sneller opgegeten dan klaargemaakt................vlinder schreef:Gelukt. Ik heb het op. Memento zit nog heerlijk te smikkelen!

sneller opgegeten dan klaargemaakt................vlinder schreef:Gelukt. Ik heb het op. Memento zit nog heerlijk te smikkelen!
Het gaat toch wel om het uiterlijk? Je moet toch wel herkenbaar zijn als refo? Ik heb de volgende uitspraak weleens gehoord(ik denk een hele goeie): dat je je kleed zodat Gods volk niet om je 'schreit'(of huilt) en de wereld je niet uitlacht!Lassie schreef:Tiberius schreef:Hoe?Lassie schreef:tsja.... zo zijn refo's................ :evil
keurend!!!![]()
en het draait allemaal om uiterlijke dingen!!! (kleding etc...)
Nee, dat ben ik niet met je eens. Het gaat er niet om dat je herkenbaar moet zijn als refo, absoluut niet! Je laatste uitspraak (hoewel ik doorgaans niet zo van dat soort uitspraken houdGijs83 schreef:Het gaat toch wel om het uiterlijk? Je moet toch wel herkenbaar zijn als refo? Ik heb de volgende uitspraak weleens gehoord(ik denk een hele goeie): dat je je kleed zodat Gods volk niet om je 'schreit'(of huilt) en de wereld je niet uitlacht!
dat doen ze sowieso al als ze weten dat je een oprecht kerklid bent, ofwel je dus kenbaar maakt dat je een Godvrezend christen bent.........Gijs83 schreef:............ en de wereld je niet uitlacht!
het gaat om kleding... uiterlijk in de zin van...looptie wel met de mode mee.. heeftie wel een mooi/gaaf/knappe kop! Is die niet te dik.... of te mager.... dat soort dingen!!Gijs83 schreef:
Het gaat toch wel om het uiterlijk? Je moet toch wel herkenbaar zijn als refo? Ik heb de volgende uitspraak weleens gehoord(ik denk een hele goeie): dat je je kleed zodat Gods volk niet om je 'schreit'(of huilt) en de wereld je niet uitlacht!
Bij mijn beste weten had jij de tv de deur uit gewerkt en was het heeeeeeeeeeeeeerlijk zonder tv?Rens schreef:Een 60cm Akai tv via Marktplaats.......€ 50,= (wel iets anders dan de 37cm tv die ik had staan.........)
je moet niet altijd alles onthouden johDaphne schreef:Bij mijn beste weten had jij de tv de deur uit gewerkt en was het heeeeeeeeeeeeeerlijk zonder tv?Rens schreef:Een 60cm Akai tv via Marktplaats.......€ 50,= (wel iets anders dan de 37cm tv die ik had staan.........)![]()
´k heb gewoon n groot hoofdHendrikus schreef: je moet niet altijd alles onthouden joh
Morgen????????????Lassie schreef:een hele boel spul voor de verjaardag morgen!!!
Lassie schreef:hoezo te vroeg???
we zijn allebei al jarig geweest... maar vieren het morgen voor de fam.![]()