Wat doen we vandaag?

Marco

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Marco »

Vanmorgen: aan het werk, op locatie. Vanmiddag: opruimen, zaterdagse schoonmaakronde. Ondertussen een backup maken van onze bestandjes. En dat is niet niks..
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Marco schreef:Vanmorgen: aan het werk, op locatie. Vanmiddag: opruimen, zaterdagse schoonmaakronde. Ondertussen een backup maken van onze bestandjes. En dat is niet niks..
Als je windows draait moet je hier eens naar kijken
https://www.2brightsparks.com/freeware/ ... e-hub.html
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Dat is wel verschrikkelijk ja. ;)
- Niet meer zo actief -
Dodo

Bericht door Dodo »

Afbeelding
Vandaag maken we een sneeuwpop.
Ukkie

Bericht door Ukkie »

Dodo schreef:Afbeelding
Vandaag maken we een sneeuwpop.
Zullen de buurkinderen leuk vinden!
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Dodo

Bericht door Dodo »

Daar doe ik het voor ;-)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

De verwarming vannacht op 15graden gezet. Doe ik niet meer. Het is nu 18, terwijl ik al sinds een uur of 10 aan het stoken ben. De eerste uren leek het beneden nog heel warm; boven stook ik helemaal niet. Gisteren bleef de sneeuw die door het badkamerraamkiertje was gewaaid een paar uur liggen binnen... Een oud huis is leuk, meestal. Alle raampjes die op een kiertje staan toch maar dichtgezet. In het heetst van de strijd een vallende cactus tegengehouden met mijn been. Dat heb ik dan weer geleerd vandaag: laat cactussen vallen. De stekeltjes zijn te klein om weer uit been te halen, maar ik voel ze alle tien miljoen heel goed zitten.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Stonden camera en microfoon aan tijdens dat cactusincident?
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Tiberius schreef:Stonden camera en microfoon aan tijdens dat cactusincident?
Dat hoeft niet voor degene die beeldend kan denken. Ik heb zo'n drama nog op mijn netvlies, ook al was dat al in de jaren zeventig. Het gebeurde toen we een zeer ijverige Gezinsverzorgster hadden, ja, die waren er toen nog, en het beeld staat me nog zeer levendig bij!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Zita schreef:De verwarming vannacht op 15graden gezet. Doe ik niet meer. Het is nu 18, terwijl ik al sinds een uur of 10 aan het stoken ben. De eerste uren leek het beneden nog heel warm; boven stook ik helemaal niet. Gisteren bleef de sneeuw die door het badkamerraamkiertje was gewaaid een paar uur liggen binnen... Een oud huis is leuk, meestal. Alle raampjes die op een kiertje staan toch maar dichtgezet. In het heetst van de strijd een vallende cactus tegengehouden met mijn been. Dat heb ik dan weer geleerd vandaag: laat cactussen vallen. De stekeltjes zijn te klein om weer uit been te halen, maar ik voel ze alle tien miljoen heel goed zitten.
Fantastisch verhaal weer! :haha
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Op leedvermakelijke vragen geef ik geen antwoord :modo
windorgel

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door windorgel »

Zita schreef:De verwarming vannacht op 15graden gezet. Doe ik niet meer. Het is nu 18, terwijl ik al sinds een uur of 10 aan het stoken ben. De eerste uren leek het beneden nog heel warm; boven stook ik helemaal niet. Gisteren bleef de sneeuw die door het badkamerraamkiertje was gewaaid een paar uur liggen binnen... Een oud huis is leuk, meestal. Alle raampjes die op een kiertje staan toch maar dichtgezet. In het heetst van de strijd een vallende cactus tegengehouden met mijn been. Dat heb ik dan weer geleerd vandaag: laat cactussen vallen. De stekeltjes zijn te klein om weer uit been te halen, maar ik voel ze alle tien miljoen heel goed zitten.
Advies is, bij zulke koude, om de thermostaat 's nachts niet lager dan 17 graden te zetten. En daarnaast alle radiatoren iets open te draaien. Dan houd je de warmte beter vast en, heel belangrijk, de leidingen kunnen niet bevriezen. Dat laatste lijkt me in jouw huis zeker van belang.
Framboos

Bericht door Framboos »

Zonder houtkachel zou ik hetzelfde probleem hebben
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Zita schreef:
Op leedvermakelijke vragen geef ik geen antwoord :modo
Wijs! :)
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
DDD

Bericht door DDD »

Staat dan de watertemperatuur van de ketel wel goed? Die staat bij mij normaal gesproken op 60 maar nu wat hoger.
Plaats reactie