MarthaMartha schreef:LACH NIET !!!Daphne schreef:MarthaMartha schreef:
oké, krijg een pretnison-kuur.....
hopen dat het helpt!
Krijg je wel n dikke kop van hoor![]()
![]()
![]()

MarthaMartha schreef:LACH NIET !!!Daphne schreef:MarthaMartha schreef:
hopen dat het helpt!
![]()
![]()
tja, na járen Prednisongebruik wél.....gebruik van minder dan een halfjaar heeft geen enkel effect..............Daphne schreef:MarthaMartha schreef:
hopen dat het helpt!
![]()
![]()
bedankt Rens, doet me deugd.....Rens schreef:tja, na járen Prednisongebruik wél.....gebruik van minder dan een halfjaar heeft geen enkel effect..............Daphne schreef:MarthaMartha schreef:
hopen dat het helpt!
![]()
![]()
tja, ik weet het van m'n longarts waarvan ik al 10 jaar Prednison voorgeschreven krijg....hoewel het "dikke kop krijgen" bij mij nog wel meevalt overigens....MarthaMartha schreef:
bedankt Rens, doet me deugd.....
vind jij...Rens schreef:hoewel het "dikke kop krijgen" bij mij nog wel meevalt overigens....
Daphne schreef:vind jij...Rens schreef:hoewel het "dikke kop krijgen" bij mij nog wel meevalt overigens....
Pfff...succes ermee Gijs. is voor even misschien wel leuk.Gijs83 schreef:Een hele drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen huis-aan-huis folders gevouwen. Het worden er morgen (weer) 3: AH, Karwei(=dit keer klein boekje) en Seats en Sofas. Vervolgens werd gevraagd om eerst ook de mijn wijken voor te bereiden en er was ook nog eens veel post. Er zat ook nog Makro tussen vandaar. Vervolgens kreeg ik er nog een extra wijk bij. Dus pas om 14.30 uur de straat op. Lekker nat geworden![]()
en ik was pas om 18.00 klaar. Dus mooi wat uurtjes gemaakt
Toen was ik dus te laat thuis, want we zouden vroeg eten, dat was dus voor mij door overmacht
mogelijk. De reden dat vroeg zouden eten was dat vanavond onze keuken zou gedemonteerd worden, want we krijgen een nieuwe keuken. Mijn vader en een neef van mij zijn daar druk mee geweest en inmiddels is de keuken eruit! Het gasstel staat nu in de garage. Volgende week woensdag komt de nieuwe keuken. Tot dan moeten we een beetje primitief leven.
gelijk een idee hoe andere volken, bijv. in Afrika, leven.....k(r)amperen op de vierkante metersaphira schreef:
Pfff...succes ermee Gijs. is voor even misschien wel leuk.
lijkt op kamperenIs de garage ver van het huis. Ik zie jullie al lopen met die pannen.
Nee, gelukkig staat de garage achter het huis. Dus het valt allemaal wel mee. Alles gaat een beetje anders dat is wel even wennen!Rens schreef:saphira schreef:
Pfff...succes ermee Gijs. is voor even misschien wel leuk.
lijkt op kamperenIs de garage ver van het huis. Ik zie jullie al lopen met die pannen.
even? volgende week wo. komt de nieuwe keuken zegtie! Dus dat is erg kort.saphira schreef:Pfff...succes ermee Gijs. is voor even misschien wel leuk.Gijs83 schreef:Een hele drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen huis-aan-huis folders gevouwen. Het worden er morgen (weer) 3: AH, Karwei(=dit keer klein boekje) en Seats en Sofas. Vervolgens werd gevraagd om eerst ook de mijn wijken voor te bereiden en er was ook nog eens veel post. Er zat ook nog Makro tussen vandaar. Vervolgens kreeg ik er nog een extra wijk bij. Dus pas om 14.30 uur de straat op. Lekker nat geworden![]()
en ik was pas om 18.00 klaar. Dus mooi wat uurtjes gemaakt
Toen was ik dus te laat thuis, want we zouden vroeg eten, dat was dus voor mij door overmacht
mogelijk. De reden dat vroeg zouden eten was dat vanavond onze keuken zou gedemonteerd worden, want we krijgen een nieuwe keuken. Mijn vader en een neef van mij zijn daar druk mee geweest en inmiddels is de keuken eruit! Het gasstel staat nu in de garage. Volgende week woensdag komt de nieuwe keuken. Tot dan moeten we een beetje primitief leven.
hihi jaaa was leuk heh dat ei ging alleen alle kanten op hehjudith schreef:vanalles, heel veel...
Van morgen een english breakfast op school gehad...en nu hard werken voor een poster
Meiden, heel veel succes!monique schreef:hihi jaaa was leuk heh dat ei ging alleen alle kanten op hehjudith schreef:vanalles, heel veel...
Van morgen een english breakfast op school gehad...en nu hard werken voor een poster![]()
en nu die poster jah hopelijk gaat het presenteren goed