Nu lekker aan de friet en over een uurtje weer richting huis..
Dan is het echt einde vakantie

gewoon... zo gezellig, lekker buiten, ruikt heerlijk, alle tijd, en mannen die het bak-werk leveren.....Zita schreef:op nichtje passen, koken en bakken, boodschappen, opruimen ende schoonmaken, vanavond bbq (brrrr, ik snap echt niet wat er lekker is aan voordelige vleeshompen van een plastic doorknikbordje nuttigen, terwijl je ook nog eens onbehoorlijk lang op je eten moet wachten).Ichtus schreef:werken
kast verder in elkaar zetten, schoonmaken en inruimen
Die verbinding is er wel. Maar voor Helma hoop ik dat ze dat niet ontdekken. Wij kwamen er ook pas na een week achter. Gewoon de (gratis) inloggevens niet opvragen.helma schreef:ik ga uitloggen en kom voorlopig even niet
ik hoop van harte dat we geen internetverbinding hebben![]()
dat is voor de rust van het hele gezin het meest handig
refo schreef:Die verbinding is er wel. Maar voor Helma hoop ik dat ze dat niet ontdekken. Wij kwamen er ook pas na een week achter. Gewoon de (gratis) inloggevens niet opvragen.helma schreef:ik ga uitloggen en kom voorlopig even niet
ik hoop van harte dat we geen internetverbinding hebben![]()
dat is voor de rust van het hele gezin het meest handig
Ik voel met je mee MMMarthaMartha schreef:werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig heb ik mijn vakantie nog tegoedDroelie schreef:Ik voel met je mee MMMarthaMartha schreef:werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook nog 3 wekenMarthaMartha schreef:gelukkig heb ik mijn vakantie nog tegoedDroelie schreef:Ik voel met je mee MMMarthaMartha schreef:werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk! Nog naar de zeeleeuwen show geweest?Ichtus schreef:dagje doorgebracht in Ouwhands Dierenpark...