Maatregelen kerk ivm coronavirus
Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus
natuurlijk, een ieder bepaalt zn eigen regels, zo gaat het vast goed komen.
-
Het heeft ook wel wat als iedereen op dezelfde tijd naar de kerkdienst zal gaan.GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
Re: RE: Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus
Komt anders je middagslaapje in gevaar?GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
-
- Verbannen
Re: RE: Re: Maatregelen kerk ivm coronavirus
Nee, de derde dienst die ik 's avonds meeluister in een naburige gemeente.Herman schreef:Komt anders je middagslaapje in gevaar?GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
Wie doet dat dan?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
De minister president vraagt om solidariteit en 'raadt af' om na 17 uur diensten te beleggen.huisman schreef:GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
Wie doet dat dan?
-
- Verbannen
Het zou van zwakte getuigen als we daar oproep aan gaven.
Grote zwakte.
Grote zwakte.
Op zich maakt het niet zoveel uit hoe laat een kerkdienst gehouden wordt. Of het om 15u of 17u is, zal voor besmettingen geen verschil maken.Terri schreef:natuurlijk, een ieder bepaalt zn eigen regels, zo gaat het vast goed komen.
Misschien wel meer omdat wellicht meer kinderen meekomen als het vroeger is.
Maar zwakte is ook weer overdreven.
Als het aantal pagina's rouwadvertenties in het RD wilt verminderen is het misschien wel een goed advies?GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
Wij zijn solidair met de supermarkten.Ad Anker schreef:De minister president vraagt om solidariteit en 'raadt af' om na 17 uur diensten te beleggen.huisman schreef:GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
Wie doet dat dan?

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Want het virus verspreidt zich alleen na 17:00?Ambtenaar schreef:Als het aantal pagina's rouwadvertenties in het RD wilt verminderen is het misschien wel een goed advies?GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
Nee.huisman schreef:
Want het virus verspreidt zich alleen na 17:00?
Dus?Ambtenaar schreef:Nee.huisman schreef:
Want het virus verspreidt zich alleen na 17:00?
Afhalen en zoveel mogelijk thuis blijven.huisman schreef:
Dus?
Dat is ongeveer hetzelfde antwoord, als meneer de Jonge, op de vraag of hij de ongevaccineerden wat verwijt, het was een omslachtig ja. Als 100% gevaccineerd was, dan.....Ambtenaar schreef:Als het aantal pagina's rouwadvertenties in het RD wilt verminderen is het misschien wel een goed advies?GerefGemeente-lid schreef:Wat een dwaasheid om de kerkdiensten af te raden na 17.00 uur. Ik hoop dat we ons als gezindte daar niets van aantrekken.
En om rouwadvertenties te misbruiken, ik vraag mij af wat je daar zelf van vind.