DIE MET DE CAPS LOCK AAN, BEDOEL JE?freek schreef:ik zojuist de ontdekking deed dat één van m'n favoriete forummers begonnen is met twitteren
@gppburggraaf ? ;-)freek schreef:ik zojuist de ontdekking deed dat één van m'n favoriete forummers begonnen is met twitteren
jammer dat je hem niet terugvolgtBJD schreef:@gppburggraaf ? ;-)freek schreef:ik zojuist de ontdekking deed dat één van m'n favoriete forummers begonnen is met twitteren
@TiberiusBJD schreef:jammer dat je hem niet terugvolgtBJD schreef:@gppburggraaf ? ;-)freek schreef:ik zojuist de ontdekking deed dat één van m'n favoriete forummers begonnen is met twitteren
Anker ?freek schreef:@TiberiusBJD schreef:jammer dat je hem niet terugvolgtBJD schreef:@gppburggraaf ? ;-)freek schreef:ik zojuist de ontdekking deed dat één van m'n favoriete forummers begonnen is met twitteren
@BJD
Haha, nee nee, die bedoel ik niet. Al snap ik dat jullie dat denken.
Ik wil je gerust even een cursusje geven hoor ;-)Afgewezen schreef:... ik mijn eerste schreden op het twitterpad heb gezet.
... ik er nog niet veel van begrijp.
Via twitter zeker?freek schreef:Ik wil je gerust even een cursusje geven hoor ;-)Afgewezen schreef:... ik mijn eerste schreden op het twitterpad heb gezet.
Hahaha, dat lijkt me lastig.Afgewezen schreef:Via twitter zeker?freek schreef:Ik wil je gerust even een cursusje geven hoor ;-)Afgewezen schreef:... ik mijn eerste schreden op het twitterpad heb gezet.
Je krijgt alle tweets te zien van de personen die jij volgt. Niet van de personen die jou volgen (tenzij je hen zelf 'terugvolgt', uiteraard).Afgewezen schreef:Waarom krijg ik niet alle tweets van mijn volgers/volgenden te zien?
Dat snap ik bijv. niet.
Aha.freek schreef:Je krijgt alle tweets te zien van de personen die jij volgt. Niet van de personen die jou volgen (tenzij je hen zelf 'terugvolgt', uiteraard).Afgewezen schreef:Waarom krijg ik niet alle tweets van mijn volgers/volgenden te zien?
Dat snap ik bijv. niet.
Van de personen die jij volgt, krijg je alle tweets te zien, maar niet alle 'mentions' (de tweets die beginnen met '@', gericht aan een ander). Deze krijg je pas te zien in je timeline als je die ander ook volgt.