Ja hij is goed aan het opknappen. Komt van ver.Zeeuw schreef:Fijn Pierre! Is hij een beetje bijgekomen?pierre27 schreef:Vandaag is onze vader na 63 dagen in het ziekenhuis/revalidatiekliniek geweest te zijn weer thuis gekomen in zijn eigen huis. Hij was op oudejaarsdag, de dag na de begrafenis van ma in het ziekenhuis opgenomen met corona. Heeft enkele weken erg zorgelijk op de IC gelegen. We zijn erg dankbaar dat hij weer thuis is. Soli Deo Gloria!
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Heel fijn om te horen, Pierre! Dat is voor jullie eveneens een zware tijd geweest (ook qua verwerking van alles).pierre27 schreef:Ja hij is goed aan het opknappen. Komt van ver.Zeeuw schreef:Fijn Pierre! Is hij een beetje bijgekomen?pierre27 schreef:Vandaag is onze vader na 63 dagen in het ziekenhuis/revalidatiekliniek geweest te zijn weer thuis gekomen in zijn eigen huis. Hij was op oudejaarsdag, de dag na de begrafenis van ma in het ziekenhuis opgenomen met corona. Heeft enkele weken erg zorgelijk op de IC gelegen. We zijn erg dankbaar dat hij weer thuis is. Soli Deo Gloria!
Ja erg pittig geweest, het verwerken komt nu wel los. Enfin het meeleven van velen was/is groot. Ook het warme en persoonlijke meeleven van Rutte en Schouten heeft ons als gezin en pa goed gedaan.Valcke schreef:Heel fijn om te horen, Pierre! Dat is voor jullie eveneens een zware tijd geweest (ook qua verwerking van alles).pierre27 schreef:Ja hij is goed aan het opknappen. Komt van ver.Zeeuw schreef:Fijn Pierre! Is hij een beetje bijgekomen?pierre27 schreef:Vandaag is onze vader na 63 dagen in het ziekenhuis/revalidatiekliniek geweest te zijn weer thuis gekomen in zijn eigen huis. Hij was op oudejaarsdag, de dag na de begrafenis van ma in het ziekenhuis opgenomen met corona. Heeft enkele weken erg zorgelijk op de IC gelegen. We zijn erg dankbaar dat hij weer thuis is. Soli Deo Gloria!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Fijn! Veel sterkte nog de komende tijd nu alles een plekje gaat krijgen. Vooral ook bij hem maar ook bij jou
Segers benoemde het ook nog, ik weet niet meer waar. Ik dacht toen, dat betreft jouw moeder.pierre27 schreef: Ja erg pittig geweest, het verwerken komt nu wel los. Enfin het meeleven van velen was/is groot. Ook het warme en persoonlijke meeleven van Rutte en Schouten heeft ons als gezin en pa goed gedaan.
Hij was erg onder de indruk, leek wat aangeslagen zelfs.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Fijn, Pierre! Maar tegelijk ook sterkte in de toekomst, hopelijk komt er meer tijd zo voor verwerking.
- Niet meer zo actief -
Mooi om te lezen Pierre!pierre27 schreef:Vandaag is onze vader na 63 dagen in het ziekenhuis/revalidatiekliniek geweest te zijn weer thuis gekomen in zijn eigen huis. Hij was op oudejaarsdag, de dag na de begrafenis van ma in het ziekenhuis opgenomen met corona. Heeft enkele weken erg zorgelijk op de IC gelegen. We zijn erg dankbaar dat hij weer thuis is. Soli Deo Gloria!
Hopelijk krijgt hij ook de kracht om zo alleen verder te gaan.
- J.C. Philpot
Auto voor het eerst in twee jaar wassen ivm inleveren. Het vuil zat erg vast.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Je hebt de kleur ook niet helemaal mee.. Waar mag je nu mee gaan rijden?J.C. Philpot schreef:Auto voor het eerst in twee jaar wassen ivm inleveren. Het vuil zat erg vast.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- J.C. Philpot
Het is zo'n wagen geworden (niet degene op de foto, maar wel net zo een):Maanenschijn schreef:Je hebt de kleur ook niet helemaal mee.. Waar mag je nu mee gaan rijden?J.C. Philpot schreef:Auto voor het eerst in twee jaar wassen ivm inleveren. Het vuil zat erg vast.

De leasemaatschappij heeft hem uit Duitsland gehaald met net de kop eraf. Een lage prijs was mijn belangrijkste criterium. Ik betaal bijtelling over een nieuwprijs van 16000 euro. Ik krijg hem 1 van de komende weken.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Maanenschijn
Ruime wagen. Veel auto voor een vriendelijke prijs. Veel plezier er mee!
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
De babydump leeg gekocht
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Dat moet leuk shoppen zijn!Bertiel schreef:De babydump leeg gekocht
Meeluisteren en kijken naar Bijbelschool Filadelfia. Onderwerp Opvoeding en gezin.
https://www.youtube.com/watch?v=tgKxoEq-9fU
https://www.youtube.com/watch?v=tgKxoEq-9fU
Hora est!
Die heb ik ook. Jammer genoeg is de productie gestopt.J.C. Philpot schreef:Het is zo'n wagen geworden (niet degene op de foto, maar wel net zo een):Maanenschijn schreef:Je hebt de kleur ook niet helemaal mee.. Waar mag je nu mee gaan rijden?J.C. Philpot schreef:Auto voor het eerst in twee jaar wassen ivm inleveren. Het vuil zat erg vast.
De leasemaatschappij heeft hem uit Duitsland gehaald met net de kop eraf. Een lage prijs was mijn belangrijkste criterium. Ik betaal bijtelling over een nieuwprijs van 16000 euro. Ik krijg hem 1 van de komende weken.