Beroepingswerk discussie [5]
-
OnlineFlyingEagle
Re: Beroepingswerk discussie [5]
Website oogt inderdaad een stuk eigentijdser. Wel deel ik de kritische noot van Jantje, maar dat lijkt me toch op te lossen
-
Op de smartphone weet ik niet hoe die overkomt, maar op de PC zeer overzichtelijk! Begrijp alleen de foto van het kerkinterieur niet op de beroepingspagina. Lijkt me geen GerGem. En ik vraag me af van wie Ds. van Dieren een foto op zijn bureau heeft staan? https://www.gergeminfo.nl/voorgangers/ca-van-dierenJantje schreef:Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?
-
- Verbannen
Zijn vader misschien?crossmountain schreef:Op de smartphone weet ik niet hoe die overkomt, maar op de PC zeer overzichtelijk! Begrijp alleen de foto van het kerkinterieur niet op de beroepingspagina. Lijkt me geen GerGem. En ik vraag me af van wie Ds. van Dieren een foto op zijn bureau heeft staan? https://www.gergeminfo.nl/voorgangers/ca-van-dierenJantje schreef:Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?
En verder: op je smartphone moet je steeds met dat balkje schuiven, dat is niet handig.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Wat vind je nog meer waardeloos aan de website?Jantje schreef:Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?
-
- Verbannen
De onoverzichtelijkheid, en dat er allerlei filters zijn.Hollander schreef:Wat vind je nog meer waardeloos aan de website?Jantje schreef:Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Wat is er precies onoverzichtelijk? Want bij de gemeenten, de deputaatschappen, de predikanten, de classes, etc. is toch echt een stuk meer overzicht gekomen. De filters daarentegen blijven inderdaad niet 'vast' staan als je weer teruggaat naar de vorige pagina, maar dat lijkt mij een technisch ding dat verholpen zou kunnen worden.Jantje schreef:De onoverzichtelijkheid, en dat er allerlei filters zijn.
Ik vind de knop op de Homepage 'ga naar beroepingswerk' erg handig
Ga niet langs start u ontvangt geen 200 gulden?Piet Puk schreef:Ik vind de knop op de Homepage 'ga naar beroepingswerk' erg handig
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Beroepingswerk discussie [5]
Ik snap niks van je kritiek. Werkt op mijn telefoon prima. Ik heb met geen balkje hoeven schuiven.Jantje schreef:Zijn vader misschien?crossmountain schreef:Op de smartphone weet ik niet hoe die overkomt, maar op de PC zeer overzichtelijk! Begrijp alleen de foto van het kerkinterieur niet op de beroepingspagina. Lijkt me geen GerGem. En ik vraag me af van wie Ds. van Dieren een foto op zijn bureau heeft staan? https://www.gergeminfo.nl/voorgangers/ca-van-dierenJantje schreef:Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?
En verder: op je smartphone moet je steeds met dat balkje schuiven, dat is niet handig.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Geref Kerk
Wat is er aan de hand in de Geref Kerk op URK ??Tegen de beide Predikanten die men wilde beroepen zijn bezwaren ingediend.
Niet echt leuk voor de beide predikanten..Zoiets gebeurt niet vaak in de PKN.
Wat is er aan de hand in de Geref Kerk op URK ??Tegen de beide Predikanten die men wilde beroepen zijn bezwaren ingediend.
Er is geen bezwaar ingediend tegen de predikanten. Dat is namelijk niet mogelijk. De bezwaren zijn gericht op de gevolgde procedure, al hangt dat vaak wel samen met elkaar.HHKtE schreef:Geref Kerk
En het komt toch al snel een paar keer per jaar voor, dus geheel uniek is het niet.
Er is nu ook een "Wat geloven wij"-pagina. Jammer dat die weggemoffelt is, terwijl het beroepingswerk erg centraal staat. Wat mij betreft zou dat omgedraaid mogen worden.Piet Puk schreef:Ik vind de knop op de Homepage 'ga naar beroepingswerk' erg handig
-
@Jantje zag dus gelukkig wel de "balk op zijn eigen smartphone", wat een zelfkennis! Vaak hoor je hem alleen over de splinters bij een ander.Maanenschijn schreef:Ik snap niks van je kritiek. Werkt op mijn telefoon prima. Ik heb met geen balkje hoeven schuiven.Jantje schreef:Zijn vader misschien?crossmountain schreef:Op de smartphone weet ik niet hoe die overkomt, maar op de PC zeer overzichtelijk! Begrijp alleen de foto van het kerkinterieur niet op de beroepingspagina. Lijkt me geen GerGem. En ik vraag me af van wie Ds. van Dieren een foto op zijn bureau heeft staan? https://www.gergeminfo.nl/voorgangers/ca-van-dierenJantje schreef:Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?

En de snelkoppeling daarnaast is een aanwinst: 'Bestel de helikopter'.Piet Puk schreef:Ik vind de knop op de Homepage 'ga naar beroepingswerk' erg handig
-
- Verbannen
Dus als jij bovenaan Leiderdorp ziet staan, zie je daarachter ook gelijk in het groen dat het beroep is aangenomen? Ik moet dan eerst helemaal naar rechts swipen. Dat vind ik niet handig. Ik wil alles in één oogopslag zien.Maanenschijn schreef:Ik snap niks van je kritiek. Werkt op mijn telefoon prima. Ik heb met geen balkje hoeven schuiven.Jantje schreef:Zijn vader misschien?crossmountain schreef:Op de smartphone weet ik niet hoe die overkomt, maar op de PC zeer overzichtelijk! Begrijp alleen de foto van het kerkinterieur niet op de beroepingspagina. Lijkt me geen GerGem. En ik vraag me af van wie Ds. van Dieren een foto op zijn bureau heeft staan? https://www.gergeminfo.nl/voorgangers/ca-van-dierenJantje schreef:Geheel eens met @SanderL. Vooral de pagina van het beroepingswerk is zeer onoverzichtelijk, met name op de smartphone. Daar bestaan toch automatische aanpassingen voor per website?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje