Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
Dia, ben jij dat zelf op je avatarfoto???
zoja, grappig, ik had een totaal andere voorstelling:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Op de foto lijk je vriendelijker.Afgewezen schreef:In de werkelijkheid ben ik mooier.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Ik zal je een beetje helpen.huisman schreef:gertje schreef:Simon schreef:Nu weet ik eindelijk hoe je eruit ziet.Afgewezen schreef:Het is wel verslavend...
en ik ook
en ik niet
Zelfde soort tinten en haarlengte, zij het wat minder weelderig als je eigen avatar, maar dan een echte dame.

“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Ik zat ook al met grote ogen te kijken, zo'n frivole DIA!henriët schreef:Dia, ben jij dat zelf op je avatarfoto???

Wat moedig om een foto van jezelf op het forum te plaatsen.
Voor je het weet ben je straks een V.I.R. DIA.
(Very Important Rijssenaar)
Voor je het weet ben je straks een V.I.R. DIA.
(Very Important Rijssenaar)

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja dat ben ik, met een AH uniformpje. De foto is compleet onverwacht genomen,henriët schreef:Dia, ben jij dat zelf op je avatarfoto???
toen een van de teamleiders afscheid nam, en hij iedereen onverwachts fotografeerde...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Toch zijn die onverwacht genomen foto's vaak leuker dan die geposeerde.-DIA- schreef:Ja dat ben ik, met een AH uniformpje. De foto is compleet onverwacht genomen,henriët schreef:Dia, ben jij dat zelf op je avatarfoto???
toen een van de teamleiders afscheid nam, en hij iedereen onverwachts fotografeerde...
Ja soms wel, soms ook niet...Mara schreef:Toch zijn die onverwacht genomen foto's vaak leuker dan die geposeerde.-DIA- schreef:Ja dat ben ik, met een AH uniformpje. De foto is compleet onverwacht genomen,henriët schreef:Dia, ben jij dat zelf op je avatarfoto???
Deze is echt leuk DIA-DIA- schreef:Ja soms wel, soms ook niet...Mara schreef:Toch zijn die onverwacht genomen foto's vaak leuker dan die geposeerde.-DIA- schreef:Ja dat ben ik, met een AH uniformpje. De foto is compleet onverwacht genomen,henriët schreef:Dia, ben jij dat zelf op je avatarfoto???

De winkel is altijd mijn lust en mijn leven geweest,Mara schreef:Deze is echt leuk DIA-DIA- schreef:Ja soms wel, soms ook niet...Mara schreef:Toch zijn die onverwacht genomen foto's vaak leuker dan die geposeerde.-DIA- schreef:
Ja dat ben ik, met een AH uniformpje. De foto is compleet onverwacht genomen,
toen een van de teamleiders afscheid nam, en hij iedereen onverwachts fotografeerde...En ik hoop dat je een fijne herinnering er aan hebt en geen verdrietige!
en de herinneringen zijn echt goed.
Het eninge wat er een dompertje op zet is de manier hoe
ik er weg kwam....
Maar als je nu leest dat ze in dozen gaan verkopen (Aldi-formule), dan denk ik dat je daar ook niet veel plezier aan zou hebben beleefd. Of wel?-DIA- schreef:De winkel is altijd mijn lust en mijn leven geweest,
ik er weg kwam....
http://nos.nl/artikel/432078-verkoop-ui ... heijn.html
~~Soli Deo Gloria~~
Het zal nooit een Aldi worden.Hendrikus schreef:Maar als je nu leest dat ze in dozen gaan verkopen (Aldi-formule), dan denk ik dat je daar ook niet veel plezier aan zou hebben beleefd. Of wel?-DIA- schreef:De winkel is altijd mijn lust en mijn leven geweest,
ik er weg kwam....
http://nos.nl/artikel/432078-verkoop-ui ... heijn.html
Aldi heeft een zeer beperkt assortiment en (bijna) geen A-merken.
Toen de Doorbraak-formule werd gelanceerd gingen er al geruchten
dat AH ook de A-merken in de ban zou doen, maar dat viel mee.
Wel is het zo dat het aantal huismerken een enorme vlucht heeft
genomen.
De presentatie bij AH zal volgens mij nooit gelijk worden aan Aldi.
Dat kunnen ze zich denk ik niet veroorloven.
Overigens, zijn de winkels al wel beduidend rommeliger geworden
sinds ze de spiegelploeg hebben afgeschaft.
Spiegelend vullen kan dan goed klinken, in de praktijk wordt het
toch een zooitje....
Dat spiegelen is helemaal niet prettig voor de klanten.
Als je iets wilt pakken staat het dan min of meer klem en vaak valt het artikel ernaast op de grond.
Die dozen zijn volgens mij een geweldig goed idee.
Bij ALDI-nord is dat inderdaad wel een grote bende, bij ALDI-sud alweer wat netter.
LIDL is een scheuring van ALDI, die probeert altijd netter te zijn.
Op de doos kun je ook nog wat gegevens kwijt die met de klant wilt delen. Op zo'n spiegel-schap zie je alleen de producten zelf en moet je op een andere manier de aandacht trekken. Wat tijd kost en geld.
Als je iets wilt pakken staat het dan min of meer klem en vaak valt het artikel ernaast op de grond.
Bij ALDI-nord is dat inderdaad wel een grote bende, bij ALDI-sud alweer wat netter.
Op de doos kun je ook nog wat gegevens kwijt die met de klant wilt delen. Op zo'n spiegel-schap zie je alleen de producten zelf en moet je op een andere manier de aandacht trekken. Wat tijd kost en geld.
AH loopt tegenwoordig ook achter wat betreft nieuwe produkten. Ik koop geregeld in andere supermarkten ook en zie daar dan veel eerder een nieuw produkt staan.
Dat was eerst niet zo. Een andere plaatselijke supermarkt heeft het zelfscannen al ingevoerd, AH nog niet.
Het assortiment is meer gericht op de tweeverdieners of alleenstaanden dan op grote gezinnen.
Dat was eerst niet zo. Een andere plaatselijke supermarkt heeft het zelfscannen al ingevoerd, AH nog niet.
Het assortiment is meer gericht op de tweeverdieners of alleenstaanden dan op grote gezinnen.
Toch hebben destijds cijfers uitgewezen dat klanten meer kochten in een nette gespiegelderefo schreef:Dat spiegelen is helemaal niet prettig voor de klanten.
winkel... Het staat netter, en het nodigt uit tot kopen.
Inderdaad is ALDI-Süd een stuk netter. Maar ook daar ontbreken vrijwel alle A-merken.
LIDL zou grote plannen hebben, en om willen bouwen naar een complete service-super.
Nu grote ketens als Super de Boer en C1000 verdwijnen ziet LIDL daar mogelijk een gat\
in de markt... Even afwachten...