meter met hoogte 2 meter en waterstand 1,50 meter?Lassie schreef:ik duik zo lekker het zwembad in (achterin de tuin).
waar je languit in kan liggen met z'n tween. Dus gewoon zo'n huis tuin en keuken zwembad.Auto schreef:Wat moeten we bij zo'n zwembad voorstellen: doorsnede 2 meter, 60 cm hoog met waterstand 40 cm? of doorsnede 5 meter met hoogte 2 meter en waterstand 1,50 meter?Lassie schreef:ik duik zo lekker het zwembad in (achterin de tuin).