Wat doen we vandaag?
-
- Verbannen
Re: Wat doen we vandaag?
Ik vind het anders een auto met weinig uitstraling.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- J.C. Philpot
Je betaalt dik voor uitstraling. En dat heb ik er niet voor overJantje schreef:Ik vind het anders een auto met weinig uitstraling.

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
- Verbannen
O, maar er zijn ook goedkope auto's met een goede uitstraling.J.C. Philpot schreef:Je betaalt dik voor uitstraling. En dat heb ik er niet voor overJantje schreef:Ik vind het anders een auto met weinig uitstraling.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- J.C. Philpot
Zie maar eens een goedkopere station te vinden dan deze (catalogusprijs 16000 euro).Jantje schreef:O, maar er zijn ook goedkope auto's met een goede uitstraling.J.C. Philpot schreef:Je betaalt dik voor uitstraling. En dat heb ik er niet voor overJantje schreef:Ik vind het anders een auto met weinig uitstraling.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Is het ook jullie gezinsauto?
Onze auto heeft ook 0 uitstraling. Onze vereiste waren ook niet zo hoog; 7 zitter, weinig km, benzine en niet te duur.
Onze auto heeft ook 0 uitstraling. Onze vereiste waren ook niet zo hoog; 7 zitter, weinig km, benzine en niet te duur.
-
Multipla ?merel schreef:Is het ook jullie gezinsauto?
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
In Veenendaal?Bertiel schreef:De babydump leeg gekocht
-
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Nee in Spijkenissehelma schreef:In Veenendaal?Bertiel schreef:De babydump leeg gekocht
Bij Veenendaal ben ik in de meivakantie in de buurt.
Tijd voor een mini meeting
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- J.C. Philpot
Ja klopt, de auto word ook gebruikt als gezinsauto. Als éénverdiener investeer ik liever niet te veel in de auto, en verder geef ik er eerlijk gezegt ook niet zo veel om.merel schreef:Is het ook jullie gezinsauto?
George Whitefield
George Whitefield
Een sobere uitstraling is niet verkeerd toch?Jantje schreef:Ik vind het anders een auto met weinig uitstraling.
- Niet meer zo actief -
-
- Verbannen
Zeker niet. Maar een dure auto én een sobere uitstraling vind ik helemaal niets.Mannetje schreef:Een sobere uitstraling is niet verkeerd toch?Jantje schreef:Ik vind het anders een auto met weinig uitstraling.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dat had ik ook wel toen ik m zelf betaalde. Nu met een leaseauto vind ik het stiekem toch wel leuk dat het een mooie is :-)J.C. Philpot schreef:Je betaalt dik voor uitstraling. En dat heb ik er niet voor overJantje schreef:Ik vind het anders een auto met weinig uitstraling.
Wij werken beiden, maar investeren het liefst ook zo min mogelijk in een (eigen) auto. Wij hebben geen lease. Ik zuig de auto af en toe uit en was hem zelden of nooit.J.C. Philpot schreef:Ja klopt, de auto word ook gebruikt als gezinsauto. Als éénverdiener investeer ik liever niet te veel in de auto, en verder geef ik er eerlijk gezegt ook niet zo veel om.merel schreef:Is het ook jullie gezinsauto?
Zo erg is het gelukkig nietGeytenbeekje schreef:Multipla ?merel schreef:Is het ook jullie gezinsauto?

Wij hebben een Nissan Serena gehad. Die had -2 uitstraling, maar 8 complete ruime zitplaatsen. Verkoop in Nederland is gestopt toen de Zafira op de markt kwam.Jantje schreef:Ik vind het anders een auto met weinig uitstraling.
De Logan is een nette auto met voldoende uitstraling. Maar als je de prijs hoort, vraag je je af hoe het kan. Dus dan zeg je maar iets over uitstraling. Alsof het van belang is.