Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Vanmorgen: aan het werk, op locatie. Vanmiddag: opruimen, zaterdagse schoonmaakronde. Ondertussen een backup maken van onze bestandjes. En dat is niet niks..
Als je windows draait moet je hier eens naar kijkenMarco schreef:Vanmorgen: aan het werk, op locatie. Vanmiddag: opruimen, zaterdagse schoonmaakronde. Ondertussen een backup maken van onze bestandjes. En dat is niet niks..
https://www.2brightsparks.com/freeware/ ... e-hub.html
- Dodo

Vandaag maken we een sneeuwpop.
Zullen de buurkinderen leuk vinden!Dodo schreef:
Vandaag maken we een sneeuwpop.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
- Dodo
Daar doe ik het voor ;-)
De verwarming vannacht op 15graden gezet. Doe ik niet meer. Het is nu 18, terwijl ik al sinds een uur of 10 aan het stoken ben. De eerste uren leek het beneden nog heel warm; boven stook ik helemaal niet. Gisteren bleef de sneeuw die door het badkamerraamkiertje was gewaaid een paar uur liggen binnen... Een oud huis is leuk, meestal. Alle raampjes die op een kiertje staan toch maar dichtgezet. In het heetst van de strijd een vallende cactus tegengehouden met mijn been. Dat heb ik dan weer geleerd vandaag: laat cactussen vallen. De stekeltjes zijn te klein om weer uit been te halen, maar ik voel ze alle tien miljoen heel goed zitten.
Stonden camera en microfoon aan tijdens dat cactusincident?
Dat hoeft niet voor degene die beeldend kan denken. Ik heb zo'n drama nog op mijn netvlies, ook al was dat al in de jaren zeventig. Het gebeurde toen we een zeer ijverige Gezinsverzorgster hadden, ja, die waren er toen nog, en het beeld staat me nog zeer levendig bij!Tiberius schreef:Stonden camera en microfoon aan tijdens dat cactusincident?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Fantastisch verhaal weer!Zita schreef:De verwarming vannacht op 15graden gezet. Doe ik niet meer. Het is nu 18, terwijl ik al sinds een uur of 10 aan het stoken ben. De eerste uren leek het beneden nog heel warm; boven stook ik helemaal niet. Gisteren bleef de sneeuw die door het badkamerraamkiertje was gewaaid een paar uur liggen binnen... Een oud huis is leuk, meestal. Alle raampjes die op een kiertje staan toch maar dichtgezet. In het heetst van de strijd een vallende cactus tegengehouden met mijn been. Dat heb ik dan weer geleerd vandaag: laat cactussen vallen. De stekeltjes zijn te klein om weer uit been te halen, maar ik voel ze alle tien miljoen heel goed zitten.

Op leedvermakelijke vragen geef ik geen antwoordTiberius schreef:Stonden camera en microfoon aan tijdens dat cactusincident?

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Advies is, bij zulke koude, om de thermostaat 's nachts niet lager dan 17 graden te zetten. En daarnaast alle radiatoren iets open te draaien. Dan houd je de warmte beter vast en, heel belangrijk, de leidingen kunnen niet bevriezen. Dat laatste lijkt me in jouw huis zeker van belang.Zita schreef:De verwarming vannacht op 15graden gezet. Doe ik niet meer. Het is nu 18, terwijl ik al sinds een uur of 10 aan het stoken ben. De eerste uren leek het beneden nog heel warm; boven stook ik helemaal niet. Gisteren bleef de sneeuw die door het badkamerraamkiertje was gewaaid een paar uur liggen binnen... Een oud huis is leuk, meestal. Alle raampjes die op een kiertje staan toch maar dichtgezet. In het heetst van de strijd een vallende cactus tegengehouden met mijn been. Dat heb ik dan weer geleerd vandaag: laat cactussen vallen. De stekeltjes zijn te klein om weer uit been te halen, maar ik voel ze alle tien miljoen heel goed zitten.
Zonder houtkachel zou ik hetzelfde probleem hebben
Wijs!Zita schreef:Op leedvermakelijke vragen geef ik geen antwoordTiberius schreef:Stonden camera en microfoon aan tijdens dat cactusincident?

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Staat dan de watertemperatuur van de ketel wel goed? Die staat bij mij normaal gesproken op 60 maar nu wat hoger.