Wat doen we vandaag? [2]

Daphne

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door Daphne »

MarthaMartha schreef:
Daphne schreef:
MarthaMartha schreef:
oké, krijg een pretnison-kuur.....
hopen dat het helpt!

Krijg je wel n dikke kop van hoor :? :humhihi :humhihi :humhihi
LACH NIET !!! :cry

:barbare
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
MarthaMartha schreef:
hopen dat het helpt!

tja, na járen Prednisongebruik wél.....gebruik van minder dan een halfjaar heeft geen enkel effect.............. :modo
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Rens schreef:
Daphne schreef:
MarthaMartha schreef:
hopen dat het helpt!

tja, na járen Prednisongebruik wél.....gebruik van minder dan een halfjaar heeft geen enkel effect.............. :modo
bedankt Rens, doet me deugd..... :sweat
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rens

Bericht door Rens »

MarthaMartha schreef:
bedankt Rens, doet me deugd..... :sweat
tja, ik weet het van m'n longarts waarvan ik al 10 jaar Prednison voorgeschreven krijg....hoewel het "dikke kop krijgen" bij mij nog wel meevalt overigens....
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:hoewel het "dikke kop krijgen" bij mij nog wel meevalt overigens....
vind jij... :?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Rens schreef:hoewel het "dikke kop krijgen" bij mij nog wel meevalt overigens....
vind jij... :?
:haha :haha
Moderatorbericht:
aritha

Bericht door aritha »

Vandaag naar de 'een vervolgschool' geweest en een verkooppraatje gehouden om onze zoon in de integratieklas te krijgen; volgend jaar. Wanneer hij een rugzakje krijg en dat krijgt hij zeker, is de kans groot dat het lukt.

Vanmiddag hard gewerkt in het huishouden. De badkamer is blinkend schoon. :)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Een hele drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen huis-aan-huis folders gevouwen. Het worden er morgen (weer) 3: AH, Karwei(=dit keer klein boekje) en Seats en Sofas. Vervolgens werd gevraagd om eerst ook de mijn wijken voor te bereiden en er was ook nog eens veel post. Er zat ook nog Makro tussen vandaar. Vervolgens kreeg ik er nog een extra wijk bij. Dus pas om 14.30 uur de straat op. Lekker nat geworden ;( :fi en ik was pas om 18.00 klaar. Dus mooi wat uurtjes gemaakt :humhihi Toen was ik dus te laat thuis, want we zouden vroeg eten, dat was dus voor mij door overmacht :nonnon mogelijk. De reden dat vroeg zouden eten was dat vanavond onze keuken zou gedemonteerd worden, want we krijgen een nieuwe keuken. Mijn vader en een neef van mij zijn daar druk mee geweest en inmiddels is de keuken eruit! Het gasstel staat nu in de garage. Volgende week woensdag komt de nieuwe keuken. Tot dan moeten we een beetje primitief leven.
saphira

Bericht door saphira »

Gijs83 schreef:Een hele drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen huis-aan-huis folders gevouwen. Het worden er morgen (weer) 3: AH, Karwei(=dit keer klein boekje) en Seats en Sofas. Vervolgens werd gevraagd om eerst ook de mijn wijken voor te bereiden en er was ook nog eens veel post. Er zat ook nog Makro tussen vandaar. Vervolgens kreeg ik er nog een extra wijk bij. Dus pas om 14.30 uur de straat op. Lekker nat geworden ;( :fi en ik was pas om 18.00 klaar. Dus mooi wat uurtjes gemaakt :humhihi Toen was ik dus te laat thuis, want we zouden vroeg eten, dat was dus voor mij door overmacht :nonnon mogelijk. De reden dat vroeg zouden eten was dat vanavond onze keuken zou gedemonteerd worden, want we krijgen een nieuwe keuken. Mijn vader en een neef van mij zijn daar druk mee geweest en inmiddels is de keuken eruit! Het gasstel staat nu in de garage. Volgende week woensdag komt de nieuwe keuken. Tot dan moeten we een beetje primitief leven.
Pfff...succes ermee Gijs. is voor even misschien wel leuk.
lijkt op kamperen :garde Is de garage ver van het huis. Ik zie jullie al lopen met die pannen. :yahoo
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
Rens

Bericht door Rens »

saphira schreef:
lijkt op kamperen :garde Is de garage ver van het huis. Ik zie jullie al lopen met die pannen. :yahoo
gelijk een idee hoe andere volken, bijv. in Afrika, leven.....k(r)amperen op de vierkante meter
Moderatorbericht:
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:
saphira schreef:
Nee, gelukkig staat de garage achter het huis. Dus het valt allemaal wel mee. Alles gaat een beetje anders dat is wel even wennen!
Lassie

Bericht door Lassie »

saphira schreef:
Gijs83 schreef:Een hele drukke dag gehad vandaag. Vanmorgen huis-aan-huis folders gevouwen. Het worden er morgen (weer) 3: AH, Karwei(=dit keer klein boekje) en Seats en Sofas. Vervolgens werd gevraagd om eerst ook de mijn wijken voor te bereiden en er was ook nog eens veel post. Er zat ook nog Makro tussen vandaar. Vervolgens kreeg ik er nog een extra wijk bij. Dus pas om 14.30 uur de straat op. Lekker nat geworden ;( :fi en ik was pas om 18.00 klaar. Dus mooi wat uurtjes gemaakt :humhihi Toen was ik dus te laat thuis, want we zouden vroeg eten, dat was dus voor mij door overmacht :nonnon mogelijk. De reden dat vroeg zouden eten was dat vanavond onze keuken zou gedemonteerd worden, want we krijgen een nieuwe keuken. Mijn vader en een neef van mij zijn daar druk mee geweest en inmiddels is de keuken eruit! Het gasstel staat nu in de garage. Volgende week woensdag komt de nieuwe keuken. Tot dan moeten we een beetje primitief leven.
even? volgende week wo. komt de nieuwe keuken zegtie! Dus dat is erg kort.

mijn ouders hebben 10 maanden in een piep klein hokje gewoond met 1 electrisch kook plaatje eten klaar gemaakt!!
judith

Bericht door judith »

vanalles, heel veel...
Van morgen een english breakfast op school gehad...en nu hard werken voor een poster :oO
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
monique

Bericht door monique »

judith schreef:vanalles, heel veel...
Van morgen een english breakfast op school gehad...en nu hard werken voor een poster :oO
hihi jaaa was leuk heh dat ei ging alleen alle kanten op heh :humhihi
en nu die poster jah hopelijk gaat het presenteren goed :oO
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

monique schreef:
judith schreef:vanalles, heel veel...
hihi jaaa was leuk heh dat ei ging alleen alle kanten op heh :humhihi
en nu die poster jah hopelijk gaat het presenteren goed :oO
Meiden, heel veel succes!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gesloten