De ondertitels voegen in het algemeen weinig toe, dus dan kunnen ze net zo goed weg.Mara schreef:Tiberius schreef:Binnenkort haalt één van de admins alle ondertitels weg.Mannetje schreef:Ik weet niet waar ik het neer moet zetten, maar ik vind het erg grappig wat er bij het onderdeel politiek staat. Daar mogen we praten over kabinet Balkenende.
Hoe werkt dit forum?
Re: Hoe werkt dit forum?
Ik vind het een prime zaak! Ik heb meerdere malen gemerkt dat onderschriften in strijd zijn met de 'bovenschriften'.Zita schreef:De ondertitels voegen in het algemeen weinig toe, dus dan kunnen ze net zo goed weg.Mara schreef:Tiberius schreef:Binnenkort haalt één van de admins alle ondertitels weg.Mannetje schreef:Ik weet niet waar ik het neer moet zetten, maar ik vind het erg grappig wat er bij het onderdeel politiek staat. Daar mogen we praten over kabinet Balkenende.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-DIA- schreef:Ik vind het een prima zaak! Ik heb meerdere malen gemerkt dat onderschriften in strijd zijn met de 'bovenschriften'.Zita schreef:
De ondertitels voegen in het algemeen weinig toe, dus dan kunnen ze net zo goed weg.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dia, ik had het over de ondertitels bij verschillende forumonderdelen, niet over onderschriften van gebruikers.
- Niet meer zo actief -
Er lijkt een misverstand te zijn. Het verwijderen betreft de subtitels van de forumonderdelen.Orchidee schreef:-DIA- schreef:Ik vind het een prima zaak! Ik heb meerdere malen gemerkt dat onderschriften in strijd zijn met de 'bovenschriften'.Zita schreef:
De ondertitels voegen in het algemeen weinig toe, dus dan kunnen ze net zo goed weg.
Onder het onderdeel 'Algemeen' vallen de volgende forumonderdelen:
Algemeen
Muziek en Gedichten
Hier kan je gedichten of zaken die met muziek te maken hebben bespreken
Boeken
Bespreek hier het boek wat u/jij belangrijk vindt
PC en Internet
Vragen, opmerkingen of tips over computers, internet ect.
Politiek
Kabinet Balkenende, Partijen, SGP, netelige kwesties, etc
Vrijetijdsbesteding
Hobby's , Jongerenbijeenkomsten, Sport, en alles wat nog meer te doen is in je vrije tijd
Israel en Midden-Oosten
Discusieer hier over de Joods-Palestijnse questie/ MiddenOosten problematiek, Irak en verder alles m.b.t. het land van de Bijbel
Overige
Onderwerpen die niet in de andere rubrieken thuis horen
De cursieve tekst gaat verdwijnen. De fora blijven uiteraard wel bestaan. Maar goed, dat is geen urgente kwestie, dus het kan nog even duren.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een vraagje: "Is het misschien mogelijk om contact op te nemen met de beheerder van Refoforum?"
Als het gaat over Refoforum, kan je het beste die vraag aan één van de moderators voorleggen. Mocht die niet naar tevredenheid beantwoord worden, dan geven we je de contactgegevens wel.-DIA- schreef:Een vraagje: "Is het misschien mogelijk om contact op te nemen met de beheerder van Refoforum?"
Ga je solliciteren naar een functie hier?-DIA- schreef:Een vraagje: "Is het misschien mogelijk om contact op te nemen met de beheerder van Refoforum?"

Twee vragen:
1. Toen ik mij aanmeldde moest ik ondertekenen dat er in het onderschrift geen namen van God genoemd mochten worden, of zo iets. Maar sommigen hebben een mooie Bijbeltekst als onderschrift.
Ik heb niets tegen Bijbelteksten, maar ik vraag me wel af waarom deze discrepantie bestaat.
2. Ik kijk bij de smilies, en daar staan ook duiveltjes tussen. Waarom?
1. Toen ik mij aanmeldde moest ik ondertekenen dat er in het onderschrift geen namen van God genoemd mochten worden, of zo iets. Maar sommigen hebben een mooie Bijbeltekst als onderschrift.
Ik heb niets tegen Bijbelteksten, maar ik vraag me wel af waarom deze discrepantie bestaat.
- Niet meer zo actief -
Dat zijn zaken die mij ook wel opgevallen zijn.Mannetje schreef:Twee vragen:
1. Zolang het geen misbruik betreft, wordt hiertegen niet opgetreden.Mannetje schreef:Twee vragen:
2. Het is een totaalpakket, en we kunnen geen bepaalde smilies uitschakelen. We rekenen op de wijsheid van de gebruikers.
Ze zijn weg.Tiberius schreef:Binnenkort haalt één van de admins alle ondertitels weg.Mannetje schreef:Ik weet niet waar ik het neer moet zetten, maar ik vind het erg grappig wat er bij het onderdeel politiek staat. Daar mogen we praten over kabinet Balkenende.
Ik heb eveneens dat duiveltje weggehaald.
Dat kon toch niet? 
In tapatalk bestaat :evil : nog wel... (zonder spaties dan.)

- Niet meer zo actief -
Tiberius kan zaken die ik me niet eens kan voorstellenMannetje schreef:Dat kon toch niet?